Резюме від 25 лютого 2022 PRO

Софія

Бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер ll категорії

з 12.2020 по 01.2021 (1 місяць)
КП "Спортивний комплекс" Будівельник", Черкаси (Послуги пов'язані зі спортом, фінансові питання компанії)

Виписка та опрацювання первинної документації. Здійснення коригувань документів у системі. Знання програми 1С 8, Excel, Word. Складання та здача статистичної звітності з праці та ЗП.

Бухгалтер

з 03.2019 по 06.2020 (1 рік 3 місяці)
Черкаська обласна стоматологічна поліклініка, Черкаси (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Бухгалтерський облік, контроль, звітність та економічний аналіз, податкові накладні і декларація, звіт, первинні документи, складання меморіальних ордерів, складання щомісячних бухгалтерских даних оборотної відомості, квартальних та річн є і їх звірка, аналітичний і синтетичний облік дорогоцінних металів, є-дата, M. E. DOC

Оператор 1С

з 05.2018 по 03.2019 (10 місяців)
АТ КБ "ПриватБанк", Черкаси (Фінанси, банки, страхування)

Ділова мова, вирішення фінансів та надання послуг клієнтам

Освіта

Черкаський інститут банківської справи

Банківська справа, Черкаси
Вища, з 2017 по 2018 (1 рік 3 місяці)

Державний вищий навчальний заклад «Університет банківської справи»Черкаський науково-академічний інститут (2018р.)
Отриманий диплом магістр.
Тема дипломної роботи: «Антикризове управління банком»
Набуті професійні навички:
За час навчання та виробничої практики набула навичок самостійного прийнятя складних рішень, компьютерних навичок, аналізу інформації, реєструвати фінансові операції і відображати ці дії на рахунках, складати облікові реєстри, надавати оперативну інформацію для прийняття фінансових рішень; складати фінансову звітність, проводити аналіз, встановлювати повноту і правильність звітних показників; вести облік матеріальних фондів, показників з праці та заробітної плати; розраховувати фонди заробітної плати і чисельність робітників; вживати заходи щодо усунення організаційних, економічних і фінансових , виявлених під час перевірки або контролю, недоліків керування власним часом
Знаю роботу з проведення фінансових розрахунків, звітів та ведення первинної документації по нарахуванню заробітної плати.
Досвід практичної роботи:
За час навчання проходила виробничу практику у АТ «ПриватБанк»
Посада: оператор 1С,бухгалтер, секретарь, помічник головного бугалтера

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Португальська — початковий

Додаткова інформація

• Знання спеціалізованих компьютерних програм 1С Бухгалтерія; Бест-звіт; Ліга-закон. Пакет программ MS Office (Word, Excel, Access).
• Акуратність, уважність, оперативність, аналітичне мислення, добре розвинена оперативна та смислова пам'ять, відповідальність;
• Раціональність і ефективність в організації праці на робочому місці;
• дотримання норм технологічного процесу; креативність;
• Комунікабельність;
• Посидючість, стійкість до стресу, надійність.
• Хобі: компьютери, робота в інтернет, продовження навчаня, отримати освіту психолога і журналіста.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: