Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Надежда

Помічник керівника, фахівець відділу кадрів, менеджер з персоналу

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме от 23.04.2024 р.

Самсоненко Надія
Дата народження – 27.09.1978 р.

Місто: Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: застосування свого професійного досвіду, знань та вмінь на запропонованих посадах. Маю гарні навички управлінця. Готова працювати й заробляти.

Повна зайнятість.

Досвід роботи:
З липня 2023 по теперішній час головний адміністратор центру реабілітації хребту Newspine (ФОП Мерзлікіна).
Функціональні обов’язки:
• обслуговування клієнтів, ведення клієнтської бази в 1С;
• узгодження програм реабілітації, графіків роботи і відвідування;
• відповідальність за касу, табелювання співробітників, нарахування заробітної плати;
• вирішування внутрішніх організаційних питань всередині колективу;
• робота з рекламаціями;
• розробка й впровадження рекламних акцій, піар пропозицій.
1.02.2019 – 28.02.2023 провідний фахівець з питань зайнятості відділу працевлаштування населення Мелітопольського міськрайонного центру зайнятості (30.06.2022) з 11.07.2022 переведена у Дарницьку філію КМЦЗ.
Функціональні обов’язки:
• допомога, супровід і підтримка осіб, які звернулися до служби зайнятості, у пошуку постійної або тимчасової роботи;
• допомога з визначенням професії, її зміною, або започаткуванням власної справи;
• роз'яснення законодавчої бази та надання якісних послуг.

1.10.2008 – 20.06.2018 – Директор ТОВ «Рекламне агентство «МВ-плюс»
Функціональні обов’язки:
• управління адміністративно-господарською та економічною діяльністю організації;
• розробка стратегії розвитку підприємства;
• цінова політика;
• планування та реалізація маркетингових заходів, спрямованих на залучення нових клієнтів (ринків) та утримання існуючих;
• аналітика продажу (реклама, роздріб, передплата);
• керування персоналом (+ адаптація, мотивація, атестація);
• підтримання стандартів обслуговування та лояльного ставлення.

1.02.2007 – 1.10.2008 – керівник рекламного відділу ТОВ «Рекламне агентство «МВ-плюс»
Функціональні обов’язки:
• управління персоналом відділу;
• організація заходів щодо залучення нових клієнтів;
• звітність з продажу реклами;
• набір + навчання менеджерів з реклами.

15.08.2000 – 1.02.2007 – Оператор комп’ютерной верстки ТОВ «Рекламне агентство «МВ-плюс» (раніше ТОВ «Редакція-МВ»).
Функціональні обов’язки:
• верстка газет;
• дизайн реклами.

Маю досвід неофіційного працевлаштування на посаді керівника інтернет-магазину будівельних інструментів.
Функціональні обов’язки:
• адміністрування веб-майданчика: візитка товару, рірайт статей, контроль актуальних цін, заявок клієнтів.
Освіта:
Вища
Мелітопольський державний педагогічний університет, 1995 – 2000 рр.
Спеціаліст – вчитель хімії та інформатики.
Дипломом з відзнакою.

З метою підвищення кваліфікації на різних етапах своєї трудової діяльності у ТОВ «РА «МВ-плюс» брала участь у проектах з обміну досвідом, семінарах та тренінгах, організованих Irex, Інститутом розвитку регіональної преси (ІРРП), Асоціацією незалежних регіональних видавців України (AIRPU) …У січні 2020 р. підвищувала кваліфікацію в Інституті підготовки кадрів Державної служби зайнятості ("Кар'єрний радник").
З 2023 р. постійна участь в тренінгах мелітопольської громади при підтримці Ради Європи, головною ціллю яких є побудова згуртованої громади під час війни, єднання, медіація, планування механізму розбудови країни тощо.
Soft skills:
• Комунікативні навички;
• Емпатія;
• Аналітичне мислення;
• Робота в команді;
• Адаптивність до змін;
• Управління часом.
Hard skills:
• Робота з комп'ютером. Впевнений користувач MS Office, мережі Інтернет. Маю навички роботи в InDesign, PhotoShop, Сorel, Adobe Acrobat, 1С;
• Досвід ведення ділової документації;
• Правова грамотність;
• Навички аналізу бухгалтерської звітності та соціальних ситуацій.
Особисті якості:
Я відкрита, комунікабельна, енергійна людина. Маю організаторські здібності та не боюся відповідальності. Досить стійка у стресових ситуаціях, не противлюся новому. Легко вчусь, тому що мені це подобається. Вважаю себе професіоналом спілкування, маю повагу й толерантність до людей. Й головне, люблю, пишаюсь своєю країною та хочу зробити свій внесок в її розбудову.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: