Резюме від 19 травня 2022 PRO

Наталія

Начальник відділу кадрів, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор з кадрів

з 10.2021 по нині (2 роки 7 місяців)
ТОВ "Триглав Інтернешнл", Київ (навчання персоналу)

Ведення кадрового діловодства у повному обсязі за допомогою програми "BAS" (прийняття, переведення, звільнення; тимчасова непрацездатність; відпустки; табелі обліку робочого часу; співпраця з держ. органами (РВК, центр зайнятості); тощо)

Фахівець з кадрового адміністрування

з 02.2020 по 09.2021 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Агро-Холдинг МС", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення кадрового діловодства у повному обсязі за допомогою 1С (прийняття, переведення, звільнення; тимчасова непрацездатність; відпустки; табелі обліку робочого часу; графіки змінності тощо). Співпраця з держорганами (РВК, ПФУ, центр зайнятості, тощо)

Інспектор з кадрів

з 06.2018 по 02.2020 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "Імпел Гріффін Груп", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Ведення кадрового діловодства у повному обсязі за допомогою 1С (ЗУП) (прийняття, переведення, звільнення; тимчасова непрацездатність; відпустки; табелі обліку робочого часу; тощо)

Інспектор з кадрів, старший інспектор з кадрів (з листопада 2017)

з 03.2017 по 05.2018 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Провінція плюс", Київ (Виробництво)

Ведення кадрового діловодства у повному обсязі за допомогою програми "HR" та MS Office ( підбір персоналу; прийняття, переведення, звільнення; тимчасова непрацездатність; відпустки; табелі обліку робочого часу; статистична звітність; співпраця з держ. органами (РВК, центр зайнятості); тощо)

Старший інспектор відділу кадрів

з 05.2005 по 11.2012 (7 років 6 місяців)
ПАТ "Трест Київпідземшляхбуд-2", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1) Ведення кадрового діловодства у повному обсязі за допомогою програми MS Office ( підбір персоналу; прийняття, переведення, звільнення; тимчасова непрацездатність; відпустки; табелі обліку робочого часу; складання статистичної звітності; співпраця з держ. органами (РВК, центр зайнятості); організація медичних оглядів; тощо);

2) Нарахування (без відрахування податків) та видача заробітної плати працівникам готівкою.

Освіта

Київський університет ринкових відносин

Факультет Економіки та менеджменту, спеціальність облік та аудит, Київ
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 1 місяць)

Додаткова освіта та сертифікати

Університет КРОК, менеджер з персоналу

2013, 2 місяці

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: