Резюме від 11 вересня 2023 PRO

Роман

Фінансовий директор, аналітик, менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Аналітик

з 12.2021 по 02.2022 (2 місяці)
постачальник программного забезпечення, Київ (програмне забезпечення для бухгалтерського та управлінськго обліку)

Участь у клієнтських проектах по запровадженню програмного забезпечення (БІТ.ФІНАНС: управлінський облік, бюджетування, облік за МСФЗ)

Фінансовий директор (підпорядкування: генеральному директору)

з 10.2018 по 10.2021 (3 роки)
Інтернет, Київ (інтернет-компанія в галузі розваг)

• управлінська звітність;
• підготовка бюджетів (річний, квартальний, місячний), презентація акціонерам, контроль та "план-факт"-ний аналіз їх виконання;
• розробка та запровадження системи управлінського обліку;
• розробка та запровадження процедур, стандартів і регламентів ведення обліку;
• планування, управління й контроль руху грошових коштів;
• розробка інвестиційної моделі проекту;
• бухгалтерський та податковий облік (4 компанії, організаційно-правова форма - ТОВ)

Досягнення:
• розроблені склад, зміст і структура управлінської звітності;
• розроблені регламенти (регламент закриття звітного періоду, підготовки управлінської звітності, регламент бізнес-процесів фінансової служби)

Фінансовий директор (підпорядкування: засновнику)

з 08.2008 по 07.2017 (8 років 11 місяців)
група компаній, Київ (торгівля оптова/дистрибуція/імпорт-експорт, будівництво, виробництво)

• організація системи внутрішнього бюджетування (методи break-down, build-up);
• підготовка бюджетів (зведений, річний, квартальний, місячний), контроль та "план-факт"-ний аналіз їх виконання;
• оперативний контроль витрат, запасів, дебіторської та кредиторської заборгованості;
• надання оперативної інформації про фінансовий стан компаній групи, управлінської звітності керівникам підрозділів, директорам компаній, засновнику;
• планування, управління, контроль руху грошових коштів (фінансове планування, платіжний календар);
• контроль філій (12 філій) в частині документообігу, обліку товарно-матеріальних цінностей, звітності;
• робота з фінансовими інституціями щодо залучення коштів (овердрафт, кредитна лінія, банківська гарантія, фонд фінансування будівництва);
• проведення переговорів з ключовими покупцями, постачальниками;
• комунікація з фіскальними органами, в т.ч. досвід проходження перевірок;
• повна відповідальність за управлінням своїм підрозділом (від рекрутингу до структури та системи мотивації);
• контроль юридичного департаменту компанії по всіх напрямках (від договірної роботи до захисту інтересів компанії в судах різних інстанцій);
• автоматизація бізнес-процесів і облікової політики;
• автоматизація управлінського обліку та звітності (штатні та залучені працівники);
• розробка інструкцій, положень, регламентів облікових процесів, розробка організуючої схеми групи компаній;
• досвід взаємодії (управління) з суміжними підрозділами компанії (виробництво, логістика, продажи);
• IT-безпека групи компаній

Досягнення:
• запроваджена єдина форма та система бюджетування для всіх напрямків бізнесу (компаній);
• запроваджений механізм щотижневого фінансового планування (з використанням програмного забезпечення Admin Solution of Management);
• облік компанії в програмі «1С:Підприємство» переведений з версії 7.7 на версію 8.2;
• запроваджена IP-телефонія, CRM (система amoCRM);
• розроблена структура фінансової служби групи компаній (3-е відділення на організуючій схемі компанії);
• практичний та успішний досвід у створенні, реорганізації (шляхом виділення) юридичних осіб, пов’язаних з групою компаній;
• цілісність, конфіденційність та доступність інформації (структурована інформація з налаштованими наборами прав доступу для кожної категорії користувачів на віртуальних VPS).

Внутрішній аудитор (підпорядкування: керуючому партнеру)

з 12.2006 по 05.2008 (1 рік 5 місяців)
консалтингова компанія, Київ (управлінський консалтинг, аутсорсинг бухгалтерського обліку, юридичні послуги)

• підготовка та надання керуючому партнеру аудиторських висновків за результатами перевірок клієнтських проєктів департаменту аутсорсингу бухгалтерського обіку (3M, Castrol, Microsoft, IBM, Nokia, ThyssenKrupp etc.);
• функції supervisor в компанії «3М Україна»;
• внутрішні тренінги для бухгалтерів;
• супроводження податкових перевірок у клієнтів компанії.

Досягнення:
• запровадив випуск щотижневика для співробітників департаменту аутсорсингу бухгалтерського обліку;
• залучався до проектів департаменту управлінського консалтингу (проведення перевірок об’єктів інвестування - Due Diligence).

Заступник головного бухгалтера (підпорядкування: генеральному директору)

з 04.2004 по 12.2006 (2 роки 8 місяців)
виробнича компанія, Київ (косметика для волосся та тіла, зубні пасти)

• практичний досвід роботи на всіх ділянках бухгалтерського обліку (всі класи рахунків), підготовка податкової та статистичної звітності;
• управління персоналом бухгалтерії (контроль своєчасності, повноти і правильності оплати податків/обов’язкових платежів, підготовки звітності, ротація співробітників, актуальна номенклатура справ служби, делегування і контроль отриманих від генерального директора наказів і розпоряджень).

Досягнення:
• публікації на бухгалтерську та податкову тематику в спеціалізованих друкованих виданнях.

Головний бухгалтер (підпорядкування: директору)

з 07.1999 по 03.2004 (4 роки 8 місяців)
виробнича компанія, Суми (витратні матеріали для діагностичного обладнання – рентген-плівки)

Освіта

Сумський Державний Університет

Економічний факультет, спеціальність «фінанси» (денна форма навчання), Суми
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

сертифікат САР (Certified Accounting Practitioner)

2005 рік

тренінг «Фінансовий директор» (Санкт-Петербург)

2015 рік

"Управління проєктами та людьми", "Емоційний інтелект"

2020 рік

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК M.E.Doc amoCRM MS Power BI

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Відмінні лідерські якості; вміння ефективно комунікувати на всіх рівнях управління; висока працездатність та стресостійкість; пунктуальність; вміння успішно працювати в умовах високої динаміки розвитку компанії та постійного розширення кола функціональних обов’язків; відповідальність беру на себе, а не перекладаю на інших; швидке освоєння і практичне застосування програмного забезпечення будь-якої складності.

Я: контролюю процес виконання і кінцевий результат, а не співробітника.
Я ЗА: принципи управління - довіряй, перевіряй, вимірюй.
Я ЗА: наявність у компанії місії, стратегії й амбітних планів.
Я ЗА: цінність компанії, яка полягає у кожному співробітнику.
Я ЗА: благополуччя та процвітання залежать від кожного конкретного члена колективу, від того, чи усвідомлює він - незважаючи на своє положення та статус, - що це благополуччя є його особистою справою, його боргом і його роботою. Будь-який бізнес, в якому задіяно більше однієї людини, це свого роду партнерство. В той момент, коли людина звернулася за допомогою - навіть, якщо її помічником буде лише один хлопчик на побігеньках, - вона взяла партнера. Бос є партнером свого підлеглого, а робітник - партнером свого боса. Тільки так встановлюються взаємовигідні відносини... Вони обидва важливі та необхідні. (Генрі Форд, «Моє життя та робота»).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: