Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Дмитро

Керівник сервісного відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник сервісного відділу

з 06.2023 по 03.2024 (9 місяців)
F.ua - той самий магазин, Київ (Роздрібна торгівля)

Координація роботи сервісного відділу компанії. Розробка сервісної документації та стандартів. Контроль якості та термінів обслуговування клієнтів компанії.

Керівник сервісу

з 11.2020 по 02.2023 (2 роки 3 місяці)
Sturm, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Координація роботи сервісного центру компанії. Контроль якості та термінів обслуговування клієнтів. Взаємодія із сервісними центрами партнерами по Україні. Розробка сервісної документації та стандартів обслуговування

Керівник сервісного відділу

з 11.2018 по 11.2020 (2 роки)
ВФ Трейд, Київ (Насосне обладнення.), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Координація відділу. Контроль якості та термінів обслуговування клієнтів. Взаємодія із сервісними центрами по Україні. Аналіз та планування фінансових результатів відділу. Розробка сервісного модуля в обліковій системі. Розробка сервісної документації.

Начальник відділу сервісної логістики

з 02.2014 по 08.2018 (4 роки 6 місяців)
ТОВ"Наш Сервіс" (ГК Фокстрот), Київ (Роздрібна торгівля)

Координація взаємодії регіональних підрозділів відділу. Контроль якості та термінів обслуговування клієнтів. Взаємодія з Сервісними центрами по всій Україні. Аналіз та планування фінансових результатів відділу. Розробка програм щодо навчання співробітників. Формування аналітичних звітів, що стосуються планування та виконання завдань відділу.

Начальник регіональної служби сервісної логістики (Центральний регіон).

з 11.2011 по 02.2014 (2 роки 3 місяці)
ТОВ"Наш Сервіс" (ГК Фокстрот), Київ (Роздрібна торгівля)

Координація взаємодії підрозділів по передачі сервісного товару від місця виникнення/зберігання до сервісних центрів. Контроль якості та термінів обслуговування клієнтів. Контроль роботы провідних фахівців регіональних представництв. Аналіз та планування фінансових витрат служби.

Провідний фахівець з сервісу Київ, Київська область.

з 05.2009 по 11.2011 (2 роки 6 місяців)
ТОВ"Фокстрот-Сервіс", Київ (Роздрібна торгівля)

Организація та ведення обліку некондиційної техніки, що передана в сервісні центри. Контроль рівня кваліфікації фахівців з сервісу в магазинах. Організація навчання фахівців з сервісу.

Сервіс – фахівець по розподіленню та руху дефектних товарів.

з 05.2008 по 03.2009 (10 місяців)
ТОВ"Домотехніка", Київ (Роздрібна торгівля)

Розподілення бракованої техніки по АСЦ. Проведення інвентаризації. Підписання угод.

Завідувач сектору IT-товару відділу по роботі с дефектною продукцією

з 11.2007 по 05.2008 (6 місяців)
ТОВ"Домотехніка", Київ (Роздрібна торгівля)

Розподіл бракованої техніки за АСЦ. Проведення звірянь. Укладання договорів із АСЦ.

Фахівець з навчання персоналу (IT-напрям), Адміністратор відділу навчання з питань технічного забезпечення Департаменту управління персоналом.

з 01.2007 по 11.2007 (10 місяців)
ТОВ"Домотехніка", Київ (Роздрібна торгівля)

Навчання персоналу роздрібної мережі, створення тренінгових програм, керування відділом по навчанню, формування концепції навчання, формування планів тренінгів.

Завідувач складом IT техніки

з 02.2006 по 01.2007 (11 місяців)
ТОВ"Домотехніка", Київ (Роздрібна торгівля)

Організація структурного підрозділу в компанії (з нуля).
Приймання, зберігання та видача товарно-матеріальних цінностей, їх розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ;
Керування діяльністю складу. Забеспечення збереження ТМЦ. Ведення документообігу та звітності. Навчання та контроль роботи співробітників складу відповідно до вимог та норм роботи, а також у відповідності до асортименту товару.

Освіта

Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая

Менеджмент організацій і адміністрування, Київ
Вища, з 2009 по 2015 (5 років 7 місяців)

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Організація роботи відділу сервісу. Взаємодія із ключовими сервісними центрами по всій території Укр Розробка регламентів та навчальних посібників. Робота з великим обсягом інформації. Формування аналітичних звітів. Планування фінансових показників. Знання Законодавства України у сфері захисту прав споживачів.

Додаткова інформація

Особисті якості:
Комунікабельність, активність, стресостійкість, уважність та високий рівень відповідальності, пунктуальність, готовність до ненормованого робочого дня;

Додаткові відомості:
Сімейний стан: одружений, є донька
Водійське посвідчення категорії В (маю власне авто).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: