Резюме від 7 квітня 2023 PRO

Елизавета

Администратор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст відділу клієнтської підтримки

з 11.2019 по нині (4 роки 6 місяців)
АТ «Ідея Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Поточне обслуговування клієнтів Банку – обмін валют, оплата комунальних платежів, грошові перекази, погашення кредитів тощо.
Інформування Клієнта про нові продукти/послуги Банку під час його обслуговування.
Оперативне вирішення питань, що виникли у Клієнта у процесі обслуговування.
Сервіс чат підтримки мобільного банкінгу.

Продавец-кассир

з 10.2018 по 06.2019 (8 місяців)
ФОП «Гонтаренко», Киев (Роздрібна торгівля)

Приготовление фрешей, охлаждающих и кофейных напитков на профессиональной кофейной машине.
Продажа выпечки собственной пекарни магазина.
Обслуживание покупателей магазина за кассой.

Фахівець з контролю якості роботи

з 04.2017 по 09.2018 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Телесвіт», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Аналіз дзвінків та діалогів по КЛК у напрямку продажів (вхідна, вихідна лінія, чат-діалоги);
Розробка інформування щодо акцій на залучення;
Розробка тестування для співробітників напряму продажу;
Взаємодія з внутрішніми кол-центрами та партнерськими аутсорсинговими компаніями з контролю якості;
Проведення майстер-класів та індивідуальних навчань;

Експерт групи скарг

з 01.2016 по 04.2017 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Телесвіт», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Проведення аудиту всіх скарг абонентів на співробітників чи системи (зокрема низькі оцінки C-Sat), разом із фахівцями, відповідальними за оптимізацію бізнес-процесів у Компанії.
Опрацювання всіх видів скарг, визначення інструментів роботи з абонентами та надання зворотного зв'язку за кожною скаргою кожного абонента за телефоном/поштою або іншим способом зв'язку.
Підвищення задоволеності абонентів якістю обслуговування та скорочення відтоку абонентів з Компанії через низьку якість/неповне обслуговування.

Комерційний директор

з 04.2014 по 10.2015 (1 рік 6 місяців)
ТОВ " Агропродсистема", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Складання планів продажу та контроль їх виконання;
ведення фінансово-господарської діяльності;
Контроль дебіторської заборгованості;
Керівництво торговою командою;
Підбір, навчання, атестація персоналу; розробка системи мотивації;
Бюджетування;
Проведення переговорів із ключовими клієнтами.

В.О. старшого консультанта служби роботи з новими абонентами

з 08.2012 по 04.2014 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "Телесвіт», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Забезпечення завантаження РМ відповідно до прогнозу та змін потоку дзвінків у СС;
Робота з консультантами служби; контроль щоденних показників; аналіз виконання показників; презентація результатів роботи керівнику служби;
Надання допомоги консультантам у вирішенні нестандартних питань абонентів;
проведення навчання співробітників;
Ескалація проблемних питань та процесів на відповідальних фахівців будь-якого рівня;

Консультант служби технічної підтримки

з 06.2011 по 08.2012 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Телесвіт», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Консультування клієнтів у вирішенні технічних питань, надання інформації про компанію, продукти та послуги
Продаж послуг та продуктів компанії

Консультант службы удержания

з 01.2011 по 05.2011 (4 місяці)
ТОВ "Телесвит", Киев (Телекомунікації, зв'язок)

Консультирование клиентов, предоставление информации о компании, продуктах и услугах
Продажа услуг и продуктов компании
Удержание абонентов, уменьшение оттока.

Освіта

КИК(Киевский Индустриальный Колледж)

Учёт и аудит, бухгалтер, Киев
Середня спеціальна, з 2007 по 2010 (2 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренинг по продажам «Основы эффективных продаж»

2010, 2017

Тренинг « Психоманипуляции в телефонном разговоре»

2011

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Email Internet Explorer MS Outlook Opera Mozilla Firefox Outlook Express Google Service Desk Express

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Ответственность, коммуникабельность, аккуратность, пунктуальность, стрессоустойчивость, высокая обучаемость, клиенториентированность, свободное осваивание нового вида деятельности

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: