Резюме від 12 листопада 2018 PRO

Кравець Світлана Миколаївна

Інспектор відділу кадрів, помічник керівника, 15 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
28 років
Місто:
Київ
Готовий до переїзду в:
Бровари

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Інспектор з кадрів

з 03.2015 по нині (4 роки 7 місяців)
Київська клінічна лікарня на залізничному транспорті №3 філії "ЦОЗ" ПАТ "Укрзалізниця", Київ (медицина)


Освіта

Національний університет «Одеська юридична академія»

Інтелектуальна власність, професіонал з інтелектуальної власності, Київ
Вища, з 09.2015 по 05.2017 (1 рік 8 місяців)

Київський національний університет імені Тараса Шевченка, історичний факультет

Історичний, етнолог, Київ
Вища, з 09.2008 по 07.2014 (5 років 10 місяців)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Впевнений користувач ПК, досвід роботи в програмі Lotus Notes


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Кравець Світлана Миколаївна
Дата народження: 25 лютого 1991 р. (27 років)
Сімейний стан: незаміжня
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль
Побудувати професійну кар'єру, застосувавши при цьому свої кращі особистісні та ділові якості, в процесі роботи здобувати нові знання та вміння.

Досвід роботи
Інспектор з кадрів, Київська клінічна лікарня на залізничному транспорті №3 філії «ЦОЗ» ПАТ «Укрзалізниця» з 02.03.2015 по теперішній час

Освіта
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, історичний факультет:
бакалавр історії, спеціальність історик-етнолог (з відзнакою) 09.2008 - 06.2012, ОКР «Магістр», спеціальність етнологія 09.2012 - 06.2014 (з відзнакою);
Національний університет «Одеська юридична академія»: магістр зі спеціальності «інтелектуальна власність» професійна кваліфікація «професіонал з інтелектуальної власності» 09.2015-05.2017

Професійні навички:
Впевнений користувач ПК
Навички ведення звітності, збору та обробки інформації
Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства.
Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю.
Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.
Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснювала контроль за складанням і дотриманням графіків чергових відпусток.
Складання встановленої звітності про роботу з кадрами.

Володіння мовами
Українська - експерт
Російська - експерт

Особистісні якості:
Наявність структурного мислення;
Високий рівень самоорганізації ;
Прагнення до самовдосконалення ;
Здатність швидко навчатися ;
Комунікабельність та уміння працювати в команді ;
Уміння самостійно приймати рішення;
Творче мислення і новаторство ;
Енергійність , мобільність і вміння швидко адаптуватися в нових умовах;
Грамотність ;
Пунктуальність ;
Відповідальність ;
Дружелюбність


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: