Резюме від 20 лютого 2024 PRO

Anna

Менеджер з продуктів, керівник проєктів, ПМ, 18 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Project-manager

з 07.2019 по 09.2019 (2 місяці)
InLight, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Проектна робота (2 місяці).

Обов'язки та завдання були пов'язані з підготовкою, запуском, реалізацією фотофестивалю та фотовиставки для фотографів "In Art We Trust", а також створенням промо-майданчика для суміжних підприємств з таким видом надання послуг:

-Підготовка локації;

-Залучення партнерів та контрагентів;

-Продаж промо-місць на фестивалі;

-Залучення спонсорів до проекту;

-Залучення та координація учасників процесу (копірайтер, дизайнер, SMM, менеджери, персонал тощо).

Постпроектна робота:

- Допомога керівництву у створенні системи KPI для своїх співробітників;

- Аналітика процесу віддаленого керівництва, налаштування інструментів корпоративної роботи.

Менеджер з продуктів, керівник проекту

з 11.2018 по 01.2020 (1 рік 2 місяці)
ТОВ «IdeaList», Київ (Освіта, наука)

Проект "Дикий офіс" - тренінг у ігровому форматі.

Створення компанії з нуля і робочого бізнесу в цілому.

-Впровадження полісистемності;
-Розробка бізнес-плану на самому початку з нуля;
-Пошук потрібної робочої групи;
-Пошук виконавців/підрядників (аутсорсинг);

-Розроблені та проведені розрахунки рентабельності та точки окупності;

*Частина проекту та його призначення для нетворкінгу, коучингу, навчання;

-Проведено аналіз найбільш наближеного конкурентного середовища, аналіз їх побудови, стратегій їх просування та орієнтації на аудиторію, як саме вони доносять свою послугу до своєї ЦА та реалізують стратегію розвитку;
-Розроблена частина, орієнтована на B2C та B2B у нашому випадку;
-Розроблено ЕТАПНІСТЬ ПРОЕКТУ в цілому (кроком від 3 до 6 місяців до масштабування);
-Розроблено ідейність масштабування як точки зростання;
-Стратегічне планування;
-Розробляла прототип веб-сайту для продажу з інтерфейсом та особистим кабінетом, який чітко адаптований до запланованих функцій B2C;
-Розраховано витратну частину ЗП для РГ;
-Розроблено вступну частину до посади робочої групи проекту (порядок надання матеріалів від нас, порядок зберігання та передачі інформації від них, етап корпоративної комунікації, включення до робочого процесу);
-Адаптація всіх юридичних документів під специфіку існуючого бізнесу;
-Розробка стратегії просування соціальних мереж, прогнозування бюджету витрат на діяльність SMM;
-Постановка та контроль завдань РГ;
-Впровадження Agile-методології;

-Адаптація та робота з CRM.

Підпорядкована робоча група з 10 осіб (менеджери подій, SMM, графічний дизайнер, копірайтер, ведучі, фотографи).

Https://wild-office.com/

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Помічник керівника

з 03.2016 по 06.2016 (3 місяці)
DTG media, Донецьк (Видавництво, поліграфія)

-Пошук та початкові переговори з потенційними партнерами;

-Бізнес-зустрічі;

-Бартерні колобарації;

-Організація заходів у НК "Шахтар Плаза";

-Верстка глянцевого видання;

-Реалізація плану виконання та термінів друку.

Product-менеджер, Керівник проекту

з 02.2016 по нині (8 років 3 місяці)
Love flowers UA, Киев (Роздрібна торгівля)

-Успішне SEO;

-Підбір цифрових інструментів з раціональним розподілом коштів;

-Управління персоналом,

-Виявлення потреби та відстеження уваги наших клієнтів;

-Просування власного бренду та запуск бізнесу з нуля.

Закупівля та контроль витратних матеріалів, ціноутворення та конкурентоспроможність.

Розробка та вирішення кейсів.

Корпоративні заходи.

Аналіз ринку.

Генерація ідей для розвитку.

Ведення сторінок Instagram, Facebook, VK.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Помічник керівника

з 05.2015 по 09.2015 (4 місяці)
РГК «Шафран», Донецьк (Готельно-ресторанний бізнес)

-Залучення нових партнерів у сегменті великого бізнесу для SEO (пошук);

-Призначити зустрічі;

-Підтримувати та розвивати відносини з потенційними компаніями (клієнтами);

-Пошук та підбір персоналу;

-Ведення контролю за закупівлями та поставками;

-Організація та координація заходів;

-Координація роботи персоналу.

Приватний підприємець

з 10.2013 по 11.2016 (3 роки 1 місяць)
FJ shop (online shop), Киев (Роздрібна торгівля)

Власна справа, інтернет-продаж брендового жіночого одягу, взуття, аксесуарів.

Співпраця безпосередньо з фабриками в Китаї, прямий викуп та контроль поставок транспортних компаній Авіакарго/морем в Україну. Контроль документації та мита.

Освіта

МПСУ Московський психолого-соціальний університет (Росія, Москва)

Менеджмент. Управління проектами, Москва
Вища, з 2014 по 2019 (5 років)

Бакалавр (заочне відділення)

Донецький національний університет ДонНУ ім. В.Стуса

Міжнародна економіка, Вінниця
Вища, з 2013 по 2018 (5 років)

Магістр

Додаткова освіта та сертифікати

Авто школа

2016, 5 месяцев

Cambridge English: Key (KET)

2010

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Adobe Photoshop Adobe Lightroom Google Tilda Розничная торговля Google Drive Keynote Продажи B2B Продажи B2C Pages Todoist YCLIENTS Digital продвижение. Mind-Map IThoughts - инструмент для составление ментальных карт Trello

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Резюме - це фільтр і початковий етап для претендента) Ось чому я хочу сказати про себе, чому я є правильним кандидатом? Висока комунікабельність, легкість у навчанні, цілеспрямованість та чіткі особисті цілі у розвитку та досягненнях.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: