• PRO

Лілія

Менеджер з продажу, 15 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника підприємства

з 01.2020 по 01.2022 (2 роки)
Спортекс (Puma, Sportcenter, ForFriends), Одеса (Роздрібна торгівля)

(ПІШЛА В ДЕКРЕТНУ ВІДПУСТКУ, ТОМУ ШУКАЮ ВІДДАЛЕНУ РОБОТУ)

- прийом та розподіл дзвінків;
- електронна пошта (контроль та розподіл електронних листів);
- зустріч відвідувачів;
- забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами;
- організація відряджень керівника та деяких співробітників (купівля квитків, замовлення готелю);
- виконання доручень керівництва (як робочих, так і особистих);
- комунікація та допомога співробітникам усіх відділів;
- максимальна комунікація з магазинами та різна допомога їм;
- робота в 1С8, 1С7;
- організація смс-розсилки, viber-розсилки;
- часткове виконання обов'язків HR;
- тимчасове виконання обов'язків менеджера з продажу в інтернет-магазині на період карантину (прийом та обробка замовлень, робота в 1С7, робота з Бітрікс 24, обробка замовлень у Instagram, складання звіту про продаж за день).

За час роботи навчилася колосальної витримки, роботи в стресових ситуаціях, уважності, швидкому вирішенню проблем, що виникли, комунікації з великою кількістю співробітників (19 магазинів - у кожному по 7 співробітників, офіс - більше 15 співробітників).

Офіс-менеджер

з 10.2018 по 10.2019 (1 рік)
ТОВ «Амбра Імпекс», Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Організація постачання офісу канцтоварами та іншими витратними матеріалами;
- контроль робочого стану офісної техніки;
- прийом дзвінків;
- прийом, облік вхідної та вихідної документації;
- виконання завдань, поставлених керівником;
- відправлення та отримання кореспонденції;
- зустріч та супровід гостей;
- оформлення наказів (прийом, звільнення, відпустки, тощо);
- підготовка статутних документів.


За час роботи я навчилася працювати з великим обсягом інформації, удосконалила навички роботи з ПК (MS Office Word, Excel, Power Point), оргтехнікою, здобула гарний досвід роботи у великій компанії.

Керівник відділу "Актуализаціі даних"(call-центр)

з 03.2018 по 10.2018 (7 місяців)
ТзОВ "Новий Медіа Простір Україна"(List.in.ua), Одесса (Телекомунікації, зв'язок)

- проведення відбору, навчання та контроль персоналу;
- побудова ефективної роботи відділу: актуалізація та підтримка у належному вигляді всієї інформації на сайті;
- структурування бази довідково-інформаційного ресурсу;
- первинне продзвонювання організацій (потенційних клієнтів компанії);
- ведення звітності про виконану роботу;
- вирішення організаційних та адміністративних завдань;
- досвід управління колективом до трьох осіб.

За час роботи навчилася максимальної організованості, роботи з підлеглими та вмінню знаходити до них підхід, щоб співробітники виконували поставлені завдання та давали максимальний результат. Для мене це був абсолютно новий, але однозначно приємний досвід, тому що раніше у мене в підпорядкуванні співробітників не було.

Бармен-касир

з 06.2017 по 02.2018 (8 місяців)
Планета Кіно, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)

- робота з програмою 1С (користувач);
- обслуговування та консультування відвідувачів;
- підтримування чистоти та порядку на робочому місці;
- заповнення вітрин товаром;
- закриття робочої зміни строго за правилами касової дисципліни;
- інкасація денного виторгу;
- заповнення всіх касових документів;
- виконання робочого плану;

За час роботи навчилася стриманості, дисципліни, вмінню вирішувати конфліктні ситуації, знаходити компроміс.

Бармен-бариста

з 08.2016 по 05.2017 (9 місяців)
Synergy Group, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

- приготування напоїв відповідно до калькуляції (кавові, алкогольні тощо);
- прийняття замовлення у відвідувачів;
- робота із програмою BarBoss;
- підтримування чистоти та порядку на робочому місці;
- закупівля товару;
- прийом та викладення товару;
- ведення записів списання та оприбуткування товару;
- виконання всіх обов'язків офіціанта-адміністратора за його відсутності;
- переоблік;

За час роботи набула колосального досвіду роботи у сфері обслуговування, навчилася багатьом тонкощам роботи бармена-бариста, розкрила у собі комунікабельність, схильність до швидкого навчання.

Освіта

Вищий навчальний комунальний заклад "Білгород-Дністровське педагогічне училище"

Спеціалізація "Початкова освіта", додаткова кваліфікація "Вчитель основ інформатики у початкових класах", Білгород-Дністровський
Середня спеціальна, з 2013 по 2016 (3 роки)

Під час навчання було пройдено практику у школах м. Білгород-Дністровського.
А також у дитячій базі відпочинку "Мрія", м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 120
Брала активну участь у багатьох заходах.

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • CRM
  • 1С:Предприятие
  • Skype
  • Google
  • Telegram
  • Viber
  • Google Drive
  • MS Teams
  • БарБосс
  • Барное дело
  • Google Карты
  • Work.ua
  • Цілеспрямованість
  • Комунікабельність
  • Користувач 1С
  • Користувач Бітрікс24
  • 1С:Підприємство
  • Організованість
  • Прямий продаж
  • Активний продаж
  • Робота із запереченнями

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Калина Ангеліна Володимирівна

Калина Ангеліна Володимирівна

Заступник директора, ТзОВ "Новий Медіа Простір Україна"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Знаходжусь у декретній відпустці, шукаю віддалену роботу. Розглядаю всі варіанти, швидко навчаюсь.



Особисті якості:
- відповідальна;
- комунікабельна;
- охайна;
- пунктуальна;
- грамотне усне та письмове мовлення;
- швидко навчаюсь;
- завжди прагну вчитися чогось нового;
- готова до складної роботи;
- можливість працювати у стресових ситуаціях, під тиском;
- є навички мерчендайзера (оформлення вітрин та барної стійки);
- завжди прагну до більшого;
- вмію працювати у колективі;
- готова до будь-якої роботи, навіть до тієї, з якою раніше не зустрічалась.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: