Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 24 лютого 2023 PRO

Светлана

Начальник управління, відділу з організації документообігу, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник управління

з 01.2018 по 07.2018 (6 місяців)
Головне управління ДФС у м. Києві, Киев (Державні організації)

встановлення в установі єдиного порядку документування для реалізації проекту створення єдиної юридичної особи шляхом об’єднання ГУ ДФС у м. Києві та районних ДПІ, із застосуванням автоматизованої системи АІС "Управління документами", яка забезпечує внесення максимального об'єму інформації для оперативного розгляду її та виконання:
-Більш ніж 8 років роботи на посаді начальника загального відділілу;
- організація та впровадження централізованого документообігу в організації з «0»:
•розробка інструкцій, положень з діловодства та номенклатури справ;
•створення нормативно-розпорядчої бази;
•реєстрація та облік документів;
•контроль за термінами виконання нормативних документів;
•організація документообігу між підрозділами організації по всій Україні;
•організація договірного документообігу;
- створення Архіву організації:
•організація та впорядкування документів постійного і тривалого зберігання;
•знищення документів термін зберігання яких минув у відповідності до вимог Правил організації діловодства та архівного зберігання документів;
•організація передачі та подальшого зберігання документів;
- організація та забезпечення логістикою (кур‘єські та поштові відправлення) всіх підрозділів організації (по всій Україні);
- розрахунок бюджетних витрат на наступний період по відповідним напрямкам та контроль за ними;
- забезпечення та контроль за бланковою продукцією.

Начальник Загального відділу

з 11.2008 по 05.2017 (8 років 6 місяців)
ПАТ «Страхова компанія «Універсальна», Киев (Фінанси, банки, страхування)

- організація та впровадження централізованого документообігу в Компанії з «0»:
•розробка інструкцій, положень з діловодства та номенклатури справ;
•створення нормативно-розпорядчої бази;
•реєстрація та облік документів;
•контроль за термінами виконання нормативних документів;
•організація документообігу між Головним офісом та підрозділами організації по всій Україні;
•організація договірного документообігу
- створення Архіву організації:
•організація та впорядкування документів постійного і тривалого зберігання;
•знищення документів термін зберігання яких минув у відповідності до вимог Правил організації діловодства та архівного зберігання документів;
•організація передачі та подальшого зберігання документів;
- організація та забезпечення логістикою (кур‘єські та поштові відправлення) всіх підрозділів Компанії (по всій Україні);
- розрахунок бюджетних витрат на наступний період по відповідним напрямкам та контроль за ними;
- забезпечення та контроль за бланковою продукцією (договори страхування).

Освіта

Академія державної податкової служби України

Банківська справа, Фінансист, Ірпінь
Вища, з 1999 по 2003 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Бізнес-школа Network 21

2015, на постійній основі

Знання і навички

Управлінські навички Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet Ведення документації Знание офисных программ

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Вмію знаходити контакти та вибудовувати взаємовідносини з різними типами людей, маю високі організаторські здібності, незалежно від обставин намагаюсь позитивно, а по можливості, творчо реагувати і діяти при вирішенні складних або негативних питань.
•Водійські права категорії «В».
•У вільний час (вихідні) допомагаю дизайнеру по оформленню святкових заходів (весілля, корпоративи, дні народження, тощо).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: