Резюме від 2 грудня 2021 PRO

Олена

Рекрутер, менеджер з персоналу, HR manager, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HRBP

з 11.2020 по 10.2021 (11 місяців)
ТОВ "МЕДІА ГРУПА УКРАЇНА", Киев (Телевидение, Медиа)

- досвід роботи рекрутером від 3-х років (підбір персоналу від лінійного до ТОП-менеджерів (back office) в місті Києві та по регіонам). Більш детальна інформація щодо мого досвіду роботи рекрутером в резюме нижче.
- проведення онбордингу (welcome листи) , офбордінгу, зустрічі - one-to-one.
- формування заявок на підбір або оформлення кандидата, направлення заявок у відділ рекрутерів;
- ведення реєстру в 1С ЗУП причин звільнень.
-нарахування премій, доплат для співробітників компанії (збір інформації від керівників, робота в XL, 1 С ЗУП)
- службові записки по доплатам, зміні окладу, переведення співробітників, погодження даних служебок у відділі S&B.
- медичне страхування (внесення номерів полісів в 1С ЗУП, ведення реєстру закінчення випробувального терміну, консультація, відправлення на ел. пошту співробітників всіх необхідних документів для ознайомлення)
- участь в написанні описів посад для подальшого оцінювання і визначення грейдів;
- постійна комунікація з керівниками департаментів, участь у вирішенні різних питань;
- надання консультацій щодо оформлення відпусток/лікарняних та ін.
- супровід співробітника по всьому життєвому циклу всередині компанії

Менеджер з персоналу, рекрутер (єдиний в Києві і на регіони)

з 01.2020 по 11.2020 (10 місяців)
ТОВ «СІНЕМА-ЦЕНТР», кінотеатри «Сінема-Сіті», Киев (мережа кінотеатрів)

•єдиний рекрутер (HR-менеджер) в компанії.
•швидкий та якісний підбір персоналу різного рівня (ТОП- менеджмент та лінійний персонал в місті Києві та в регіонах: директори кінотеатрів, директор з маркетингу, головний бухгалтер, юрист, завідувач гастрономії, адміністратор, графічний дизайнер, менеджер по договірній роботі, аудитор, SММ-менеджер, фінансист, кадровик, головний інженер, системний адміністратор, кіномеханік, бармен, касир, продавець та ін.)
•оцінювання потенційних кандидатів (hard & soft skills)
•формування і розміщення вакансій на сайтах роботи, соціальних мережах
•оброблення вхідних відгуків
•проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами на відкриті вакансії, запис на співбесіду
•кадрове діловодство частково (прийом та звільнення співробітників, оформлення заяв, наказів, службових записок, внесення записів у трудову книгу, оформлення відпусток, робота в 1С: підприємство 8.3)
•відбір кандидатів, організація та проведення співбесід
•організація зустрічей кандидатів з керівниками підрозділів
•адаптація нових співробітників, контроль і координація проходження випробувального терміну і стажування
•моніторинг і аналіз ринку праці і заробітних плат

Менеджер по персоналу

з 08.2019 по 01.2020 (5 місяців)
ТОВ "Наш Продукт Плюс", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-формування і розміщення вакансій на сайтах роботи і соціальних мережах
-пошук і підбір персоналу різного рівня (логісти, торгові представники, водії, комірники, бухгалтери та ін.)
-проведення телефонних інтерв’ю з кандидатами на відкриті вакансії
-запис та проведення співбесід
-звіти щоденні та щомісячні про виконану роботу
-організація зустрічей кандидатів з керівниками підрозділів
-адаптація співробітників, контроль і координація проходження випробувального терміну і стажування
-моніторинг і аналіз ринку праці і заробітних плат
-участь в розробці системи мотивації персоналу
-ведення бази даних по співробітникам
-кадрове діловодство (частково)
- буджетування витрат
-організація та проведенні корпоративних заходів, тренінгів та ін.

Менеджер по персоналу

з 10.2018 по 06.2019 (8 місяців)
ТОВ "Професійна лінія", Киев (бьюти-индустрия)

- формування і розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи і соц. мережах
- пошук і підбір персоналу різного рівня
- проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами на відкриті вакансії
- проведення співбесід
- організація зустрічей кандидатів з керівниками підрозділів
- адаптація співробітників, контроль і координація проходження випробувального терміну і стажування
- взаємодія з керівниками відділів
- пошук і проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами на відкриті вакансії в регіонах (Харків, Львів, Дніпро, Житомир, Луцьк, Тернопіль, Вінниця, Івано-Франківськ ...)
- моніторинг і аналіз ринку праці і заробітних плат
- участь в розробці системи мотивації персоналу
- ведення табеля обліку відпрацьованого часу співробітниками
- ведення бази даних по співробітникам в програмі 1С
- кадрове діловодство (частково)
- участь в організації та проведенні корпоративних заходів, семінарів, майстер-класів та ін.

Частный предприниматель

з 10.2015 по 10.2018 (3 роки)
Дитяча ігрова кімната, Костопіль (Сфера відпочинку та розваг)

• Організація власного бізнесу з нуля
• підбір приміщення і його художнє оформлення, закупівля обладнання, меблів, товару і т. д
• підбір та укладання договорів з контрагентами
• організація різних розваг та заходів
• розробка, оформлення і поширення реклами
• пошук та відбір кандидатів на відкриті вакансії
• проведення співбесід
• тестування, адаптація та навчання персоналу
• керівництво персоналом
• моніторинг ринку праці і зарплат
• контроль бухгалтерського обліку.

Юрист

з 12.2008 по 07.2009 (7 місяців)
ООО "Юридическая компания "Гуц и Исаев", Киев (Юриспруденція)

• знання цивільного, господарського права та процесів;
• представництво інтересів клієнтів в судах загальної юрисдикції (підготовка позовних матеріалів, ведення справ, участь в судових засіданнях);
• представництво інтересів клієнтів в держорганах, а також у всіх інших органах, установах, підприємствах і т.д .;
• розробка, правовий аналіз та укладення договорів.

Менеджер з питань розвитку регіональної мережі

з 05.2007 по 05.2008 (1 рік)
ТОВ «Компанія з управління активами - Адміністратор пенсійних фондів «Дельта-Капітал», Киев (недержавне пенсійне забезпечення)

• робота з корпоративними клієнтами (консультація, підготовка і розсилка інформаційних матеріалів клієнтам;
• робота з фізичними особами (консультація, робота з АРМом, підготовка документів для підписання договорів);
• робота з регіональними представниками (роз'яснення законодавства, консультації, ведення звітності, участь у підготовці семінарів).

Освіта

Національний університет «Острозькая академія»

Юридичний факультет, спеціальність правознавство., Острог
Вища, з 2002 по 2006 (3 роки 8 місяців)

1999 р. – 2002 р. Рівненський державний аграрний технікум, спеціальність правознавство.

Знання і навички

Користувач ПК

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості:
- вмію працювати в умовах багатозадачності
- самостійно приймати рішення
- можу працювати як самостійно так і в команді
- комунікабельна
- відповідальна
- працюю на результат
- вільно володію українською та російською мовами
Готова вчитися, розвиватися для найкращих результатів у своїй роботі.
Захоплююся літературою про психологію, для підвищення своєї кваліфікаціії читаю різну літерару про мистецтво підбору персоналу, люблю кіно і активний відпочинок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: