Резюме від 19 квітня 2024

Ирина

Администратор, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

•Кошара Ірина БорисІвна Дата народження :11.05.1986 р.
Особисті дані: заміжня, дитина 10 років.
Адреса: Київ, вул. Іорданська 18а кв. 127. Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Освіта: середня.

Досвід роботы:

2006-2011 рр. Касир букмекерської контори. ТОВ «ПОРИВ»

2015-2016 рр. Секретарь Загального відділу Управління організаційного –інформаційного забезпечення тимчасової адміністрації Департаменту запровадження тимчасової адміністрації. ПАТ «КБ Стандарт»
2016 р.-2016 о. Помічник Уповноваженої особи ФГВФО Департаменту забезпечення ліквідаційної процедури. АТ КБ «ТК КРЕДИТ»
Функціональні обов’язки :
ведення документообігу,
обробка кореспонденції,
оперативне виконання завдань керівника,
організація зустрічей,нарад та прийом відвідувачів,
забезпечення життєдіяльності офісу.
2017-2018 рр. HR- менеджер,компанія «Рейм Торг»
пошук і підбір персоналу з використанням різних джерел інформації;
- розміщення вакансій на ключових сайтах пошуку роботи;
- моніторинг ринку праці, формування і розвиток кадрового резерву;
- організація і проведення співбесід різного рівня з кандидатами (приватне, групове; в телефонному, Skype-режимі; в офісі).
- підтримку зворотного зв'язку з кандидатами;
- забезпечення високого рівня корпоративної культури в Компанії і теплої дружньої атмосфери в колективі;
- контроль і організація процесу прийому і звільнення співробітників;
- участь в проектах з оцінки та розвитку персоналу;
- аналітика ринку праці і заробітних плат;
- організація корпоративних заходів
2018 по цей час администратор стоматологічної клініки «Маньо Дента Сервіс «
повне забезпечення життєдіяльності офісу
- прийом і розподіл дзвінків, електронних листів
- організація зустрічей
- ведення діловодства
- ведення клієнтської бази компанії
- ведення реєстру договорів
- участь в проведення корпоративних заходів
Професійні навики: досвідчений користувач ПК ( Word, Excel, Internet).1С (8.2)
Мови:Російська ,українська-вільно-англійська базовий.
Особисті якості :відповідальність,організованість,цілеспрямованість,пунктуальність,ініціативність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: