Резюме від 2 квітня 2023 PRO

Єлена

Адміністратор сайту, content manager, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Content manager (контент менеджер)

з 09.2022 по нині (1 рік 9 місяців)
Media 24 (iGaming), Київ (ЗМІ, медіа)

- Робота з CMS WordPress
- Формування ТЗ для копірайтерів
- Перевірка статей перед публікацією (структура, відповідність до теми, оригінальність)
- Частковий рерайт
- Публікація статей згідно із контекстним планом
- Пошук зображень, при необхідності - створення самостійно, форматування під стандарти
- Redirection посилань
- Формування meta title+description
- Оптимізація статей: зміна формату, перенесення до іншої структури шаблону (напр., Country до Page Builder)
- Часткове налагодження Меню, Breadcrumbs, Widgets

Контент-менеджер

з 05.2021 по 02.2022 (9 місяців)
Фріланс, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

- Наповнення карток товарів
- Відстеження залишків
- Написання постів, описів
- Редактура
- Робота в CMS OpenCart
- Ведення сторінки в Instagram (без SMM)
- Допомога з SMM

Фахівець з роботи з клієнтами в соціальних мережах\адміністратор сайту - хелпдес

з 01.2016 по нині (8 років 5 місяців)
ПрАТ«Міжнародні Авіалінії України», Київ (Транспорт, логістика)

- Робота з текстом для наповнення сайту (складання, корекція)
- Оперативне відпрацювання помилок пов'язаних з функціоналом корпоративного сайту: помилка оплат, помилка оформлення послуг, помилка використання ваучерів, зв'язок з підрядниками в Jira
- Робота з адмін.панеллю
- Тестування функціоналу для введення на сайт/додаток, складання звіту (QA Intern)
- Робота зі зверненнями колег щодо роботи сайту з інших підрозділів
- Робота з платіжними системами: відстеження коректності надходження платежів, оформлення необхідних документів при некоректному зарахуванні, інше
- Обробка вхідних звернень: пошта, чати, соціальні мережі
- Відпрацювання негативних відгуків/скарг
- Послуги бронювання перельотів/дод.послуг (оформлення, переоформлення, повернення)
- Робота з платіжними системами It-processing, Adyen, Sale
- Використання CRM - MS Dynamics 365
- Удосконалення роботи чат-бота, наповнення
- Допомога у навчанні нових співробітників

Освіта

НПУ ім. М.П.Драгоманова

Іноземна філологія, викладач, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Знання і навички

MS Office

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: