Катерина
Секретар, 6 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 27 років
- Місто:
- Рівне
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5054204
Додаткова інформація
Резюме
м. Рівне
вул. Д. Галицького, 9
тел. [
e –mail:
[
Лашко Катерина Володимирівна
Освіта: 2012-2015рр. – ДВНЗ «Рівненський коледж економіки та бізнесу», економічний факультет, спеціальність «Фінанси та кредит», отримала диплом молодшого спеціаліста.
У 2015 р. вступила у «Вінницький торгівельно-економічний інститут Київського національного торгівельно-економічного університету» на спеціальність «Державні фінанси» на заочну форму навчання в інтегровану групу.
Досвід: виконала курсову роботу з економіки підприємства на тему: «Інноваційні процеси на підприємстві та оцінка їх ефективності» та комплексну курсову роботу з банківських операцій та бухгалтерського обліку і звітності у комерційних банках на тему: «Економічна сутність лізингових операцій комерційних банків». Виконувала обов’язки практиканта у Державній Податковій Адміністрації. Проходження переддипломної практики, а також виробничої практики в філії ПАТ «Хрещатик» в м. Рівному. Отримала додаткову виробничу професію - касир в банку. З 01.07.2015р. по 01.10.2015р. працювала в не банківській кредитній установі «iCredit» на посаді кредитний консультант, без запису у трудову книжку. З 01.11.2015р. по 01.03.2016 р. працювала помічником бухгалтера у ФОП «Полюхович», без запису у трудову книжку. З 1.04.2016 по 07.11.2016 працювала в АБ «УКРГАЗБАНК» на посаді вахівець відділу супроводження клієнтів. З 01.12.2016 по 12.01.2018 працювала в ТОВ «ЕКОЛЛ» на посаді молодший керівник.
Особисті відомості: українка, 08.04.1997р.н., незаміжня.
Додаткова інформація : знання мов: українська – рідна, російська - вільно, англійська - з словником; маю навички роботи з комп’ютером , а саме з програмами 1С Бухгалтерія; Ліга-закон та пакетом програм MS Office (Word, Excel , PowerPoint , Access ).
Особисті якості: наполегливість, відповідальність, комунікабельність, швидке освоєння нової інформації, відданість дорученій справі.
Активність: під час навчання приймала активну учать у виховних заходах, наукових конференціях, позакласній роботі.
Рекомендації: будуть надані на вимогу.
Схожі кандидати
Администратор, менеджер, помощник руководителя, логист
10000 грн, Рівне, Костопіль
Адміністратор, помічник керівника
18000 грн, Рівне
Офіс-менеджер, продавець непродовольчих товарів, оператор ПК, 1С
15000 грн, Рівне
Помічник керівника
Рівне
Юрист, помічник юриста, офіс-менеджер
Рівне
Офіс-менеджер
Рівне