Резюме від 15 січня 2024 PRO

Алла

Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу, кадровий аудитор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Кадровик (кадровий аудитор)

з 06.2019 по нині (4 роки 10 місяців)
Аудиторська компанія, Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Функціональні обов’язки :
- Організація та ведення кадрового діловодства у повному обсязі (штатний розпис, графіки відпусток, облік та ведення особових справ, трудових книжок, облік робочого часу, оформлення прийняття на роботу (також трудових догорів на дистанційну роботу), переведення, звільнень, оформлення всіх видів відпусток.
- Розробка локальних документів підприємств – правила внутрішнього трудового розпорядку в умовах діючого законодавства, положень про оплату праці, посадових та робочих інструкцій.
- Проведення кадрових аудитів підприємств з різною сферою діяльності, складання актів про проведення
перевірок.
- Відновлення кадрового обліку підприємств з різною сферою діяльності.
Штат - 60 юридичних підприємств та фопів – від 200 чоловік
(гнучкий графік роботи в залежності від інтенсивності робочого навантаження)

Керівник відділу персоналу

з 06.2018 по 02.2019 (8 місяців)
корпорація «Сінгл», Дніпро (Автобізнес та автосервіс)

Функціональні обов’язки:
- Організація та ведення кадрового діловодства у повному обсязі (штатний розпис, графіки відпусток, облік
та ведення особових справ, трудових книжок, облік робочого часу, графіки роботи автосалонів та СТО,
оформлення прийомів, переводів, звільнень, оформлення всіх видів відпусток, оформлення відряджень).
- Розробка посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового порядку.
- Відновлення кадрової документації.
- Робота в 1С ЗУП 8.3 (заповнення програми усіх юридичних підприємств з нуля, робота з ІТ-відділом з
прописання необхідних звітів у програмі).
- Взаємодія з державними органами, надання звітів до центру зайнятості (звіти з вакансій, звіт з 5 % квоти), звітів з інвалідів, статистичної звітності з праці.
-Пошук, підбір персоналу на існуючі вакансії. Розміщення вакансій на сайтах працевлаштування, розміщення оголошень у ЗМІ, розклеювання оголошень (робочий персонал), робота з центрами зайнятості. Проведення співбесід, телефонних інтерв'ю.
- За період роботи закриті наступні вакансії: адміністратор ЦТО, референт фінансового директора, менеджер з продажу автомобілів, інженер з гарантії, начальник АХВ, водій, слюсарі з ремонту 5 осіб, прибиральник, двірник.
Штат - 6 юридичних підприємств та фопів – від 200 чоловік

Начальник відділу кадрів

з 11.2008 по 06.2018 (9 років 7 місяців)
ТОВ «Кофе-Лайф», Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціональні обов’язки:
•Організація та ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штатний розпис, графік відпусток, облік та ведення особових справ, трудових книжок, облік робочого часу, оформлення прийомів, переводів, звільнень, оформлення всіх видів відпусток, оформлення відряджень).
- Розробка колективного договору, його реєстрація, контроль за дотриманням та щорічна звітність, розробка
посадових інструкцій, положень про відділи, правила внутрішнього трудового розпорядку, організаційно-розпорядчих документів.
•Робота з договорами ЦПХ.
•Військовий облік.
•Взаємодія з державними органами, надання звітів до центру зайнятості (звіти з вакансій, звіт з 5 % квоти), звітів з інвалідів, статистичної звітності з праці.
•Успішний досвід проходження перевірок Держпраці, управління праці та соціального захисту населення, інспекції з праці центру зайнятості.
•Оформлення іноземних громадян- нерезидент (отримання дозвілу на роботу кондитера із Франції).
•Робота у програмі 1С 7.7, 1С 8.3, Акцент кадри (програма розроблялася спільно з ІТ-відділом спеціально для мережі кав'ярень «Coffee Life»).
•Звітність з плинності кадрів (розрахунки коефіцієнтів плинності).
•Здійснення допомоги директору з персоналу у пошуку, підборі, оцінці персоналу на існуючі вакансії. Розміщення вакансій на сайтах працевлаштування. Проведення співбесід, телефонних інтерв'ю. Участь у розробці та проведення мотиваційних, адаптаційних програм, спрямованих на утримання персоналу. Підтримка доброзичливої соціально-психологічної атмосфери у колективі. Участь у організації корпоративних заходів.
-Штатна кількість – 600 чоловік. Ведення декілька юридических підприємств та ФОП, (мережа кав'ярень по Україні , м. Дніпро та регіональні підрозділи у м.Києві, м.Харкові, м.Запоріжжі, м. Луганську.
•У підпорядкуванні інспектор з кадрів.

Старший інспектор з кадрів/начальник відділу кадрів

з 04.2007 по 10.2008 (1 рік 6 місяців)
«S.I.Group транс», Дніпро (Транспорт, логістика)

Функціональні обов’язки:
- Організація та ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штатний розпис, графіки відпусток, облік та ведення особових справ, трудових книжок, табель обліку робочого часу, оформлення прийомів, переводів, звільнень, оформлення всіх видів відпусток, оформлення відряджень по Україні та закордон).
- Розробка колективного договору, посадових інструкцій, положень про відділи, правила внутрішнього трудового розпорядку, організаційно-розпорядчих документів тощо.
- Взаємодія з державними органами, надання звітів до центру зайнятості, звітів щодо інвалідів, статистичної звітності, внутрішньої звітності корпорації.
- Робота в програмі 1С.
- Штатна кількість – 700 чоловік, регіональні підрозділи по всій Україні
- У підпорядкуванні інспектор з кадрів.

Інспектор з кадрів

з 07.1998 по 03.2007 (8 років 8 місяців)
ЧМП «Націонал», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов’язки:
- Організація та ведення кадрового діловодства у повному обсязі (штатний розпис, графік відпусток, облік та ведення особових справ, трудових книжок, табель обліку робочого часу, оформлення прийомів, переводів, звільнень, оформлення всіх видів відпусток).
- Розробка положень, посадові інструкцій.
- Взаємодія із центром зайнятості (звітність, вакансії, залучення кандидатів).
- Досвід проходження перевірок (у тому числі за скаргами працівників)
- Розміщення рекламних оголошень про вакансії підприємства у ЗМІ.
- ведення документообігу з основної діяльності підприємства.
- Ведення обліку в Excel.
- Штатна кількість – 200 чоловік.

Освіта

Український державний хіміко-технологічний університет

Менеджмент організацій, Днепр
Вища, з 1999 по 2005 (6 років)

Додатково
2007 р. - Курси Заболотної С.П. «Трудові правовідносини та кадрове діловодство», м. Дніпропетровськ
1997- 1998 - Навчальний центр школа «Валентини», Документознавство та інформаційне обслуговування, Секретар-референт, м. Дніпропетровськ
Семінари, відстеження змін у законодавстві

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК Пользователь Internet Windows M.E.Doc ЛИГА:ЗАКОН 1С ЗУП Акцент

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Довгостроковий досвід роботи у сфері кадрового адміністрування – понад 24 роки
Маю професійні знання та практичні навички в наступному:
•Кодекс законів про працю України;
•Закон України «Про оплату праці»;
•Закон України «Про відпустки»;
•Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»;
• Закон України «Про військовий обов'язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів» від 30 грудня 2022 р. № 1487 у рамках щодо роботодавця;
• Закон України «Про захист персональних даних»;
• України «Про пенсійне забезпечення»;
• Класифікатор професій ДК 003-2010 зі змінами;
• наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях»;
• наказ Державного комітету статистики України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 5 грудня 2008 року № 489;
•порядок оформлення прийому, переведення та звільнення працівників;
• порядок підрахунку трудового (страхового) стажу;
• вимоги щодо ведення та зберігання трудових книжок та особових справ;
• формування та ведення обліку робочого часу, складання графіків робіт ;
• довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників;
• визначення коефіцієнта плинності кадрів;
• проведення кадрових аудитів на підприємствах, відновлення кадрового обліку, успішний досвід проходження перевірок;
• досвід проведення співбесід та закриття вакансій;
• досвід формування та подання звітності (внутрішньої та зовнішньої);
• досвід робота з контролюючими органами (Управління праці та соціальної захисту, Інспекція з праці, Відділ інспекції центру зайнятості, прокуратура).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: