Резюме від 24 червня 2022 PRO

Ольга

Помічник керівника, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Дистанційно, Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

реєстратор технічних паспортів на об'єкти нерухомого майна

з 08.2021 по 11.2021 (3 місяці)
приватне БТІ, Луцьк (технічна інвентаризація)

Рестрація об'єктів нерухомого майна в Єдиній електронній системі у сфері будівництва (внесення технічних паспортів у цей реєстр), формування інвентаризаційних справ, проведення замірів, первинна та поточна інвентаризація, підготовка документів для здачі в експлуатацію об'єктів.

Ріелтор

з 04.2016 по 05.2017 (1 рік 1 місяць)
АН "Будова", Ковель (Продаж та оренда нерухомості)

- пошук та огляд об'єктів, підписання ексклюзивних договорів із власниками;
- організація та проведення ДОДу на об'єкті;
- наповнення бази об'єктів та продзвін уже напрацьованих клієнтів (робота із CRM);
- розклейка та розміщення об'єктів на сайтах по продажу нерухомості;
- зустріч клієнтів у офісів та обговорення деталей самої співпраці;
- складання звітів про результати роботи по конкретному об'єкту;
- ознайомлення із юридичними документами;
- написання оголошень на продаж ( оренду ) об' єкту.
З жовтня 2017 і до жовтня 2020 року - перебувала у декретній відпустці (син - 4 роки).
Маю досвід роботи у нотаріуса (працювала неофіційно помічником).

Провідний спеціаліст загального відділу, відділу протидії та запобігання корупції, відділу кадровоіі політики

з 04.2014 по 10.2015 (1 рік 6 місяців)
Головне управління Держгеокадастру у Волинській області, Луцьк (Виготовлення технічноіі локументаціі на земельні ділянки)

Ведення документообігу, робота із реєстрацією, шляхом внесення вхідної документації у електронну базу даних, робота з архівом документів.
Ведення архіву трудових книг; підготовка наказів на відпустки; ведення щомісячної, квартальної та річної звітності щодо кількісного складу працівників підприємства - на посаді пропрацювала 4 місяці.
Працювала по сумісництву в секторі ЗМІ (готувала та розміщувала статті на сайтах, організовувала круглі столи) та на підміні секретаря керівника.

Реєстратор правових документів

з 12.2000 по 12.2012 (12 років)
КП "ВОБТІ", Луцьк (Виготовлення технічних паспортів на об'єкти житловоіі та нежитловоіі нерухомості, проведення первинноі та поточноіі інвентаризаціі цих об'єктів; здійснення реєстраціі права власності на зазначені об'єкти; робота із правовими документами та клієнтами)

Реєстрація права власності на об'єкти житлової та нежитлової нерухомості

Освіта

ВДУ ім.Лесі Украіінки

Юридичний, Луцьк
Вища, з 2001 по 2007 (5 років 8 місяців)

Заочне відділення, юридичний факультет, спеціальність - правознавство, кваліфікація - юрист, повна вища.

Знання і навички

Користувач ПК

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — середній
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Привіт, потенційний роботодавцю.
Я - Ольга, і мені 40, і я шукаю цікаву роботу у колективі однодумців, де нові знаннята та вміння цінуються та вітаються!
Я компанійська та проста як двері, бо легко йду на контакт як із літніми людьми, так із молоддю та дітками. Поважаю думку інших, ціную і свій час, і час тих, з ким працюю. Іти на компроміси можу, бо без них ніяк. Готова навчатися та працювати в команді і лише на результат.
Дещо про себе - життєрадісна, вольова оптимістка, добрячка на всі 100, організаторські здібності - це моє, люблю навчатися та застосовувати нові знання, ціную правду та щирість, не терплю брехні та цинічності,
Прочитали про мій досвід в роботі?
Якщо Вас не страшить мій вік, наявність сина 4 років та досвід роботи у різних сферах, і я той працівник, якого Ви шукаєте - телефонуєте!
Ну і ще розповім трошки про те, чого навчилася, працюючи на моїх попередніх роботах.
Протягом роботи паралельно готувала та розміщувала на сайтах області інформацію щодо роботи підприємства ( у секторі ЗМІ ), виконувала обов'язки секретаря керівника.Також працювала дистанційно - готувала статті для сценаріїв на замовлення благодійного фонду по готових аудіо та відеохарактеристиках дитини (по усиновленню діток) - писати я обожнюю.
Мої особисті якості: робота над собою та на результат; пунктуальність та дисциплінованість; людяність та порядність.
Шукаю цікаву роботу у дружньому колективі на повний,
неповний день або віддалено!
Надам перевагу роботі в офісі із повним соціальним пакетом.
Усім, хто дочитав, файного дня та міцного здоров'я!

Схожі кандидати

Перекладач, секретар, адміністратор
Вінниця, Дистанційно

Персональний асистент (english)
65000 грн, Інші країни, Дистанційно

Асистент керівника
10000 грн, Запоріжжя, Львів, Дистанційно

Менеджер отдела продаж, помощник руководителя
30000 грн, Київ, Дистанційно

Офис-менеджер, помощник директора, экономист
17000 грн, Луцьк

Помощник руководителя, управляющий, заместитель директора
10000 грн, Вінниця, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: