Резюме від 6 грудня 2022

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/508512

Главный бухгалтер, заместитель финансового директора

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Балабан Ірина Федорівна
Вакансія: Головный бухгалтер, зам. фінансового директора
Дата народження 20 червня 1976 року
Місце проживання: м. Одеса, вул. Розумовська
Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Телеграм, Вайбер)
Освіта
Вища
1993-1998 Одеська державна академія харчових технологій. Спеціальність: Облік та аудит.
Додаткове
Грудень 2009 Диплом Institute of Financial Accountants
(Інститут фінансових бухгалтерів – Великобританія)
за курсом: "Внутрішній аудит".
14 вересня 2010 Сертифікат КИЇВСЬКОГО ЦЕНТРУ ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ на підтвердження участі у практичному семінарі
14 травня 2010 Сертифікат КИЇВСЬКОГО ЦЕНТРУ ПІДТРИМКИ І РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ на підтвердження участі у практичному семінарі
Березень 2016 Тренінг Інструменти ефективного керування

Досвід роботи у сфері бухгалтерського, податкового та фінансового обліку понад 20 років, на підприємствах з різними системами оподаткування (загальна система, єдиний податок, спільна діяльність) та різними видами діяльності (виробництво, оптова, роздрібна та комісійна торгівля, громадське харчування, оренда нерухомості, туроператор, стивідорська діяльність, ремонт техніки) Знання законодавства, приведення обліку у відповідність до законодавчих норм. ЗЕД. Бухгалтерська, податкова, фінансова звітність для контролюючих органів та для власників. Взаємодія з органами контролю. Проходження перевірок як планових, так і позапланових (оперативних) перевірок.
Досвід відновлення обліку, організація обліку з нуля.
Досвід впровадження 1С 8 УТП та 1С УПП

Грудень 2021 Листопад 2022
Swiss Sustainable Agricultural Holding (холдингова компанія) виробництво сільськогосподарської продукції, елеватори, логістика)
Головний бухгалтер.
Функціональні обов'язки: контроль за веденням обліку
всіх ділянок, перехід на BAS (ІнАгро), підготовка та подання фінансової та податкової звітності. Консолідована звітність. Звітів за запитами керівництва та аудиторів.

Січень 2021 - Січень 2022. Група компаній (виробництво
бетону, імпорт цементу, транспортні послуги)
Головний бухгалтер.
Функціональні обов'язки: контроль за веденням обліку
всіх ділянок, перехід на 1С BAS CORP, підготовка та подання фінансової та податкової звітності.
Грудень 2019 - січень 2021. ТОВ "Паритет" (виробництво, імпорт, експорт, транспорт)
Зам. гол. бухгалтера.
Функціональні обов'язки: контроль за веденням обліку
всіх ділянок, перехід із 1С 7 на 1С УПП, розробка схем відображення в обліку виробництва.
Май 2018- Листопад 2019 Мережа магазинів "Лапті" та виробництва Обов'язки: Ведення автономного бухгалтерського, податкового управлінського обліку за напрямом сервісного обслуговування клієнтів (7 магазинів по Україні та власне виробництво), контроль Дт-ої та Кт-ої заборгованості, контроль обліку ОС, контроль ДДС, витрат підприємства. Контролює відображення виробничих витрат. Складання звітів за даними обліку-Баланс і Фін. результат(план-факт)
Жовтень 2014- Березень 2018 Мережа магазинів "Цитрус" (імпорт та роздрібна торгівля мобільними телефонами, гаджетами та аксесуарами, сервісне обслуговування та гарантійні ремонти). Головний бухгалтер мережі сервісних центрів "Цитрус", (у прямому підпорядкуванні 3 особи).
Обов'язки: Ведення автономного бухгалтерського, податкового управлінського обліку за напрямом сервісного обслуговування клієнтів (7 філій), контроль Дт-ої та Кт-ої, контроль обліку ОЗ, контроль ДДС, витрат підприємства. Складання звітів за даними обліку-Баланс і Фін. результат(план-факт).
Лютий 2012 – вересень 2014 ПП "Контейнерний термінал Іллічівськ" (надання послуг: стивідорська діяльність. Велике підприємство з великим документообігом). Зам. гол. бухгалтера - у прямому підпорядкуванні 3 особи та у підпорядкуванні «відділ доходів» - 4 особи.
Обов'язки: Контроль та ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві, контроль Дт-ої та Кт-ої заборгованості, облік ОЗ, контроль ДДС, витрат підприємства. ЗЕД. Бухгалтерська, податкова, статистична звітність. Взаємодія з органами контролю. Проходження перевірок. Автоматизації та впровадження 1С бухгалтерії версії 8.2

Січень 2004 - тепер ТОВ "ТЛС Інтер" (послуги оренди складських приміщень) Фін. директор. Контроль та ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві, облік розрахунків з постачальниками та покупцями, облік основних засобів, контроль руху грошових коштів, витрат підприємства.

Просунутий користувач (більше 20 років) MS Office, Excel (зведені таблиці, формули), Медок, Банк-Клієнт, 1С 7.7 торгівлею (з деяким досвідом самостійного доопрацювання конфігурації у версії 7.7), 1С 8 УТП, 1С 8 УПП, 1С , 1С 8 – Управління, постановкою завдань програмістам у процесі автоматизації діяльності підприємств тощо.
Українська мова вільно, англійська (А2)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: