Резюме від 31 жовтня 2018 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5133112

Адміністративний директор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністративний менеджер

з 12.2017 по нині (6 років 5 місяців)
ЗМІ, медіа

• Управління всіма контрактами з постачальниками, що надають послуги та товари, пов'язані з управлінням приміщеннями та офісним приладдям і поточними витратами
• Ініціювання та контроль процесу всіх запитів на закупівлю товарів і послуг, пов'язаних з управлінням приміщеннями, офісним приладдям і поточними витратами
• Проведення оцінки пропозицій щодо закупівлі товарів і послуг
• Організація діловодства
• Ведення переговорів з орендодавцями
• Складання та контроль адміністративного бюджету
• Пошук і підбір співробітників в якості адміністративного персоналу
• Координація роботи з прибирання / обслуговуючого персоналу
• Контроль за дотриманням вимог з охорони праці, протипожежної безпеки і техніки безпеки
• Організація та планування зустрічей
• Планування та організація нарад
• Оновлення та підтримка офісних політик і процедур
• Бронювання поїздок
• Організація ремонтів, переїздів

Прес-секретар

з 06.2017 по 11.2017 (5 місяців)
ДП «Держзовнішінформ», м. Київ (Інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх і внутрішніх товарних ринків)

• Написання прес-релізів, статей на корпоративному сайті
• Взаємодія із ЗМІ (написання та розміщення статей, прес-релізів, новин, інтерв'ю керівника компанії, офіційних повідомлень)
• Ведення звітності та аналіз ефективності проведених заходів
• Формування та управління іміджем компанії
• моніторинг ЗМІ та аналіз поточних показників
• Моніторинг та реакція на відгуки про компанію на тематичних сайтах
• Моніторинг та аналіз інформаційного простору на предмет реалізації PR-стратегії
• Пошук партнерів для подальшої співпраці з ними
• Участь в організації виставок, конференцій, заходів компанії та менеджменту
• написання контенту для корпоративного сайту, сторінок соціальних мереж
• Створення аналітичної інфографіки
• Фото та відео зйомка заходів компанії

Адміністративний директор

з 12.2015 по 06.2017 (1 рік 6 місяців)
Lake studio, м. Київ (Дизайн студія)

Адміністрування роботи студії
створення, підтримка бази клієнтів
• іноземні роздрібні продажі
прийом і обробка іноземних замовлень
комунікація з іноземними клієнтами
• логістика в Україні та за кордоном
Розробка та моніторинг кращих логістичних рішень в Україні та за кордоном
контроль за виконанням умов договорів
• управлінська звітність
контроль безготівкових розрахунків
ведення каси приходу / витрати
місячна звітність за фінансовими доходами і видатками
місячний бюджет
річний бюджет
аналіз фінансових результатів
облік та видача зарплат
• бухгалтерська діяльність
ведення первинної бухгалтерської документації
виписка рахунків, актів виконаних робіт
звірки з контрагентами
контроль міграції документів
• собівартість та ціноутворення
ціноутворення, прорахунки (собівартість-опт-реалізація)
• юридичні питання
Контроль за виконанням умов договорів
оформлення договорів з постачальниками, підрядниками, оптовими покупцями
• адміністрування офісу
оптимізація витрат
• логістика показу
технічна організація показу
• інформаційні технології
взаємодія з системним адміністратором
підтримка сайту компанії і поштового сервера
• Human Resourсes
оформлення трудових книжок
штатний розклад
розклад відпусток
виплата з / п, господарських виплат
відрядження
• Робота з ЗМІ (спільно з піар відділом)

Національний менеджер з продажу та просування

з 01.2014 по 12.2015 (1 рік 11 місяців)
ТОВ "Варнет груп", м. Київ (Дистрибюторська компанія)

• Ведення та розвиток бази клієнтів (холодні дзвінки, В2В, В2С)
• Пошук і проведення переговорів з постачальниками
• Обробка та оформлення замовлень (виставлення рахунків, укладання договорів)
• Розробка схем знижок для постійних клієнтів
• Підготовка документів та участь в тендерних торгах
• Моніторинг цін конкурентів
• Дослідження потреб ринку і побудова стратегії розвитку ТМ
• Складання маркетингового бюджету з урахуванням потреб ринку і позицій конкурентів
• Ведення звітності про продажі
• Розрахунок логістики для створення найкращого маршруту доставки
• Врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами

Адміністративний директор

з 09.2008 по 12.2013 (5 років 3 місяці)
Клінінг-Про, м. Київ (Фасіліті менежмент організація)

• Загальне керівництво і організація діяльності компанії, організація роботи адміністраторів об'єктів та іншого персоналу (25 осіб).
• Організація та контроль документообігу (складання і контроль виконання договорів, складання рахунків та ін.)
• Управління та контроль над готівковими надходженнями і фондом заробітної плати в межах бюджету.
• Організація і управління освітніх процесів для персоналу.
• Пошук іноземних партнерів, проведення переговорів і підписання договорів.
• Підбір персоналу (пошук, найм, звільнення).
• Організація зустрічей, конференцій, дозвілля іноземних партнерів.
• Організація PR-акцій, розміщення реклами компанії в друкованих та електронних ЗМІ.
• Формування замовлень, придбання основних засобів (обладнання, інвентар), контроль їх експлуатації.
• Щомісячне складання звітів регіонального представництва (моніторинг виконання бюджету, аналіз виконання прогнозних показників)
• Підготовка документів та участь в тендерних торгах.
• Моніторинг та вивчення діяльності конкурентів.

Асистент начальника PR відділу

з 01.2008 по 08.2008 (7 місяців)
Телеканал «Інтер», м. Київ (ЗМІ, медіа)

• Збір інформації в друкованих ЗМІ про діяльність компанії та її топ менеджмент
• Аналіз отриманих даних
• Формування щомісячних звітів про імідж компанії

Бухгалтер

з 09.2007 по 12.2007 (3 місяці)
ТОВ «Сіті тур», м. Київ (Туризм)

• Ведення бухгалтерського обліку (1С), складання статистичних фінансових звітів
• Складання щомісячних управлінських фінансових звітів
• Фінансове планування, робота з системою «Клієнт-Банк»

Освіта

Університет банківської справи Національного банку України, Київ

Економічний, Облік та аудит, м. Київ
Вища, з 2007 по 2008 (10 місяців)

Університет банківської справи Національного банку України, Львів

Економічний, Облік та аудит, Львів
Вища, з 2003 по 2007 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Ukrainian media E-school

2018, 3 місяці

Університет банківської справи Deutsche Bundesbank

2008, 2 тижні

Знання і навички

Пользователь ПК Наличие лидерских и управленческих, организаторских навыков Опыт руководства коллективом от 25 человек Навыки бюджетирования, планирования деятельности компании Коммуникационные и презентационные навыки

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Наявність лідерських та управлінських, організаторських навичок
• Досвід керівництва колективом від 25 чоловік
• Навички бюджетування, планування діяльності компанії
• Комунікаційні та презентаційні навички

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати