Резюме від 22 січня 2024 PRO

Татяна

Product manager, керівник маркетингового підрозділу, з розвитку, CMO

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Київ, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора медичного центру

з 05.2023 по 08.2023 (3 місяці)
ОН Клінік, мережа медичних центрів, Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1. Адміністративна робота з кадрами (лікарі) - документація для відділу кадрів, графіки прийомів, введення нових послуг і т.д.

2. Формування звітів для партнерів та керівництва

3. Оперативна робота - взаємодія з колл-центром, IT- відділом, адміністраторами, маркетологами.

5. Виконання доручень Директора

Керівник маркетингового відділу

з 01.2021 по 05.2023 (2 роки 4 місяці)
CHM software, Харків (IT)

Обов'язки
- Організація та управління Відділом маркетинга (3 співробітника) + команди підрядників
– Виведення та просування IT продуктів компанії на ринок України, Литви (В2В)

1. Стратегічний маркетинг

Підготовка Маркетингової стратегії, Контент-стратегії
Аналіз ринку Клієнтів та Конкурентів
Вивчення потреб Клієнтів
Брендинг

2. Тактичний маркетинг

ЛІДогенерація:
Інтернет-маркетинг (PPC, SEO, соцмережі), адміністрування сайтів
Робота з базами потенційних клієнтів ( E-mail маркетинг) - прогрів, інформування
Робота над збереженням та ростом клієнтської бази , збільшення лояльності клієнтів
Активна участь у впровадженні CRM-системи

Підтримка відділу продажів:
Підготовка презентацій по функціоналу IT продуктів
Підготовка Комерційних пропозицій
Розробка рекламних та навчальних роликів для користувачів, чек-листів
Участь у ціноутворенні
Участь в галузевих та клієнтських конференціях, виставках

Керівник відділу маркетинга дитячої художньої літератури

з 10.2019 по 03.2020 (5 місяців)
ТОВ «Видавництво «Ранок», Харків (Видавництво, поліграфія)

- Управліния маркетинговим підразділом ( 7 співробітників)
- Просування 3х Торгових марок
Завдання:

*Збільшення долі ринку
*Збільшення впізнаваності ТМ
*Участь у виставках та галузевих конкурсах (зарубіжні, Українські, регіональні)
*Конференції, форуми, заходи для ЦА (спонсоринг) - всеукраїнські та регіональні
*Статті в ЗМІ для ЦА, огляди ринку
*Відеоролики (YouTube, TV)
*Зовнішня реклама (борди, сіті-лайти)
*Колаборації з брендами
*Робота з інфлюенсерами, амбасадорами брендів
*Благочинність

- Рекламна подтримка каналів дистрибуції

Задачі:
*Виконання плана продажів
*Збільшення лояльності поточних клієнтів
*Ріст клієнтської бази
*Реклама в місцях продаж (POSM, додаткове обладнання, викладка)
*Спільні on-line та off-line акції (знижкові, сезонні)
*Проведення промо-заходів у клієнта
*Відео-, аудіо-ролики у клиєнта

Начальник відділу маркетингу

з 09.2018 по 08.2019 (11 місяців)
ТОВ «Медстар Солюшенс», ТОВ "НМТ", Харків (IT)

Аналітика:

- Вивчення клієнтів і ринків (Бенчмаркинг)

Стратегії:
*Маркетингова
*Контент-стратегія

Тактичний маркетинг:

*Організація та управління маркетинговим підразділом ( 2 співробітника+ підрядні)
*Розробка Бренд-бука компанії
*Організація заходів із залучення та утримання клієнтів
*Корпоративний сайт, соцмережі (адміністрування, наповнення контентом)
*E-mail маркетинг (Кліентська база, підписники сайту),
*Разробка та друк рекламної та брендованої продукції,
*Організація зйомок рекламних та навчальних відеороликів
*Организація рекламних та навчальних вебінарів
*Участь в галузевих виставках
*Підготовка текстів офіціальних листів та організація разсилок в Державні органи різних рівнів
*Співробітництво з професійними виданнями та т.і)

Директор по маркетингу/развитию

з 09.2010 по 02.2018 (7 років 5 місяців)
Корпорація "Глобал Консалтинг", Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Стратегічний маркетинг:
*Робота над стратегією компанії, Бизнес-моделлю компанії (Canvas Business Model), Маркетинговою стратегією, складання маркетингової частини Бизнес-планів

Аналітика:
- Вивчення клієнтів та ринків (Бенчмаркинг)
*Формування звітів в СRM- системі

Тактичний маркетинг:
*Организація та управління маркетинговим підрозділом ( 3(5) співробітників + підряд)
*Розробка Бренд-бука компанії
*Організація заходів по залученню та утриманню клієнтів (Корпоративний сайт, соцмережі, Телемаркетинг, E-mail маркетинг, програма лояльності, організація off-line семінарів, співробітництво з професійними виданнями та т.і)
*Розробка, впровадження та просування нових послуг
*Розвиток та навчання персоналу компанії (Корпоративні заходи, внутрішні тренінги, фасилітаційні сесії та ін.)

Освіта

Харківський національный університет ім. Каразіна

Економічний, Маркетинг, Харків
Вища, з 2005 по 2007 (2 роки)

Це друга вища освіта
Диплом з відзнакою

Харківський Національный Педагогічний Університет ім. Г. С. Сковороди

Природничий, Вчитель біології та хімії, Харків
Вища, з 1991 по 1995 (4 роки)

Диплом з відзнакою, Аспірантрура

Додаткова освіта та сертифікати

Нідерландський Інститут Маркетингу NIMA- Управління відділом маркетингу

2012, 3 месяца

Product Management, Hillel IT school

2023, 2,5 місяця

Знання і навички

MS Office CRM

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Умения и навыки

•Тренинги: «Фасилитация. Современные методы групповой работы», «Фасилитация. Стратегическая сессия. Новый взгляд», Workshop «Инновация Бизнес-модели»


Дополнительная информация

•Водительские права категории В (авто сейчас нет).
•Биометрический паспорт
•10 лет практикую йогу. В 2018 посетила Индию, Гималаи

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: