Резюме від 9 жовтня 2023 PRO

Тетяна

Директор з маркетингу, 160 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з маркетингу

з 08.2021 по 09.2022 (1 рік 1 місяць)
NEO electric, Київ (Енергетика)

У підпорядкуванні:
- контент-менеджер
- дизайнери

Функціональні обов'язки:
1. Аналіз поточного стану маркетингової діяльності компанії.
2. Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку компанії для кожного каналу комунікації окремо (smm, e-mail маркетинг, контекстна реклама та SEO).
4. Робота з продуктом. Аналіз конкурентів, SWOT-аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту.
5. Планування маркетингового бюджету і його оптимізація.
6. Складання та контроль виконання календаря маркетингових заходів.
7. Формування відділу маркетингу відповідно до завдань компанії, рекрутинг фахівців з маркетингу.
8. Постановка і контроль виконання завдань відділу та зовнішніми підрядникам.
9. Розробка сувенірної продукції. Замовлення на виготовлення і контроль якості продукції.
10. Безпосередня участь у формуванні e-commerce напряму. Допомога в постановці ТЗ для розробників, робота з дизайном сайту, наповнення сайту і внутрішня оптимізація.
11. Розробка контент-стратегії. Подача продукту - фото та опис. 12.Розробка тон оф войс.
13. Розробка каталогу продукції.

Директор з маркетингу

з 08.2019 по 04.2020 (8 місяців)
ТОВ "Карма Діджітал ЛТД", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

У підпорядкуванні:
smm
дизайнер
PR та event-менеджер
seo контент-менеджер

Досягнення:
Формування відділу маркетингу та побудова системного маркетингу за 3 місяці.
Відкриття 3-х бренд зон JBL в Епіцентрі та 1-єї в Фокстроті (що дало бренду + 18-22% при розподіленні долі покупок по категорії товарів серед конкурентів).
Коллаборації з Don't take fake (конверсія заходу - 26%, приріст обороту у точці збуту - 6,5%) та Under Armour (кілька нових точок збуту та репутаційний прибуток).
Участь JBL у показі ROUSSIN на Ukrainian Fashion Week 2020.

Функціональні обов'язки:
1. Аналіз поточного стану маркетингової діяльності компанії.
2. Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку компанії і портфеля брендів (JBL, harman / kardon, AKG, SHARP, Mark Levinson) в цілому і для кожного обраного каналу комунікації окремо (smm, SMS і e-mail маркетинг, точка збуту продукції і мас-медіа ).
3. Робота з продуктом. Аналіз конкурентів, SWOT-аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту.
4. Планування маркетингового бюджету і його оптимізація.
5. Складання та контроль виконання календаря маркетингових заходів.
6. Робота з дилерськими мережами - Алло, Фокстрот, Епіцентр, Ельдорадо, Цитрус, Розетка, Comfy. Складання планів спільної активності і контроль виконання домовленостей.
7. Формування відділу маркетингу відповідно до завдань компанії, рекрутинг фахівців з маркетингу (smm, контент), формулювання посадових інструкцій і розподіл зон відповідальності. Створення стандартів звітності для маркетингового відділу.
8. Постановка і контроль виконання завдань відділу та зовнішніми підрядникам.
9. Розробка BTL- і ATL-активностей.
10. Розробка POS матеріалів та сувенірної продукції. Замовлення на виготовлення і контроль якості продукції. Створення супроводжуючої документації.
11. Безпосередня участь у формуванні e-commerce напряму. Допомога в постановці ТЗ для розробників, робота з дизайном сайту, наповнення сайту і внутрішня оптимізація.

Консультант по маркетингу

з 10.2018 по 07.2019 (9 місяців)
E-motion Fitness Community, Київ (Краса, фітнес, спорт)

1. Аналіз поточного стану соціальних мереж E-motion Fitness Community (Insta, FB);
2. Створення стратегії просування бренду у соціальних мережах Insta та FB, а також у мессенджері Telegram;
3. Створення контент-планів для кожної соціальної мережі;
4. Робота з опініон-лідерами;
5. Робота з негативом та відгуками;
6. Розробка єдиного стилю та дизайну для соціальних мереж відповідно до вимог існуючого бренд-буку;
7. Таргет у соціальних мережах Insta та FB.

Директор з маркетингу

з 09.2017 по 09.2018 (1 рік)
ТД SHIKO, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

У підпорядкуванні:
smm
дизайнер
PR та event-менеджер
seo
помічник маркетолога

Досягнення:
Формування відділу маркетингу з 0 та побудова системного маркетингу в компанії протягом 2-х місяців.
Розробка плану навчання співробітників відділу та безпосередній коучинг для дизайнера, smm, event-менеджера і помічника маркетолога.
Розробка маркетингових стандартів та пакетних пропозицій для B2B.
Відкриття бренд зон Reima в Мамалюк, Міккі, мережі Спортмастер.
Розробка бренд бука і каталогу ТД SHIKO.
Залучення педіатрів та психологів для PR кампанії з популяризації технологічною дитячого одягу.

Функціональні обов'язки:
1. Аналіз поточного стану маркетингової діяльності компанії.
2. Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку компанії і портфеля брендів в цілому (Reima, Lassie, Gusti, Flash) і для кожного обраного каналу комунікації окремо (smm, ppc, SMS і e-mail маркетинг, точка збуту продукції і мас-медіа).
3. Робота з продуктом. Аналіз конкурентів, SWOT-аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту.
4. Обробка (аналіз маркетингової ефективності) каналів збуту продукції - В2В, В2С (retail + e-commerce)
5. Планування маркетингового бюджету та оптимізація його.
6. Складання та контроль виконання календаря маркетингових заходів.
7. Формування відділу маркетингу відповідно до завдань компанії, рекрутинг фахівців з маркетингу (smm, дизайнер, event-менеджер), формулювання посадових інструкцій та стандіртів звітності.
8. Постановка і контроль виконання завдань відділом і зовнішніми підрядниками.
9. Розробка BTL- і ATL-активностей.
10. Розробка POS матеріалів та сувенірної продукції. Замовлення на виготовлення і контроль якості продукції. Створення супроводжуючої документації.
11. Участь у створенні системи взаємодії між департаментами, співпраця з департаментами:
- щодо функціоналу та дизайну сайтів для e-commerce B2B і B2C проектів,
- по роботі з B2B клієнтами,
- по роботі з B2C клієнтами
- формування та підтримку корпоративної культури:
- планування підвищення кваліфікації працівників компанії;
- програми корпоративних заходів.

Керівник відділу маркетингу

з 09.2016 по 10.2017 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Акваріум", Київ (Фітнес, спорт)

У підпорядкуванні:
дизайнер
менеджер з продажу реклами

Досягнення:
Перехід за 3 місяці від бартерної системи ведення реклами до фінансової. Відмова від бартербаєрів.
Створення додаткового джерела доходу (продаж рекламних площ) для формування відділу маркетингу (зарплатний фонд) та реалізація маркетингових активностей (контекстна реклами; smm; viber, sms і e-mail розсилки).

Функціональні обов'язки:
1. Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку ФЦ.
2. Планування рекламного бюджету та його оптимізація.
Розробка системи продажу рекламних площин. Ведення ключових клієнтів.
3. Постановка і контроль виконання завдань для відділу.
4. SMM - адміністрування сторінки FB, запуск рекламних кампаній та аналіз їх ефективності.
5. Запуск і аналіз контекстної реклами Google AdWords.
6. Адміністрування сайту фітнес-центру.
7. PR - просування ФЦ в медіа.
8. Розробка макетів для сувенірної продукціі.Заказ на виготовлення і контроль якості продукції. Створення супроводжуючої документації.
9. SMS-інформування клієнтів, viber і e-mail розсилки.

Куратор проекту

з 05.2016 по 08.2016 (3 місяці)
MAMAMUSIC, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

1. Розробка програми серії семінарів школи TRUE STAR Юрія Нікітіна.
2. Організація семінарів (вирішування організаційних питань - пошук місця проведення, спікерів та ін.)
3. Розробка стратегії просування серії семінарів.
4. Маркетинговий аналіз продукту - SWOT-аналіз, формування ЦА, брендинг та позиціонування.
5. Написання супроводжуючих матеріалів для серії семінарів - анонсів, прес-релізів.
6. Допомога в організації концертів.

Project Manager

з 01.2016 по 04.2016 (3 місяці)
Центр духовного развитку "Фортуна", Київ (Освіта, наука)

1. Розробка концепції та стратегії просування проекту.
2. Розробка програм по залученню нових і утримання старих клієнтів.
3. Організація іміджевих і тренінгових заходів, що включає пошук спікерів, складання програми заходу, пошук апаратури і локації для проведення заходу, написання супровідних текстів (анонсів, релізів, пост-релізів, статей) і розробка графічних матеріалів (флаєра, візитки, брошури), просування заходів в медіа та на інтернет-ресурсах.
4. Google AdWords - запуск пошукової та медійної рекламних кампаній. Оцінка ефективності.
5. Наповнення контентом сайту і сторінок Центру.

Менеджер програми лояльності

з 06.2015 по 01.2016 (7 місяців)
Екіпаж - Сервіс / Фуд Онлайн, Київ (Роздрібна торгівля)

1. Створення та розробка програми лояльності для клієнтів ресурсу Екіпаж Сервіс;
2. Оцінка ефективності програми лояльності;
3. Пошук партнерів в програму лояльності для роботи за бартером послуг та спільного pr-просування;
4. Складання офферів і презентацій для залучення партнерів;
5. Ведення ділових переговорів;
6. Написання матеріалів для сайту і блогу компанії;
7. Робота зі зворотним зв'язком від клієнта, робота з негативом.

PR-менеджер

з 01.2015 по 03.2015 (2 місяці)
Smile Expo, Київ (Послуги В2В, виставкова діяльність)

1. Створення та виконання PR-стратегії для просування заходів (конференції та виставки по 3d-друку, інтернету речей, криптовалютах, геймінгу...) на території України, Казахстану, Європи.
2. Створення медіа-плану.
3. Пошук інформаційних партнерів.
4. Написання супровідних матеріалів.
5. Створення Прес-кита і Медіа-кита.
6. Пошук партнерів та учасників виставок та коференцій

PR-менеджер, адміністратор

з 02.2014 по 09.2014 (7 місяців)
Арт-галерея “Мануфактура”, Київ (ЗМІ, медіа)

1. Спілкування з відвідувачами, надання інформаційних консультацій стосовно арт-об'єктів.
2. Розробка концепції виставки.
3. Просування виставки в пресі.
4. Розробка програм з продажу арт-об'єктів.
5. Наповнення контентом офіційного сайту, ведення сторінок у соціальних мережах (FB, Vk).
6. Написання прес-релізів, пост-релізів, анонсів (українська, англійська та російська мови).
7. Написання інтерв'ю, статей про мистецтво.
8. Організація заходів та прес-конференцій.
9. Ведення та впорядкування баз даних арт-об'єктів.
10. Продаж арт-об'єктів.
11. Створення документації галереї.

Художній редактор

з 06.2013 по 01.2014 (7 місяців)
Видавничий дім "Комерсант_Україна", Київ (ЗМІ, медіа)

1. Ведення рубрик "Афіша", "Віп-зона" і "Як відпочили".
2. Написання коментарів і анонсів.
3. Складання афіші.

Освіта

Національний технічний університет «Київський Політехнічний Інститут» ім. Сікорського

Економічний факультет, управління бізнесом, Київ
Вища, з 2018 по 2021 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Андрій Федорів. Курс «Тато Бренду»

2018

Lvl80 - marketing school

Інтернет маркетинг, 2018

Свободная. Курс маркетингу

2017

Свободная. Курс журналістики

2013

Знання і навички

SMM Менеджмент бізнес-процессів Бюджетування. Планування маркетингових витрат Брендинг продуктів і послуг. Розробка позиціонування і айдентики Прописання стратегії компанії / бренду Планування маркетингової активності Дослідження ринку. Аналіз галузі, сегментація ринку Аналіз продукту і конкурентного поля, прописання УТП. SEO: внутрішня оптимізація сайту (робота з контентом) Робота з базами даних та системами керування. Прописание стратегий продвижения продукта в соц сетях Выбор канала коммуникации (соц сети) исходя из ЦА продукта Создание контент плана Администрирование сети (тексты, графика, видео, отзывы) Запуск и анализ рекламы Insta, FB

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Професійні навички:

Управлінські навички:
побудова плану роботы та завдань для кожного співробітника відділу, контроль виконання плану, прописання KPI відділу в цілому, і для кожного співробітника окремо, побудова системи комунікацій між відділами, організація систем збору даних, організація систем аналітики даних, формування відділу.

Менеджмент бізнес-процессів.
Побудова процесів компанії, в яких приймає участь маркетинг.

Бюджетування.
Планування маркетингових витрат на рік/сезон/квартал/місяць. Оптимізація бюджету.

Прописання стратегії компанії / бренду, планування маркетингової активності, побудова системи розрахунку ефективності маркетингових заходів та оцінка ефективності.

Брендинг продуктів і послуг.
Розробка позиціонування та айдентики.

Дослідження ринку.
Аналіз галузі, сегментація ринку, прогнозування розвитку та тенденцій.Аналіз продукту і конкурентного поля, прописання УТП.

Складання календарів маркетингових активностей (заходи, активності у всіх каналах комунікації зі споживачем, сейл)

Event-маркетинг:
(комплексна організація PR- і маркетингових заходів) виставки, семінари, конференції, презентації, вечірки. Просування подій у медіа; медіапланування.

SMM:
створення стратегії просування сторінки, адміністрування офіційної сторінки, створення і реалізація контент-плану, розробка та запуск рекламних кампаній, робота зі зворотнім зв'язком;

SEO:
зовнішня пошукова оптимізація сайту і внутрішня (оптимізація контенту і перелінковка сторінок);

PPC:
Google AdWords, Яндекс Директ;

Аналітика:
Google Analytics, Яндекс Метрика;

Воронки продажів.
Побудова, структури воронки, поділ на етапи. Вибір інструментів. Безпосередньо запуск. Оптимізація. Оцінка ефективності.

E-mail, sms, viber:
створення стратегії, написання тексту, верстання і дизайн, запуск розсилки, аналіз ефективності;

Робота з базами даних та системами керування.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: