• PRO

Сергій

Керівник заводу

Розглядає посади:
Керівник заводу, Керівник виробництва
Вид зайнятості:
повна
Вік:
48 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор підприємства

з 04.2022 по нині (3 роки 4 місяці)
Автоцех, Дніпро (Транспорт, логістика)

*Управління та стратегія комерційної, операційної та фінансової діяльності групи компаній, 8 штук (мільйонники);
*Кризове управління та виведення на новий якісний рівень персоналу та підприємств Компанії в короткий термін, в самий розпал кризи (початок війни та форс-мажорних обставин, блекаутів, обстрілів і т.д.);
*ЗЕД. Відкриття нових логістичних напрямків по Україні, Європі, країнах Близького Сходу, країнах MENA (77 штук), з ефективною доставкою різного вантажу (включаючи ADR, військового призначення та товарів першої необхідності) клієнту;
*Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, фінансового відділу, IT підтримки, виконання плану на 107 %;
*Зменшення простроченої дебіторської заборгованості на 35% (включаючи ті компанії, які не проводили оплату протягом 400 днів);
*Збільшення прибутку на 25%;
*Оптимізація управління, податкового навантаження (5% по галузі), ефективний курс розвитку, висока конверсія більше ніж на 28%, зниження витрат і збитків на 32%;
*Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація всіх підприємств Компанії в короткий термін;
*Збільшення продажів LFL 2022/2023 на 30 % та 2023/2024 на 21 %;
*Вибудовування ефективної системи логістики (10 R), включаючи передові методи та новинки в галузі;
*CVP-аналіз, ABC і XYZ-аналізи, SWOT-аналіз;
*Складання, прорахунок та реалізація бізнес-проектів (впровадження CМR, брокерсько-митний напрямок, страховий, мультимодальні перевезення (море, авіа, авто), відкриття відділів, філій, Школи логістів і продажів, TIR комплексу, відкриття напрямку перевезення по Північній Америці);
*Навчання, менторство співробітників Компанії, а також відкриття «Школи Логістів» для інших юридичних та фізичних осіб країни та Європи;Більше 300 позитивних відгуків в Lardi (при більше 1000 наявних у Компанії);
*Лекції та консультування у провідних вищих навчальних закладах м. Дніпро;
*Ефективне ведення переговорів та укладання контрактів в короткий термін на довгостроковій основі (більше 100 шт.) з провідними національними компаніями: Метінвестом, Лемтрансом, Інтерпайпом, Рошеном, АТБ та зарубіжними компаніями: Maersk, Ford Otosan, Turkish Cargo.
*Свої СТО(виробництва). Операційний ремонт та виготоалення.
*Пряме управління персоналом (30 осіб).

Комерційний директор

з 03.2021 по 04.2022 (1 рік 1 місяць)
Ріал, Харків (Харчова промисловість)

*Ефективне управління відділами готової продукції (ковбаси, сосиски, сардельки, делікатеси і т.д.), відділом м'яса (свинина, яловичина, кури, індик - туші, півтуші, чверті і т.д.), фірмовою торгово-роздрібною мережею 30 ТТ;
*Нумеричне та зважене покриття території (збільшення на 10% і 15% відповідно) та вихід на нові ринки (Київська, Донецька, Одеська, Дніпровська та Харківські області);
*Відкриття нових ТТ фірмової торгово-роздрібної мережі (5 шт по Харківській області);
*Введення додаткової продукції на виробництві (кулінарія, бакалія, кондитерські вироби, молочна продукція та яйце), а також сінергія відомих дистриб'юторів України;
*Удосконалення виробництва(бережливо веробництво Кайдзен,5S та інш) та операційної логістики підприємства (введення системи «Мураха»);
*Відкриття нових логістичних напрямків - 7 штук, з ефективною доставкою продукції клієнту;Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, виконання плану на 102%, зменшення повернень на 15%, зменшення ПДЗ на 20%;
*Ефективна робота виробничого та комерційного відділу в CRM (Бітрікс 24), постановка задач та її реалізація;Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація;
*Високі (вище планових на 10%) показники CTR, CPM, LTV, збільшення на 8% CR, ROI, плановий CAC (15%);
*Retention - 49%-25%-15%;
*CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи;
*Маркетинг ATL, BTL, TTL;
*Закупівля та Введення нової моделі роботи виробництва;
*Успішна робота за комерційними та державними тендерами, виграно близько 45 лотів на загальну суму 125 млн. гривень.

Директор з розвитку(CBO)

з 04.2018 по нині (7 років 4 місяці)
DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна, Дніпро (Лісова промисловість, лісообробка)

-Виробництво гофротари, картону, упаковки на 2х заводах у м. Рубіжне, Лунанска обл. та м. Українка, Київска обл.;
-Експансія в нові регіони (Південний Схід України та Східна Європа).
-Збільшення прибутку на 15%.
-Оптимізація управління виробництвом, правильний курс розвитку, висока конверсія, зниження витрат виробництва.
-Практичний досвід опису, систематизації, оптимізації бізнес-процесів Компанії, зниження та розподіл погодинного навантаження.
Підсумок:
-Знижено роздрібний ФОТ на 8%, впровадження системи Технічної підтримки виробництв (майданчики, тех. експлуатація, SLA 95%);
-Операційне управління виробничими підрозділами, логістикою, продажами.
-Розвиток продажів в нових регіонах (збільшення на 17%).
-Практичне створення управлінського обліку однією таблицею на виробничому підприємстві (баланс, звіт про прибутки та збитки (аналітика рахунку 92), звіт про рух грошових коштів;
-Деталізовані витрати та грамотне управління простроченою дебіторською та кредиторською заборгованістю;
-Управління асортиментом, цінами, укладання договорів.
-Виграш більше 30 тендерів.
-CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи.
-Виробничий леверидж.
-Реалізовано проекти: відкриття 2-х виробничих та модернізація складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, ERP, SAP, WMS, розробка та впровадження нового B&B концепту, Бюджетування, P&L, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн. грн на (25%) у м. Павлоград, Дніпропетровської обл..
-Реінжиніринг бізнес-процесів у виробництві (CRM, WMS, Кайдзен, 5S, TPM, SMED).
-Формування команди, здатної ефективно управляти бізнесом.
-Впровадження стандартів бережливого виробництва у всіх службах операційного департаменту.
-Підготовка звітності для ради директорів.
-Управління персоналом (понад 200 осіб).

Генеральний директор (СЕО)

з 02.2015 по 03.2018 (3 роки 1 місяць)
Международна Торгово-промислова група компаній, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Ефективне управління всіма напрямками та бізнес-процесами компанії: *Виробництва DIY (кріплення та шпалери),
*Виробництво Medical (одяг);
Аграрний напрямок:
*Виробництво (тваринництво, теплиці, рослинництво);
*Виробництво лікарських настоїв, трав.

-Прописав, захистив перед власником та впровадив всі основні бізнес процеси на виробництвах компанії (3 шт), сільгосп напрямок (4 шт), оптимізація виробництва, скорочення втрат, удосконалив обладнання, впровадження департаменту якості за європейськими стандартами;
-Реалізовано проект «оптимізація виробничої складської логістики» «Мезонін» на суму 6.5 млн. грн.;
-Впровадив бізнес-процеси, які забезпечили системну роботу між виробництвами, комерційним відділом, складом та транспортною логістикою компанії, що збільшило товарообіг на 15% та зменшило втрати компанії на 20%;
-Знижено ФОТ на 8%, впровадження системи Тех. підтримки Back office, Front office, виробництв (IT, тех. експлуатація, SLA 95%);
-На практиці знаю як забезпечити виконання плану продажів та виробництва підприємства на рівні не нижче 102%;
-Брав пряму участь у впровадженні виробництва ISO 9001:2008 та ISO 9001:2015 (будівництво, кріплення), а також ISO 13485-2011 (медичне виробництво та продаж), валідація;
-Внедріння системи НАССР та його контроль виконення(трав'яні ліки);
-Ввів виробничі технології та бізнес-процеси повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), бережливе виробництво зі стандартами Кайдзен, 5S, TPM, SMED;
-Реалізовано проекти: відкриття 4-х цехів та складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, SAP, WMS, розробка та впровадження нового концепту, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 65 млн. грн (25%);
-Покращено основні показники В2В (продажі) компанії по території України (на 15% за півроку), по закордонних територіях (в середньому на 10% за 6 міс.), маржинальний прибуток збільшився на 5%;
-Управління, навчання та підбір персоналу (близько 1000 осіб).

Операційний директор (СОО)

з 05.2014 по 05.2015 (1 рік)
SPAR Ltd, Київ (Харчова промисловість)

-Локація м. ТБІЛІСІ(ГРУЗІЯ).
-Виробничі, стратегічні, операційні та підтримуючі бізнес-процеси на підприємстві (B&B, FMCG, Food).
-Реалізовано:
Операційне управління Start-Up-ом виробництво безалкогольних напоїв у кейсі 14 SKU;
-Побудова, систематизація, автоматизація, оптимізація виробничих процесів;
-Впровадив Стратегію та тактику компанії (виробництво,фінанси, клієнти, внутрішні бізнес процеси, навчання та розвиток персоналу);
-Впровадив виробничі технології та бізнес процеси виробництва повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), за рахунок чого -Валовий дохід компанії збільшився на 15% та Валовий прибуток на 9%;
-Провів злиття M&A (комерційна нерухомість) 2 об'єктів під нове Виробництво (більше 10000м2);
-Збільшення обсягів виробництва на 30% за 3 місяці;
-Повністю підготував, прорахував та впровадив план "зниження енерговитрат та підвищення енергоефективності виробництва компанії;
-Скоротив витрати та втрати виробництва на 5% та 8% відповідно;
-Управління, підбір та навчання персоналу (до 1400 осіб).
-Зменшилась плинність персоналу на 4%;
-Збільшилась продуктивність (шт-кг/години) на 3,5 %.

Комерційний директор/ССО

з 03.2008 по 12.2014 (6 років 9 місяців)
Корпорация «Укртеплоенерго», Київ (Машинобудування)

*Виробництво систем водоочищення для промислової та обратні осмоси для цивільних напрямкавів;
*Підвищення ефективності виробництва: Впровадження нових технологій та оптимізація процесів дозволили збільшити продуктивність на 20%.
*Зниження собівартості продукції: Оптимізація ланцюга постачання та зменшення відходів виробництва призвели до зниження собівартості одиниці продукції на 15%.
*Покращення якості продукції: Запровадження системи контролю якості на всіх етапах виробництва дозволило знизити кількість дефектів на 25%.
*Скорочення термінів виконання замовлень: Оптимізація планування та логістики виробництва дозволила скоротити середній термін виконання замовлень на 18%.
*Зниження кількості нещасних випадків: Впровадження нових стандартів безпеки та навчання персоналу призвело до зниження рівня травматизму на виробництві на 30%.
*Підвищення рівня задоволеності персоналу: Впровадження програм навчання та мотивації сприяло зростанню рівня задоволеності працівників виробничого цеху на 10% (згідно з внутрішнім опитуванням).

Директор/Director

з 02.2001 по 04.2008 (7 років 2 місяці)
ЗАО "Днепропетровский мясокомбинат" ТМ "Магрок", Дніпро (Харчова промисловість)

*Якісне та ефективне управління виробництвом.
*Start up-запущені дві нові лінії виробництва м'сної продукції.

-На другий місяць відкриття ліній іиробництв зробила продукції на 3,1 млн.грн.
-Впровадження діючої системи збалансованих показників виробництва;
-Використовуючи нову методику, збільшив виробництво на 12%;
-Розробив нову систему, за допомогою якої знизив витрати на 18%;
-Запустив в виробництво 9 SKU нової проукції;
-EBITDA склала 11%

Директор підприємства

з 04.1995 по 07.2000 (5 років 3 місяці)
"Взуття", "Чобиток" "Евровзуття"., Дніпро (Легка промисловість)

*ТМ "Elmira", "Lino Morano", "Geox", "Timberland", "Sprox", "Lloyd", "Keds".
-Більше 50 ТТ та 3 виробництва по Україні.
-Операційне управління групою компаній та цехами з виготовлення взуття,
-Проведення переговорів та підписання контрактів з ТМ «Elmira», «Lino Morano», «Geox», «Timberland», «Sprox», «Lloyd», «Keds»;
-Відкрив 3-и виробничих цехи по пошиву взуття;
-Управління персоналом (більше 200 осіб);
-100% капіталізація підприємства та виробництва за 5 років.

Освіта

Université Jean Moulin Lyon 3 (г. Лион, Франция)

МВА. Руководитель высшего звена, Лион, Франция
Вища, з 1990 по 1992 (2 роки 2 місяці)

Приднепровская Государственная Академия Строительства и Архитектуры

Строительно технологический, Днепр
Вища, з 1989 по 1994 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Senior Executive MBA

2014

Траблшутер: Стратегии и тактики продаж, маркетинга и PR Школа Траблшутеров

2015

Период кризиса и перемен. Антикризисное управление

2016

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • Internet Explorer
  • Битрикс24
  • MS Visio
  • Организаторские способности
  • LinkedIn
  • ФМС
  • Qlik
  • Oracle APEX
  • Моя компетенция Менеджмент, продажи, производство, ВЭД, финансы.
  • Трабл-шутинге(продажи,маркетинг,переговоры)
  • Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии
  • Опыт организации работы предприятия с нуля
  • Способность вести самостоятельные проекты независимость в работе
  • Сертифицированный специалист по внедрению ст-рта ISO 9001:2008
  • Знание американских, европейских стандартов ведения бизнеса
  • Умение принимать решения, ответственность за результаты
  • Умение ставить цели и контролировать их выполнение
  • Умение планировать и анализировать
  • Профессиональное владение компьютером
  • Опыт работы в режиме многозадачности (пр-ние новой продук.лин.)
  • Знания в области работы по координации front офиса
  • Опыт в организации работы для получения грантов и финансировани
  • Знания в области международного права
  • Маркет+
  • Грамотное,системное управление и использование знаний управления
  • Знание трудового и административного законодательства
  • 20 лет опыта в сферах Производства, В2В продажи, Логистики, FMCG
  • Опыт внедрения, систематизация, оптимизации бизнес-процессов
  • Опыт открытия производств, складов, автозаправочных комплексов
  • Навык составления отчётности P&L, ROI, EBIDTA,БДР
  • Опыт переговоров внешнеэкономической деятельности

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Французька — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

15 лет управленческого опыта: подбор, адаптации, обучение персонала, координация подразделений, департаментов, филиалов, управление командами в производстве от 15 до 2000 человек. В работе я использую проверенные старые и современные методы управления, прислушиваюсь к мнению сотрудников, нахожу баланс между потребностями руководства и персонала. Являюсь специалистом по антикризисному управлению предприятием. Знаю и умею, как работать над уменьшением затрат и увеличением доходности компании. Имею навыки по организации нового производства, а так же реорганизации и выхода на новый уровень старого, обеспечении внедрения и соблюдения утвержденных стандартов и технических условий. На практике знаю, как обеспечить выполнение плана продаж и производства предприятия на уровне не ниже 102%. Бизнес процессы в производстве и технологические линии по полному циклу (закупки - производство - продажи), бережливое производство. Практический опыт описания, систематизации, оптимизации и внедрение бизнес-процессов Компании и производства , а так же снижение и распределение почасовой нагрузки. Успешный опыт проведения переговоров с ключевыми клиентами, первыми лицами компаний, иностранными инвесторами.
Огромный опыт в сельском хозяйство(растениеводство, лекарственные растения, удобрения, прмиксы и т.д.),теплицы(полный цикл), оборудование, сельхоз.техника и запчасти, европейские технологии, топливо; работа с банком земли 5000га.
-15 лет управленческого опыта: подбор, адаптации, координация подразделений, департаментов, филиалов, управление командами от 15 до 2000 человек, построение системы мотивации;
-практический опыт развития новых направлений бизнеса,
-4 удачный Start Up(2 в Аgro), 8 филиалов и более 25 эффективный проектов в Украине и за рубежом(Европа и Азия);
-практический опыт планирования и внедрения маркетинговых мероприятий, коммерческого отдела, стратегия продаж, логистика, производства, HR стандартов, стратегии развития и клиентоориентированного сервиса;
- на практике знает как обеспечить выполнение плана продаж и производства предприятия на уровне не ниже 102%;
-практическое создание управленческого учёта одной таблицей(баланс, отчет о прибылях и убытках(аналитике счета 92), отчет о движении денежных средств;
-детализированные затраты и грамотное управление просроченной дебиторской и кредиторской задолженностью;
- эффективная система управления задачами в CRMе -Битрикс 24 (качественный регламент заполнения для продажников);
-открытие новых логистических маршрутов -19ть по Украине и 9ть в Европу, с эффективным коэффициентом затрат(8R);
-практический опыт описания, систематизации, оптимизации бизнес-процессов Компании снижение и распределение почасовой нагрузки, итог: снижен розничный ФОТ на 8%, внедрение системы Технической поддержки Back office, Front office, производств и магазинов (IT,интернет магазины и площадки, тех. эксплуатация, SLA 95%);
-практический опыт проведения реорганизации и построение организационной структуры Компании;
-бизнес процессы в производстве, сельском хозяйстве и технологическая линия по полному циклу (закупки - производство - продажи), бережливое производство, стандарты Кайдзен, 5S,TPM,SMED;
- Глубокое знание ВЭД , профессиональный переговорщик, заключение сделок по ВЭДу более чем на 10 млн.$(ЕС, Восточная Европа, Азия, Африка, СНГ);
-успешный опыт проведения переговоров с ключевыми клиентами, первыми лицами компаний, иностранными инвесторами;
- реализовал проекты: открытие 4-е производственных и модернизация складских пространств S < 15000 кв.м., перевнедрение CRM, ERP, SAP,WMS, разработка и внедрение нового B&B концепта, Бюджетирование, P&L, тотальное снижение расходов на аренду и содержание на 19 млн. грн на (25%)
-Имеет достаточно лидерских качеств, чтобы стать стратегическим партнером собственника компании.
Основные три мои кита, это профессиональный персонал, качественный продукт и растущая прибыль.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: