• PRO

Анна

Бухгалтер

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
40 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший бухгалтер по товару

з 02.2024 по нині (1 рік 6 місяців)
Мобіжук, Львів (Роздрібна торгівля)

Ведення товарних розрахунків - перевірка, відображення в обліку, виведення неточностей та закриття інвентаризацій;
- формування переміщення товарів,
- створення документу переоцінки товарів в 1С;
- виявлення неточностей в товарних запасах, партіях товарів на скоадах;
- проведення пересортиці товарів;
- спілкування ( допомога) з продовцями магазинів стосовно невідповідності товарів на складах ТТ;
- списання товарів;
- контроль залишків товарів 2821; 282
- корегування від'ємних залишків товарів;
- корегування партій товарів;
- розрахунок собівартості товарів;
- взаємозаліки з контрагентами;
- взаємодія з постачальниками, акти звірки;
- перевірка правильності постановки товарів на прихід;
- робота з ЕДО;
- перевірка платіжного календаря, корегування заявок на оплату;
- контроль розрахунків по поверненню товарів, документальне оформлення та взаємодія з постачальниками стосовно компенсацій;
- контроль ДТ та КТ заборгованностей.

Бухгалтер по взаєморозрахунках

з 06.2022 по нині (3 роки 2 місяці)
Мобіжук, Львів (Роздрібна торгівля)

Ведення взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками( видаткові накладні, рахунки , ТТН, акти виконаних рабіт,акти звіряння);
контроль правильного оформлення первинної документації, надійшовшої від контрагентів.
Звірки взаєморозрахунків с контрагентами (складання актів звірки, погодження та приймання акті звірки від контрагентів, виявлення та усунення розбіжностей по звіркам)
Спілкування з контрагентами з питань надання, погодження документів,
Перевірка авансових звітів, створення та проведення авансових звітів в 1С, створення заявок на виплату грошей по авансовим звітам.
работа с договорами;
Робота з документами в сисемі Вчасно, M.E.Doc,Star.Docs,Document.
Перевірка паливних звітів, аналіз та розрахунок амортизації витрат палива, проведення поступлення та списання палива в 1С.
Перевірка правильності нарахування бонусів від постачальників, узгодження суми нарахованих бонусів з контрагентами, внесення та розподіл бонусів в базі 1С. Перевірка та узгодження взаємозаліків з постачальниками,проведення взаємозаліків в 1С, та узгодження рахунків для взаємозаліку.
Рознесення ВМП( витрат майбутніх періодів)
Створення заявок на витрату грошових коштів.
Ведення товарних розрахунків ( інвентаризації, переміщення, переоцінки, пересортиці,списання, корегування від'ємних залишків, розрахунок собівартості, корегування партій товарів, взаємозаліки, акти звірки, контроль ДТ та КТ заборгованностей)

Бухгалтер

з 12.2020 по 11.2021 (11 місяців)
ТОВ НВП Атлантіс Хім, Харків (Продажі)

ведение и оформление первичной документации по взаиморасчетам с покупателями и поставщиками ( приходные, расходные накладные, счета , ТТН, акты выполненных работ, разнесение банка);
контроль правильности оформления первичной документации, поступившей от поставщиков (приходные, расходные накладные, счета , акты выполненных работ);
сверка взаиморасчетов с контрагентами (составление актов сверок, прием актов сверок от контрагентов, выявление и устранение расхождений по взаиморасчетам);
обработка и внесение в программу 1С новых контрагентов
ведение первичной документации в базе 1С.( УТП и BAF)7;8.
общение с поставщиками по вопросам предоставляемых документов;
осуществление платежей через клиент-банк;
выписка и учёт доверенностей;
проведение и внесение банковской выписки в программу 1С
участие в проведении инвентаризации;
архивирование документов;
работа с договорами;
отправка почты (ведение и оформление в Exсel);

Начальник відділу матеріально технічного забезпечення

з 02.2018 по 11.2020 (2 роки 9 місяців)
ПАТ "Укрзалізниця", Харків (Машинобудування)

Управління персоналом( 5 людей), організація та контроль стажування та адаптації;
- Контроль прийому/надсилання товару;
- Контроль за довіреними матеріальними цінностями;
- Складання графіків робочого часу
- Складання табелів обліку використання робочого часу,
- Перемови з постачальниками( узголження ціни, асортименту товарів- послуг, термінів поставки, розрахунків),
- Проведення перемовин з заводами-виробниками товарів, стосовно виготовлення необходного виду товару, згідно наших ескізів( специфікацій, креслень),
- Вичитка договорів,
- Підготовка документів для проведення тендерів по закупці товарів - послуг( аналіз ринку цін, аналіз надавачів послуг - товарів)
- Участь в проведенні інвентаризації,
работа с контрагентами,ведение договоров от заключения до полного закрытия,
получение товаров с оформлением необходимых документов( доверенность,накладная, товаро-транспортная накладная...)

Бухгалтер

з 06.2015 по 02.2018 (2 роки 8 місяців)
ООО "Комэнерго-Купянск", Купянск (Услуги для населения и бизнеса)

работа с контрагентами ООО,ПАО,ПрАО,ФОП гос.учреждения, заключение договоров, выставление счетов актов выполненных работ, сдача отчетов в отдел статистики

Освіта

ХНАГХ

Факультет после дипломного обучения и заочного обучения, специальность бухгалтер-аудитор, Харьков
Вища, з 2006 по 2012 (5 років 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

PROMETHEUS (курс-публічні закупівлі)

2018, 3 місяці

Знання і навички

  • M.E.Doc
  • Пользователь ПК
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • 1С:Предприятие
  • Бухгалтерский учет
  • Работа со сканером
  • Работа с факсом
  • Работа с принтером
  • Уважність
  • MS Excel
  • BAS Бухгалтерія
  • 1С УТП
  • 1С:Бухгалтерія
  • FREDO Звіт
  • Клієнт-Банк
  • СОТА
  • Комунікабельність
  • Управління персоналом
  • Користувач 1С

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: