Резюме від 12 квітня 2019 PRO

Анна

HR-менеджер, начальник відділу кадрів, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника управління

з 09.2014 по нині (9 років 8 місяців)
Державна фіскальна служба України, Киев (Державні організації)

Заступник начальника управління роботи з персоналом митниць – начальник відділу кадрового адміністрування Департаменту кадрової політики та роботи з персоналом

В прямому підпорядкуванні - 5 працівників.

Організація кадрової роботи в підрозділі. Координація роботи кадрових підрозділів митниць.
Участь у перевірках митниць з питань дотримання трудового законодавства;
Виконання функцій адміністратора під час проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б».
Розробка пропозиції щодо удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту в митницях.
Розгляд звернень громадян, суб’єктів господарювання, органів державної влади та народних депутатів України та підготовка за результатами відповідей на них.

Заступник начальника відділу

з 03.2013 по 09.2014 (1 рік 6 місяців)
Міністерство доходів і зборів України, Киев (Державні організації)

•участь в проекті створення Міндоходів шляхом злиття Держмитслужби України та Державної податкової служби України;
•здійснення кадрових заходів з проведення реорганізації митниць;
•розробка розпорядчих актів з питань організації роботи з персоналом митниць.

Заступник начальника відділу

з 08.2012 по 03.2013 (7 місяців)
Державна митна служба України, Киев (Державні організації)

•розробка розпорядчих актів з питань організації роботи з персоналом митниць;
•участь в підготовці аналітичних матеріалів для керівництва Служби, підготовка матеріалів для організації та проведення атестації, стажування;
•організація та проведення конкурсу на зайняття вакантних посад.

Головний спеціаліст підрозділу персоналу, заступник начальника підрозділу персоналу

з 08.2009 по 08.2012 (3 роки)
Луганська митниця, Луганск (Державні організації)

•організація добору та розстановки кадрів, дослідження і аналіз ділових, професійних і особистих якостей працівників;
•організація діловодства з роботи з персоналом, оформлення документів про прийняття Присяги та присвоєння рангів, спеціальних звань;
•планування кадрового забезпечення і руху кадрів.

Освіта

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Спеціальність «Державна служба», кваліфікація магістра державної служби, Луганск
Вища, з 2012 по 2014 (1 рік 9 місяців)

Одеська національна юридична академія

Спеціальність - правознавство, Одесса
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 11 місяців)

Судово-адміністративний факультет, диплом з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

Хмельницький центр підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів, «Англійська мова за професійним спрямуванням».

2010

Центр підвищення кваліфікації, перепідготовки працівників та кінології, «Особливості та основні напрями кадрової роботи"

2011

Знання і навички

Законодавство України Кадровий облік КЗпП України Організація роботи з персоналом Облік кадрів Супровід перевірок контролюючих органів Навички управління колективом

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

Седель Руслана

Седель Руслана

Начальник відділу кадрів, ІТ-компанія

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особисті якості: оптимістична, швидко вчуся новому, легко знаходжу спільну мову з людьми різного віку. Маю добре розвинені управлінські навички і творчий потенціал. Комунікативна, грамотна, відповідальна, амбіційна, ввічлива, працелюбна, без шкідливих звичок.

Є власний автомобіль.

Готова до відряджень.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: