Резюме від 17 листопада 2021 PRO

Вікторія

Адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Консультант з інформування клієнтів

з 10.2020 по 06.2021 (8 місяців)
Датагруп, Київ (Зв'язок, телекомунікації)

консультації по послугам компанії

Секретар ВП

з 10.2018 по 03.2020 (1 рік 5 місяців)
А Б С Украина, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Робота в 1С бухгалтерії, ПКО, РКО, видаткові накладні.
Консультації та продаж ОСАГО, ДГО та ЗК.
Робота з базами даних.

Офис менеджер відділу корпоративних продажів

з 03.2018 по 09.2018 (6 місяців)
Автоклад, Київ (Транспорт, автобізнес)

Документообіг відділу продажів.
Контроль надходження замовлень на ЦС, контроль надходження замовлення на відділення та інформування клієнтів.
Надання інформації клієнтам по статусу замовлень.
Вхідні та вихідні дзвінки клієнтам з приводу термінів отримання замовлення.
Оформлення заявок на доставку по Києву, на доставку Новою Поштою.

Спеціаліст по роботі з клієнтами

з 08.2009 по 12.2017 (8 років 4 місяці)
Атлант М Лепсе, Київ (автосалон (Транспорт, автобізнес))

Прийом, розподіл і облік вхідних дзвінків.
Надання потенційним та існуючим клієнтам інформації про послуги.
Здійснення вихідних дзвінків.
Прийом і регістрація в системі заявок клієнтів для передачі та інформування менеджерів і майстрів приймальників за допомогою програм SAP та Lotus Notes.
Фіксація в системі скарг по роботі відділення.
Складання звітності по вхідним і вихідним дзвінкам ( щоденний, за місяць) робота в word, excel, SAP.
Оскільки з жовтня 2017 року кол центр почав працювати на аутсорсингу, змінились обов'язки.
Контроль роботи ВСМ системи.
Контроль коректності створення контактів в програмі SAP.
Створення заявок в трекері на дану тему і здійснення зворотного звязку по заявкам.
Надання необхідної інформації кол центру , для подальшого коректного надання інформації клієнтам кол центром і коректного розподілу дзвінка.
Робота в програмах SAP conection, ВСМ системі, SAPі.
Ведення зведеної звітності по даних програмах по дзвінках.

Спеціаліст відділу телефонного обслуговування

з 04.2007 по 04.2009 (2 роки)
Київстар, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Прийом вхідних дзвінків.
Здійснення вихідних дзвінків.
Робота з базою даних.

Інженер по організації і нормуванню праці

з 02.2006 по 12.2006 (10 місяців)
Укрпошта, Теплик (Телекомунікації, зв'язок)

Розрахунок штату підприємства, ведення штатного розкладу, розрахунок комісійних, відрядної заробітної плати, розрахунок преміальних за результатом роботи. ведення документообігу, що стосується даної посади.

Освіта

Вінницький Національний Університет

Облік та аудит, Вінниця
Вища, з 2001 по 2002 (10 місяців)

Вінницький Національний Університет

Технології та засоби комунікації, Вінниця
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Бизнес-финансов

2014, 9 місяців

Будова автомобіля

2015, 6 місяців

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: