Резюме від 18 жовтня 2021 PRO

Руслан

Керуючий, адміністративний, технічний директор, заступник директора з АХО

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер проектів з клінингу та технічного обслуговування

з 07.2020 по 03.2021 (8 місяців)
Клінінгова компанія, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Коммуникации с представителями заказчика, помощь в решении всех вопросов по услугам клининга на объектах, сопровождение по Єксплуатации зданий и ремонтнім работам;

Планирование, организация и контроль работ по комплексному обслуживанию клиентов - клининг и техническое обслуживание объектов.

Постоянное контактирование с клиентом, принятие экстренных мер по устранению замечаний клиента, подписание у него документации по контролю качества уборки,

контроль своевременности оплаты счетов.

Составление заявок и контроль поставок на объекты необходимого оборудования, инвентаря и моющих средств, контроль расходов моющих средств

Организация работы персонала подконтрольных объектов: составление графиков работы персонала, оплаты труда, табелирование персонала, взаимодействие с отделом персонала компании,

обучение, поддержание дисциплины и высоких стандартов обслуживания клиентов

Организация, обслуживание инженерных систем зданий

планирование и использование бюджета по проєктах

Начальник відділу Адміністративно-господарського

з 03.2019 по нині (5 років 2 місяці)
ТОВ "Гюнсел", Київ (Транспорт, логістика)

Адміністративно-господарське планування діяльності, постановка задач до виконання, складання графіків роботи та контроль виходу працівників, визначення об’єму робот для працівників ;
Технічні забезпечення (закупка матеріально технічних цінностей;
Організація технічного нагляду за експлуатацією приміщень, систем опалення кондіціювання та території;
Контроль за діяльністю підлеглих та аналіз показників господарської діяльності;
Планування поточних/капітальних ремонтів, контроль за ходом ремонту та прийняття виконаних робіт;
Контроль за створенням безпечних та здорових умов праці з дотриманням вимог чинного законодавства, охорона праці та пожежної безпеки (проведення інструктажів з ТБ, ПБ, електробезпеки, контроль за наглядними матеріалами з ТБ, ПБ,ЕБ та своєчасна їх заміна або поновлення на відповідних місцях;
Пропонує види морального та матеріального стимулювання праці співробітників;
Підготовка та укладання договорів з надання послуг, устаткування та іншего віднесенного до його обовязків;
Взаємодіє з контролюючими органами з питань енерго-, водо-, теплопостачання, розробляє плани заходів планових та позапланових перевірок.
Відбір підрядних організацій для проведення ремонтних робіт та з надання комплексних послуг, співпраця з клінінговими компаніями.
Робота в режимі багатозадачності та робота на вчора.
Робота по оформленню паспорта водного господарства та умов на скидання стічних вод.
Робота с аутсорсинговими компаніями з надання послуг.
3 Группа допуску з електробезпеки до 1000 та більше.
Посвідчення с пожежної безпеки.

Заступник директора с адміністративно-господарської роботи та економіки

з 06.2012 по 08.2017 (5 років 2 місяці)
Оптико-механічний коледж Київського національного університету ім. Т.Шевченка, Киев (Освіта, наука)

Адміністративно-господарське планування діяльності коледжу (складання посадових обов’язків, постановка задач до виконання, складання графіків роботи та контроль виходу працівників, визначення об’єму робот для працівників) ;
Технічні забезпечення навчального процесу (закупка матеріально технічних цінностей та їх облік);
Організація технічного, господарського та санітарного нагляду за експлуатацією приміщень, систем, обладнання та території
Організація та контроль за веденням діловодства підприємства;
Робота с перевіряючими органами (пожежна служба, СЕС та інші);
Контроль за діяльністю підрозділів та аналіз показників господарської діяльності (контроль виконання поставлених задач персоналом);
Забезпечення ефективного використання матеріальних і фінансових ресурсів(планування поточних/капітальних ремонтів, контроль за ходом ремонту та прийняття виконаних робіт);
Контроль за оснащенням коледжу основними засобами і матеріальними ресурсами та належним станом приміщень, будівель і прилеглої до них території;
Координація роботи навчального закладу, технічних служб, тендерного комітету, обслуговуючого персоналу;
Забезпечення раціонального використання транспортних засобів і управління процесом використання транспортних засобів;
Контроль за створенням безпечних та здорових умов праці з дотриманням вимог чинного законодавства, охорона праці та пожежної безпеки (проведення інструктажів з ТБ, ПБ, електробезпеки, контроль за наглядними матеріалами з ТБ, ПБ,ЕБ та своєчасна їх заміна або поновлення на відповідних місцях);
Здійснення обліково-аналітичної роботи.
Пропонує види морального та матеріального стимулювання праці співробітників.

Керуючий справами

з 06.2010 по 12.2010 (6 місяців)
Київський Славістичний університет, Киев (Освіта, наука)

Забезпечує якісну та ефективну взаємодію між структурними підрозділами. Здійснює організацію діловодства, господарське, матеріально-технічне та соціальне забезпечення діяльності інституту.
Здійснює методичне керівництво та контроль за веденням діловодства в структурних підрозділах і спрямовує роботу з цього питання.
Контролює виконання структурними підрозділами рішень керівництва з питань, що знаходяться в його компетенції.
Забезпечення підприємства транспортними засобами і управління процесом використання транспортних засобів ;
Організація і реалізація планів з проектування, будівництва, ремонту об'єктів, робіт по підбору приміщень, вибору підрядних організацій.
Організовує та контролює роботу загального відділу та служби постачання і забезпечення потреб інститутів. Організовує роботу з листами, заявами та скаргами громадян.
Аналізує та контролює стан матеріально-технічного забезпечення апарату та структурних підрозділів.
Організовує нагляд за експлуатацією та утриманням у належному стані будинків, споруд та інженерних систем.
Забезпечує розробку та виконання річних та перспективних планів ремонту приміщень інституту.
У межах наданих повноважень здійснює керівництво персоналом (визначає функції, планує, організовує, координує, оцінює роботу структурних підрозділів; здійснює добір кадрів).
Пропонує види морального та матеріального стимулювання праці співробітників.

Керівник кредитного відділу у відділені банку

з 10.2007 по 02.2009 (1 рік 4 місяці)
Банк "Фінанси та Кредит", Киев (Фінанси, банки, страхування)

залучення партнерів банку по програмам авто в кредит, іпотека в кредит, контроль за виконаннями планів відділення, підготовка звітів, та інші питання.

Заступник Голови - адміністративний директор

з 09.2006 по 10.2007 (1 рік 1 місяць)
ГО "Спілка молодих науковців Національної академії державного управління при Президентові України", Киев (Недержавні організації / NGO)

Забезпечення вирішення всіх невиробничих питань
організація прийому відвідувачів
видача ключів , пропусків
дотримання графіка використання переговорних кімнат
організація та проведення конференцій, круглих столів і офіційних заходів в офісі компанії
Забезпечення безперебійної роботи технічних засобів та обладнання
Збереження матеріальних цінностей компанії
Контроль наявності всіх видаткових та канцелярських матеріалів в офісі
Нагляд за виконанням підрядними організаціями функцій щодо договорів
Контроль за санітарним станом приміщень та прибиранням
поставка витратних матеріалів

Освіта

Національна академія державного управління при Президенте України, Київ

Державне управління, аналіз державної політики, Киев
Вища, з 2003 по 2005 (1 рік 5 місяців)

Державне управління

Маріупольській гуманітарний інститут

Історія, історик, Мариуполь
Вища, з 1995 по 2000 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Університет "КРОК", Начальник підготовки відділу кадрів, управління персоналом

2012, 3 місяці

Университет "КРОК",Керівник підприємств, установ, організацій, управління бізнесом

2011, 5 місяців

Знання і навички

Відмінні управлінські якості; Готовий до ініціативи; вміння працювати в колективі; Комунікабельний, врівноважений, відповідальний, порядний,

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: