Резюме від 24 березня 2024 PRO

Оксана

Керівник відділу продажу, менеджер, спеціаліст по роботі з клієнтами, продавець-консультант, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
54 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Продавець-консультант

з 07.2023 по нині (9 місяців)
ФОП Туркевич, Київ (Роздрібна торгівля)

- консультація щодо роботи обладнання
- щоденний супровід відвідувача підчас ознайомчого курсу використання обладнання,
- корегування програми застосування обладнання,
- проведення групових ознайомчих презентацій,
- продаж обладнання,
- консультування щодо домашнього застосування,
- складання програми використання.
- робота з запереченнями.
- підготовка рекламних матеріалів.

Начальник комерційного відділу

з 02.2019 по 08.2020 (1 рік 6 місяців)
ТОВ "ДІВІА-ТЕХ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація роботи торгівельного відділу, успішний особистий продаж, контроль за виконанням роботи відділу, пошук нових покупців, робота з дебіторскою заборгованістю.
Формування торгового асортименту та конкурентної цінової політики компанії.
Укладання договорів з ключовими замовниками, супровід угод, розв'язання конфліктних питань.
Відстеження ринку, оперативне підлаштування під кон'юнктуру ринку.
Укладання договорів з постачальниками з умовою досягнення для компанії оптимальних умов співпраці.
Аналіз рентабельності державних тендерів і участь у них з урахуванням різних умов.
Участь у тендерних закупівлях на всіх стадіях: пошук запиту, прорахунок цінової пропозиції, підготовка тендерної документації, відпрацювання стратегії поведінки під час торгів, укладання договорів, постачання обладнання, та отримання оплати за угодою.
Організація роботи відділу продажу:
- контроль за роботою співпрацівників відділу продажу в офісі, планування роботи відділу продажу, контроль звітності по діяльності кожного працівника відділу;
- складання комерційних пропозицій, прайс-листів;
- створення і розширення клієнтської бази, постійна робота з нею, «реанімація» старої клієнтскої бази;
- створення эфективних схем мотивації та корегування їх на практиці з урахуванням специфіки різних проектів,
- регулярні збори відділу продажу,
- формування доброзичливих відносин у відділі, заснованих на взаємоповазі, виявлення і усунення негативних факторів, які заважають ефективній роботі відділу, в т.ч. конфліктних ситуацій, підтримка духу здорової конкуренції, заохочення взаємодопомоги.
Участь у керівництві роботою над проектами.
Взаємодія з компаніями-партнерами і компаніями-конкурентами.
Формування дилерскої мережі.
Участь в тематичних виставках в Україні.
Контроль життєдіяльності компанії, формування бюджету разом з фінансовим відділом, аналіз рентабельності проектів та роздрібного продажу.
Ведення комерційної звітності.

Заступник/начальник комерційного відділу

з 01.2015 по 12.2019 (4 роки 11 місяців)
ТОВ "ДІВІА-ПРО", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація роботи торгівельного відділу, успішний особистий продаж, контроль за виконанням роботи відділу, пошук нових покупців, робота з дебіторскою заборгованістю.
Формування торгового асортименту та конкурентної цінової політики компанії.
Укладання договорів з ключовими замовниками, супровід угод, розв'язання конфліктних питань.
Відстеження ринку, оперативне підлаштування під кон'юнктуру ринку.
Укладання договорів з постачальниками з умовою досягнення для компанії оптимальних умов співпраці.
Аналіз рентабельності державних тендерів і участь у них з урахуванням різних умов.
Участь у тендерних закупівлях на всіх стадіях: пошук запиту, прорахунок цінової пропозиції, підготовка тендерної документації, відпрацювання стратегії поведінки під час торгів, укладання договорів, постачання обладнання, та отримання оплати за угодою.
Організація роботи відділу продажу:
- контроль за роботою співпрацівників відділу продажу в офісі, планування роботи відділу продажу, контроль звітності по діяльності кожного працівника відділу;
- складання комерційних пропозицій, прайс-листів;
- створення і розширення клієнтської бази, постійна робота з нею, «реанімація» старої клієнтскої бази;
- створення эфективних схем мотивації та корегування їх на практиці з урахуванням специфіки різних проектів,
- регулярні збори відділу продажу,
- формування доброзичливих відносин у відділі, заснованих на взаємоповазі, виявлення і усунення негативних факторів, які заважають ефективній роботі відділу, в т.ч. конфліктних ситуацій, підтримка духу здорової конкуренції, заохочення взаємодопомоги.
Участь у керівництві роботою над проектами.
Взаємодія з компаніями-партнерами і компаніями-конкурентами.
Формування дилерскої мережі.
Участь в тематичних виставках в Україні.
Контроль життєдіяльності компанії, формування бюджету разом з фінансовим відділом, аналіз рентабельності проектів та роздрібного продажу.
Ведення комерційної звітності.

Менеджер з продажу/офіс-менеджер

з 02.2007 по 12.2014 (7 років 10 місяців)
ТОВ "ДІ-РЕКС", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

з 2006 року
- офіс-менеджер:
відстеження та оформлення первинної бухгалтерської документації: рахунків, видаткових накладних, податкових накладних, довіреностей, ведення листування компанії, облік вхідної та вихідної кореспонденції, забезпеченния матеріалами та послугами для життєдіяльності офісу, поштові розсилки, ведення клієнтської бази даних;
з 2007 року
- менеджер з продажу:
+логістика (робота з українськими постачальниками)
прямий продаж: робота з вхідними зверененнями та пошук нових замовників

Секретар-референт

з 11.2005 по 01.2006 (2 місяці)
Асоціація "Українське морозиво", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

ведення кадрової документації, ведення вхідної/вихідної кореспонденції, оформлення наказів, договорів, організація життєзабезпечення офісу, оформлення відряджень, платіжних доручень, довіреностей, касових чеків, виконання особистих доручень керівництва, оформлення звітів для бухгалтерії.

Офіс-менеджер

з 10.2003 по 10.2005 (2 роки)
ТОВ "ДО РЕЧІ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

контроль первинної бухгалтерської документації: рахунків та накладних, відправка рахунків замовникам по факсу, реєстрація вихідної та вхідної документації, складання та оформлення всієї вихідної документації, організація життєзабезпеченния офісу, поштова кореспонденція, ведення клаєнтської бази даних, робота з корпоративною бібліотекою, формування прайс-листів.

Секретар-діловод

з 06.1996 по 03.2003 (6 років 9 місяців)
ТОВ "КАМАЗАВТОЗАПЧАСТИНИ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ведення кадрової документації (більше 60 людей у штаті), ведення вхідної/вихідної кореспонденції, оформлення наказів, договорів, митних декларацій, організація життєзабезпечення офісу, організація харчування співробітників, оформлення відряджень, платіжних доручень, довіреностей, касових чеків, нарахування з/п в Парусі.

Секретар-діловод

з 04.1993 по 06.1996 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "НВКФ "ІВАННА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ведення кадрової документації (більше 60 людей у штаті), ведення вхідної/вихідної кореспонденції, оформлення наказів, договорів, митних декларацій, організація життєзабезпечення офісу, організація харчування співробітників, оформлення відряджень, платіжних доручень, довіреностей, касових чеків, нарахування з/п в Парусі.

Оператор ЕОМ

з 07.1992 по 04.1993 (9 місяців)
ККІОЦ КК, Київ (IT)

введення для ЕОМ даних для обробки і формування економічної статистики та бухгалтерських фінансових звітів, звірки та участь у переобліку складских запасів на об'єктах обслуговування, відрядження

Старший оператор

з 07.1991 по 06.1992 (11 місяців)
Гастрономторг Печерського району, Київ (IT)

введення для ЕОМ даних для обробки і формування економічної статистики та бухгалтерських фінансових звітів, звірки та участь у переобліку складских запасів на об'єктах обслуговування

Оператор ЕОМ /учень оператора

з 11.1988 по 07.1991 (2 роки 8 місяців)
ККІОЦ КК, Київ (IT)

введення для ЕОМ даних для обробки і формування економічної статистики та бухгалтерських фінансових звітів, звірки та участь у переобліку складских запасів на об'єктах обслуговування, відрядження

Помічник вихователя

з 09.1987 по 11.1988 (1 рік 2 місяці)
ДДЗ № 559, Київ (Освіта, наука)

допомога вихователю у виховній та обслуговуючій роботі: участь у підготовці занять, святкових заходів, ігрових прогулянок

Освіта

Київський економічний інститут менеджменту "Екомен"

Фінанси підприємства, Київ
Вища, з 2006 по 2012 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Outlook Outlook Express Бухгалтерський облік Adobe Acrobat Reader Парус Adobe Кадровий облік Express

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

характер - неконфліктний, доброзичливий,
подобається навчатися,
працелюбна,
відповідальна.

Хоббі:
читання
саморозвиток
відпочинок на природі
подорожі по Україні

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: