- PRO
Антон
Керівник сервісної служби
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4874298/
Досвід роботи
Начальник сервісного відділу
з 09.2020 по 02.2025
(4 роки 5 місяців)
ТОВ "ВКП ПАРИТЕТ-К", Київ (Металургійна промисловість, металообробка)
Начальник відділу сервісного обслуговування сейфів та банківських сховищ для зберігання коштовностей
Керівник сервісного центру
з 12.2018 по 04.2020
(1 рік 4 місяці)
Sigma Mobile, ТОВ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Реорганізація роботи сервісного центру;
Впровадження бази 1С підприємство повністю з нуля;
Успішне вирішення різних питань;
Розвиток нових напрямів.
Директор сервісного відділу
з 07.2018 по 10.2018
(3 місяці)
MOYO, Київ (Роздрібна торгівля)
Контроль над виконанням сервісних послуг.
Керівник мережі сервісних центрів Xiaomi
з 11.2016 по 07.2018
(1 рік 8 місяців)
Сяоми Украина, Київ (Роздрібна торгівля)
Запуск та розвиток мережі сервісних центрів Xiaomi https://service.mi.ua/. https://mi.ua/;
Підбір персоналу;
Касова дисципліна та звітність;
Фінансовий потік на власний ФОП;
Кокурентна гра із "монстрами" цифрового ринку.
Власник
з 01.2013 по 11.2015
(2 роки 10 місяців)
Приватна підприємницька діяльність “Запчастини та Сервіс”, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Продаж запчастин (основна спеціалізація: компресора для кондиціонерів та побутових холодильників), надання послуг з ремонту та сервісного обслуговування кліматичної техніки.
Керівник сервісного центру
з 10.2011 по 11.2012
(1 рік 1 місяць)
Частное предприятие “Профклимат”, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Організація роботи сервісної служби з нуля;
Пошук та укладання контрактів;
Підбір та навчання персоналу;
Пошук об'єктів обслуговування.
Керівник сервісного центру
з 03.2008 по 09.2011
(3 роки 6 місяців)
Приватне, торгово-промислове підприємство "ОПТІМ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Реорганізація роботи сервісної служби;
Підбір та навчання персоналу (розробка та впровадження навчальних програм для семінарів);
Організація та розвиток мережі авторизованих сервісних центрів з обслуговування власних торгових марок;
26 сервісних центрів мають контракти на гарантійне обслуговування брендів NEOCLIMA, Toshiba, Carrier;
Пошук об'єктів обслуговування;
Укладання контрактів на гарантійне обслуговування;
Закупівля, сортування та збереження максимального асортименту затребуваних
Сервісний менеджер
з 09.2005 по 02.2008
(2 роки 5 місяців)
"Мега - Макс", мережа гіпермаркетів побутової техніки та електроніки., Київ (Роздрібна торгівля)
Координація у прийомі та видачі апаратури;
Координація роботи механіків;
Виконання та навчання співробітників у виконанні всіх типів гарантійних звітів;
Замовлення, списання та складський облік елементної бази;
Контроль якості ремонту у зовнішніх сервісах;
Безпосередня участь у укладанні контрактів на гарантійні ремонти;
Вирішення конфліктних ситуацій.
Сервісний менеджер
з 03.2001 по 07.2005
(4 роки 4 місяці)
Загальнонаціональна мережа сервісних центрів "КРОК-ТТЦ", Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Робота з клієнтом, прийом та видача техніки;
Врегулювання спірних питань із клієнтами;
Контроль та розподіл за важливістю заявок для ремонту;
Контроль роботи механіків;
Замовлення та списання запасних частин;
Виконує всі типи гарантійних звітів.
Освіта
Київський інститут соціальних та культурних зв'язків імені Святої княгині Ольги
Бакалавр психології, Київ
Вища, з 2009 по 2011 (2 роки)
НТУУ "КПІ"
Виробництво електронних компонентів, інженер-електронік, Київ
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)
СПТУ №25
Столяр верстатник, Київ
Середня спеціальна, з 1997 по 2000 (3 роки)
Середня школа № 147
Київ
Середня, з 1988 по 1997 (9 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Англійська мова, розмовні курси
6 месяцев
Особливості сервісного обслуговування кліматичної техніки Panasonic
2009
Академія кондиціювання LG Electronics
2009
Сервісне обслуговування напівпромислової кліматичної техніки Panasonic
2008
Знання і навички
- 1С
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
Кайтсерфінг, сноуборд, йога, відкриття замків, саморозвиток
Схожі кандидати
-
Керівник сервісної служби
Київ -
Керівник
40000 грн, Київ, Дистанційно -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Керівник контакт-центру (клієнтський досвід)
Київ, Вишневе (Київська обл.), Дистанційно -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Регіональний керівник, директор філії
Київ