- PRO
Лілія
Менеджер з продажу, 15 000 грн
- Зайнятість:
- Неповна зайнятість.
- Вік:
- 28 років
- Місто проживання:
- Одеса
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5090169/
Досвід роботи
Помічник керівника підприємства
з 01.2020 по 01.2022
(2 роки)
Спортекс (Puma, Sportcenter, ForFriends), Одеса (Роздрібна торгівля)
(ПІШЛА В ДЕКРЕТНУ ВІДПУСТКУ, ТОМУ ШУКАЮ ВІДДАЛЕНУ РОБОТУ)
- прийом та розподіл дзвінків;
- електронна пошта (контроль та розподіл електронних листів);
- зустріч відвідувачів;
- забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами;
- організація відряджень керівника та деяких співробітників (купівля квитків, замовлення готелю);
- виконання доручень керівництва (як робочих, так і особистих);
- комунікація та допомога співробітникам усіх відділів;
- максимальна комунікація з магазинами та різна допомога їм;
- робота в 1С8, 1С7;
- організація смс-розсилки, viber-розсилки;
- часткове виконання обов'язків HR;
- тимчасове виконання обов'язків менеджера з продажу в інтернет-магазині на період карантину (прийом та обробка замовлень, робота в 1С7, робота з Бітрікс 24, обробка замовлень у Instagram, складання звіту про продаж за день).
За час роботи навчилася колосальної витримки, роботи в стресових ситуаціях, уважності, швидкому вирішенню проблем, що виникли, комунікації з великою кількістю співробітників (19 магазинів - у кожному по 7 співробітників, офіс - більше 15 співробітників).
Офіс-менеджер
з 10.2018 по 10.2019
(1 рік)
ТОВ «Амбра Імпекс», Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Організація постачання офісу канцтоварами та іншими витратними матеріалами;
- контроль робочого стану офісної техніки;
- прийом дзвінків;
- прийом, облік вхідної та вихідної документації;
- виконання завдань, поставлених керівником;
- відправлення та отримання кореспонденції;
- зустріч та супровід гостей;
- оформлення наказів (прийом, звільнення, відпустки, тощо);
- підготовка статутних документів.
За час роботи я навчилася працювати з великим обсягом інформації, удосконалила навички роботи з ПК (MS Office Word, Excel, Power Point), оргтехнікою, здобула гарний досвід роботи у великій компанії.
Керівник відділу "Актуализаціі даних"(call-центр)
з 03.2018 по 10.2018
(7 місяців)
ТзОВ "Новий Медіа Простір Україна"(List.in.ua), Одесса (Телекомунікації, зв'язок)
- проведення відбору, навчання та контроль персоналу;
- побудова ефективної роботи відділу: актуалізація та підтримка у належному вигляді всієї інформації на сайті;
- структурування бази довідково-інформаційного ресурсу;
- первинне продзвонювання організацій (потенційних клієнтів компанії);
- ведення звітності про виконану роботу;
- вирішення організаційних та адміністративних завдань;
- досвід управління колективом до трьох осіб.
За час роботи навчилася максимальної організованості, роботи з підлеглими та вмінню знаходити до них підхід, щоб співробітники виконували поставлені завдання та давали максимальний результат. Для мене це був абсолютно новий, але однозначно приємний досвід, тому що раніше у мене в підпорядкуванні співробітників не було.
Бармен-касир
з 06.2017 по 02.2018
(8 місяців)
Планета Кіно, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)
- робота з програмою 1С (користувач);
- обслуговування та консультування відвідувачів;
- підтримування чистоти та порядку на робочому місці;
- заповнення вітрин товаром;
- закриття робочої зміни строго за правилами касової дисципліни;
- інкасація денного виторгу;
- заповнення всіх касових документів;
- виконання робочого плану;
За час роботи навчилася стриманості, дисципліни, вмінню вирішувати конфліктні ситуації, знаходити компроміс.
Бармен-бариста
з 08.2016 по 05.2017
(9 місяців)
Synergy Group, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
- приготування напоїв відповідно до калькуляції (кавові, алкогольні тощо);
- прийняття замовлення у відвідувачів;
- робота із програмою BarBoss;
- підтримування чистоти та порядку на робочому місці;
- закупівля товару;
- прийом та викладення товару;
- ведення записів списання та оприбуткування товару;
- виконання всіх обов'язків офіціанта-адміністратора за його відсутності;
- переоблік;
За час роботи набула колосального досвіду роботи у сфері обслуговування, навчилася багатьом тонкощам роботи бармена-бариста, розкрила у собі комунікабельність, схильність до швидкого навчання.
Освіта
Вищий навчальний комунальний заклад "Білгород-Дністровське педагогічне училище"
Спеціалізація "Початкова освіта", додаткова кваліфікація "Вчитель основ інформатики у початкових класах", Білгород-Дністровський
Середня спеціальна, з 2013 по 2016 (3 роки)
Під час навчання було пройдено практику у школах м. Білгород-Дністровського.
А також у дитячій базі відпочинку "Мрія", м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 120
Брала активну участь у багатьох заходах.
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- 1С
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- CRM
- 1С:Предприятие
- Skype
- Telegram
- Viber
- Google Drive
- MS Teams
- БарБосс
- Барное дело
- Google Карты
- Work.ua
- Цілеспрямованість
- Комунікабельність
- Користувач 1С
- Користувач Бітрікс24
- 1С:Підприємство
- Організованість
- Прямий продаж
- Активний продаж
- Робота із запереченнями
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Рекомендації
Калина Ангеліна Володимирівна
Заступник директора, ТзОВ "Новий Медіа Простір Україна"
Додаткова інформація
Знаходжусь у декретній відпустці, шукаю віддалену роботу. Розглядаю всі варіанти, швидко навчаюсь.
Особисті якості:
- відповідальна;
- комунікабельна;
- охайна;
- пунктуальна;
- грамотне усне та письмове мовлення;
- швидко навчаюсь;
- завжди прагну вчитися чогось нового;
- готова до складної роботи;
- можливість працювати у стресових ситуаціях, під тиском;
- є навички мерчендайзера (оформлення вітрин та барної стійки);
- завжди прагну до більшого;
- вмію працювати у колективі;
- готова до будь-якої роботи, навіть до тієї, з якою раніше не зустрічалась.
Схожі кандидати
-
Менеджер з продажу, оператор чата
30000 грн, Київ, Дистанційно -
Менеджер з продажу
Дистанційно -
Менеджер з закупівель, продажу
Дистанційно -
Менеджер з продажу
Дистанційно -
Менеджер по продажам
Дистанційно -
Менеджер з продажу
20000 грн, Дистанційно