Резюме від 5 грудня 2018

Маргарита

Администратор, менеджер, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер-управитель з адміністративної діяльності

з 02.2018 по 09.2018 (7 місяців)
ТОВ "Продторгобладнання", Ровно (Послуги для населення та бізнесу)

1.Очолює та організовує роботу щодо забезпечення діяльності сервісного відділу внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язками 2.Формує інформаційно-комунікативну структуру підприємства 3.Організовує,регулює та контролює проведення інформаційно-аналітичної роботи відділу
4.У межах делегованих повноважень контролює стан організаційно-розпорядчої діяльності сервісного відділу підприємства
5.Визначає потреби клієнтів та направляє інженерів для виконання сервісних робіт 6.Забезпечує роботу ведення діловодства в сервісному відділі підприємства
7.Здійснює пошук та замовлення комплектуючих
8.Організовує та контролює доставку комплектуючих
9.Приймає запити по ремонту обладнання від клієнтів та контролює хід їх виконання
10.Готує усі необхідні документи для оформлення заявок на ремонт обладнання
11.У межах своєї компетенції або за дорученням керівника здійснює зв'язки з керівниками підприємств,установ,організацій,із фізичними особами з приводу закупівлі бувшого у користуванні обладнання

Менеджер з питань регіонального розвитку

з 03.2017 по 02.2018 (11 місяців)
ГО"Рівненський кластер ВДЕ та енергоефективності", Ровно (Проектна діяльність)

Обов'язки менеджера з питань регіонального розвитку: Збір та обробка аналітичних даних. Керує роботою місцевих координаторів проектів, а також залучених міжнародних та національних експертів, бере участь у процесі відбору спеціалістів. Несе відповідальність за процес моніторингу та оцінки проектів із залученням усіх зацікавлених сторін та менеджерів відділів компанії з метою вимірювання впливу проектів на досягнення результатів. Налагоджує та підтримує партнерські стосунки з організаціями/компаніями на національному та місцевому рівні, органами влади на регіональному та місцевому рівні, які відіграють ключову роль для досягнення цілей проектів. Готує та подає на розгляд для відповідальних осіб концепції нових проектів. Співпрацює з менеджерами відділу ІТ для забезпечення реалізації проектів. Надає інформацію директору компанії для нарад вищого управлінського персоналу, зустрічей з партнерами та участі у конференціях тощо. Бере участь у зустрічах та нарадах за потребою. Виконує обов'язки заступника директора з реалізації програм за його відсутності та за потребою. Забезпечує ведення документообігу в організації. Несе відповідальність за підготовку текстового та графічного контенту на інформаційних ресурсах.

Освіта

Рівненський державний гуманітарний університет

Факультет "Документознавство та інформаційна діяльність". Спеціальність "Документознавець, викладач документознавства та інформаційної діяльності".Освітньо-кваліфікаційний рівень "магістр", Ровно
Вища, з 2011 по 2016 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Професійні курси візажу за спеціальністю "Візажист"

2014,1 місяць

Додаткова інформація

Працездатність, наполегливість, цілеспрямованість, ретельність, акуратність, уважність при роботі з документами, характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. Шкідливих звичок не маю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: