Резюме від 2 грудня 2021 PRO

Левицька Олена Олександрівна

Рекрутер, менеджер з персоналу, HR manager, 25 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

HRBP

з 11.2020 по 10.2021 (11 місяців)
ТОВ "МЕДІА ГРУПА УКРАЇНА", Киев (Телевидение, Медиа)

- досвід роботи рекрутером від 3-х років (підбір персоналу від лінійного до ТОП-менеджерів (back office) в місті Києві та по регіонам). Більш детальна інформація щодо мого досвіду роботи рекрутером в резюме нижче.
- проведення онбордингу (welcome листи) , офбордінгу, зустрічі - one-to-one.
- формування заявок на підбір або оформлення кандидата, направлення заявок у відділ рекрутерів;
- ведення реєстру в 1С ЗУП причин звільнень.
-нарахування премій, доплат для співробітників компанії (збір інформації від керівників, робота в XL, 1 С ЗУП)
- службові записки по доплатам, зміні окладу, переведення співробітників, погодження даних служебок у відділі S&B.
- медичне страхування (внесення номерів полісів в 1С ЗУП, ведення реєстру закінчення випробувального терміну, консультація, відправлення на ел. пошту співробітників всіх необхідних документів для ознайомлення)
- участь в написанні описів посад для подальшого оцінювання і визначення грейдів;
- постійна комунікація з керівниками департаментів, участь у вирішенні різних питань;
- надання консультацій щодо оформлення відпусток/лікарняних та ін.
- супровід співробітника по всьому життєвому циклу всередині компанії

Менеджер з персоналу, рекрутер (єдиний в Києві і на регіони)

з 01.2020 по 11.2020 (10 місяців)
ТОВ «СІНЕМА-ЦЕНТР», кінотеатри «Сінема-Сіті», Киев (мережа кінотеатрів)

•єдиний рекрутер (HR-менеджер) в компанії.
•швидкий та якісний підбір персоналу різного рівня (ТОП- менеджмент та лінійний персонал в місті Києві та в регіонах: директори кінотеатрів, директор з маркетингу, головний бухгалтер, юрист, завідувач гастрономії, адміністратор, графічний дизайнер, менеджер по договірній роботі, аудитор, SММ-менеджер, фінансист, кадровик, головний інженер, системний адміністратор, кіномеханік, бармен, касир, продавець та ін.)
•оцінювання потенційних кандидатів (hard & soft skills)
•формування і розміщення вакансій на сайтах роботи, соціальних мережах
•оброблення вхідних відгуків
•проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами на відкриті вакансії, запис на співбесіду
•кадрове діловодство частково (прийом та звільнення співробітників, оформлення заяв, наказів, службових записок, внесення записів у трудову книгу, оформлення відпусток, робота в 1С: підприємство 8.3)
•відбір кандидатів, організація та проведення співбесід
•організація зустрічей кандидатів з керівниками підрозділів
•адаптація нових співробітників, контроль і координація проходження випробувального терміну і стажування
•моніторинг і аналіз ринку праці і заробітних плат

Менеджер по персоналу

з 08.2019 по 01.2020 (5 місяців)
ТОВ "Наш Продукт Плюс", Киев (продукты питания)

-формування і розміщення вакансій на сайтах роботи і соціальних мережах
-пошук і підбір персоналу різного рівня (логісти, торгові представники, водії, комірники, бухгалтери та ін.)
-проведення телефонних інтерв’ю з кандидатами на відкриті вакансії
-запис та проведення співбесід
-звіти щоденні та щомісячні про виконану роботу
-організація зустрічей кандидатів з керівниками підрозділів
-адаптація співробітників, контроль і координація проходження випробувального терміну і стажування
-моніторинг і аналіз ринку праці і заробітних плат
-участь в розробці системи мотивації персоналу
-ведення бази даних по співробітникам
-кадрове діловодство (частково)
- буджетування витрат
-організація та проведенні корпоративних заходів, тренінгів та ін.

Менеджер по персоналу

з 10.2018 по 06.2019 (8 місяців)
ТОВ "Професійна лінія", Киев (бьюти-индустрия)

- формування і розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи і соц. мережах
- пошук і підбір персоналу різного рівня
- проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами на відкриті вакансії
- проведення співбесід
- організація зустрічей кандидатів з керівниками підрозділів
- адаптація співробітників, контроль і координація проходження випробувального терміну і стажування
- взаємодія з керівниками відділів
- пошук і проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами на відкриті вакансії в регіонах (Харків, Львів, Дніпро, Житомир, Луцьк, Тернопіль, Вінниця, Івано-Франківськ ...)
- моніторинг і аналіз ринку праці і заробітних плат
- участь в розробці системи мотивації персоналу
- ведення табеля обліку відпрацьованого часу співробітниками
- ведення бази даних по співробітникам в програмі 1С
- кадрове діловодство (частково)
- участь в організації та проведенні корпоративних заходів, семінарів, майстер-класів та ін.

Частный предприниматель

з 10.2015 по 10.2018 (3 роки)
Дитяча ігрова кімната, Костопіль (Сфера відпочинку та розваг)

• Організація власного бізнесу з нуля
• підбір приміщення і його художнє оформлення, закупівля обладнання, меблів, товару і т. д
• підбір та укладання договорів з контрагентами
• організація різних розваг та заходів
• розробка, оформлення і поширення реклами
• пошук та відбір кандидатів на відкриті вакансії
• проведення співбесід
• тестування, адаптація та навчання персоналу
• керівництво персоналом
• моніторинг ринку праці і зарплат
• контроль бухгалтерського обліку.

Юрист

з 12.2008 по 07.2009 (7 місяців)
ООО "Юридическая компания "Гуц и Исаев", Киев (юридические услуги)

• знання цивільного, господарського права та процесів;
• представництво інтересів клієнтів в судах загальної юрисдикції (підготовка позовних матеріалів, ведення справ, участь в судових засіданнях);
• представництво інтересів клієнтів в держорганах, а також у всіх інших органах, установах, підприємствах і т.д .;
• розробка, правовий аналіз та укладення договорів.

Менеджер з питань розвитку регіональної мережі

з 05.2007 по 05.2008 (1 рік)
ТОВ «Компанія з управління активами - Адміністратор пенсійних фондів «Дельта-Капітал», Киев (недержавне пенсійне забезпечення)

• робота з корпоративними клієнтами (консультація, підготовка і розсилка інформаційних матеріалів клієнтам;
• робота з фізичними особами (консультація, робота з АРМом, підготовка документів для підписання договорів);
• робота з регіональними представниками (роз'яснення законодавства, консультації, ведення звітності, участь у підготовці семінарів).


Освіта

Національний університет «Острозькая академія»

Юридичний факультет, спеціальність правознавство., Острог
Вища, з 2002 по 2006 (3 роки 8 місяців)

1999 р. – 2002 р. Рівненський державний аграрний технікум, спеціальність правознавство.


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Впевнений користувач ПК


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості:
- вмію працювати в умовах багатозадачності
- самостійно приймати рішення
- можу працювати як самостійно так і в команді
- комунікабельна
- відповідальна
- працюю на результат
- вільно володію українською та російською мовами
Готова вчитися, розвиватися для найкращих результатів у своїй роботі.
Захоплююся літературою про психологію, для підвищення своєї кваліфікаціії читаю різну літерару про мистецтво підбору персоналу, люблю кіно і активний відпочинок.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Кандидати у категорії
Кандидати за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: