- PRO
Сергій
Керівник заводу
- Розглядає посади:
- Керівник заводу, Керівник виробництва
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 48 років
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5237042/
Досвід роботи
Директор підприємства
з 04.2022 по нині
(3 роки 4 місяці)
Автоцех, Дніпро (Транспорт, логістика)
*Управління та стратегія комерційної, операційної та фінансової діяльності групи компаній, 8 штук (мільйонники);
*Кризове управління та виведення на новий якісний рівень персоналу та підприємств Компанії в короткий термін, в самий розпал кризи (початок війни та форс-мажорних обставин, блекаутів, обстрілів і т.д.);
*ЗЕД. Відкриття нових логістичних напрямків по Україні, Європі, країнах Близького Сходу, країнах MENA (77 штук), з ефективною доставкою різного вантажу (включаючи ADR, військового призначення та товарів першої необхідності) клієнту;
*Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, фінансового відділу, IT підтримки, виконання плану на 107 %;
*Зменшення простроченої дебіторської заборгованості на 35% (включаючи ті компанії, які не проводили оплату протягом 400 днів);
*Збільшення прибутку на 25%;
*Оптимізація управління, податкового навантаження (5% по галузі), ефективний курс розвитку, висока конверсія більше ніж на 28%, зниження витрат і збитків на 32%;
*Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація всіх підприємств Компанії в короткий термін;
*Збільшення продажів LFL 2022/2023 на 30 % та 2023/2024 на 21 %;
*Вибудовування ефективної системи логістики (10 R), включаючи передові методи та новинки в галузі;
*CVP-аналіз, ABC і XYZ-аналізи, SWOT-аналіз;
*Складання, прорахунок та реалізація бізнес-проектів (впровадження CМR, брокерсько-митний напрямок, страховий, мультимодальні перевезення (море, авіа, авто), відкриття відділів, філій, Школи логістів і продажів, TIR комплексу, відкриття напрямку перевезення по Північній Америці);
*Навчання, менторство співробітників Компанії, а також відкриття «Школи Логістів» для інших юридичних та фізичних осіб країни та Європи;Більше 300 позитивних відгуків в Lardi (при більше 1000 наявних у Компанії);
*Лекції та консультування у провідних вищих навчальних закладах м. Дніпро;
*Ефективне ведення переговорів та укладання контрактів в короткий термін на довгостроковій основі (більше 100 шт.) з провідними національними компаніями: Метінвестом, Лемтрансом, Інтерпайпом, Рошеном, АТБ та зарубіжними компаніями: Maersk, Ford Otosan, Turkish Cargo.
*Свої СТО(виробництва). Операційний ремонт та виготоалення.
*Пряме управління персоналом (30 осіб).
Комерційний директор
з 03.2021 по 04.2022
(1 рік 1 місяць)
Ріал, Харків (Харчова промисловість)
*Ефективне управління відділами готової продукції (ковбаси, сосиски, сардельки, делікатеси і т.д.), відділом м'яса (свинина, яловичина, кури, індик - туші, півтуші, чверті і т.д.), фірмовою торгово-роздрібною мережею 30 ТТ;
*Нумеричне та зважене покриття території (збільшення на 10% і 15% відповідно) та вихід на нові ринки (Київська, Донецька, Одеська, Дніпровська та Харківські області);
*Відкриття нових ТТ фірмової торгово-роздрібної мережі (5 шт по Харківській області);
*Введення додаткової продукції на виробництві (кулінарія, бакалія, кондитерські вироби, молочна продукція та яйце), а також сінергія відомих дистриб'юторів України;
*Удосконалення виробництва(бережливо веробництво Кайдзен,5S та інш) та операційної логістики підприємства (введення системи «Мураха»);
*Відкриття нових логістичних напрямків - 7 штук, з ефективною доставкою продукції клієнту;Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, виконання плану на 102%, зменшення повернень на 15%, зменшення ПДЗ на 20%;
*Ефективна робота виробничого та комерційного відділу в CRM (Бітрікс 24), постановка задач та її реалізація;Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація;
*Високі (вище планових на 10%) показники CTR, CPM, LTV, збільшення на 8% CR, ROI, плановий CAC (15%);
*Retention - 49%-25%-15%;
*CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи;
*Маркетинг ATL, BTL, TTL;
*Закупівля та Введення нової моделі роботи виробництва;
*Успішна робота за комерційними та державними тендерами, виграно близько 45 лотів на загальну суму 125 млн. гривень.
Директор з розвитку(CBO)
з 04.2018 по нині
(7 років 4 місяці)
DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна, Дніпро (Лісова промисловість, лісообробка)
-Виробництво гофротари, картону, упаковки на 2х заводах у м. Рубіжне, Лунанска обл. та м. Українка, Київска обл.;
-Експансія в нові регіони (Південний Схід України та Східна Європа).
-Збільшення прибутку на 15%.
-Оптимізація управління виробництвом, правильний курс розвитку, висока конверсія, зниження витрат виробництва.
-Практичний досвід опису, систематизації, оптимізації бізнес-процесів Компанії, зниження та розподіл погодинного навантаження.
Підсумок:
-Знижено роздрібний ФОТ на 8%, впровадження системи Технічної підтримки виробництв (майданчики, тех. експлуатація, SLA 95%);
-Операційне управління виробничими підрозділами, логістикою, продажами.
-Розвиток продажів в нових регіонах (збільшення на 17%).
-Практичне створення управлінського обліку однією таблицею на виробничому підприємстві (баланс, звіт про прибутки та збитки (аналітика рахунку 92), звіт про рух грошових коштів;
-Деталізовані витрати та грамотне управління простроченою дебіторською та кредиторською заборгованістю;
-Управління асортиментом, цінами, укладання договорів.
-Виграш більше 30 тендерів.
-CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи.
-Виробничий леверидж.
-Реалізовано проекти: відкриття 2-х виробничих та модернізація складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, ERP, SAP, WMS, розробка та впровадження нового B&B концепту, Бюджетування, P&L, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн. грн на (25%) у м. Павлоград, Дніпропетровської обл..
-Реінжиніринг бізнес-процесів у виробництві (CRM, WMS, Кайдзен, 5S, TPM, SMED).
-Формування команди, здатної ефективно управляти бізнесом.
-Впровадження стандартів бережливого виробництва у всіх службах операційного департаменту.
-Підготовка звітності для ради директорів.
-Управління персоналом (понад 200 осіб).
Генеральний директор (СЕО)
з 02.2015 по 03.2018
(3 роки 1 місяць)
Международна Торгово-промислова група компаній, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
Ефективне управління всіма напрямками та бізнес-процесами компанії: *Виробництва DIY (кріплення та шпалери),
*Виробництво Medical (одяг);
Аграрний напрямок:
*Виробництво (тваринництво, теплиці, рослинництво);
*Виробництво лікарських настоїв, трав.
-Прописав, захистив перед власником та впровадив всі основні бізнес процеси на виробництвах компанії (3 шт), сільгосп напрямок (4 шт), оптимізація виробництва, скорочення втрат, удосконалив обладнання, впровадження департаменту якості за європейськими стандартами;
-Реалізовано проект «оптимізація виробничої складської логістики» «Мезонін» на суму 6.5 млн. грн.;
-Впровадив бізнес-процеси, які забезпечили системну роботу між виробництвами, комерційним відділом, складом та транспортною логістикою компанії, що збільшило товарообіг на 15% та зменшило втрати компанії на 20%;
-Знижено ФОТ на 8%, впровадження системи Тех. підтримки Back office, Front office, виробництв (IT, тех. експлуатація, SLA 95%);
-На практиці знаю як забезпечити виконання плану продажів та виробництва підприємства на рівні не нижче 102%;
-Брав пряму участь у впровадженні виробництва ISO 9001:2008 та ISO 9001:2015 (будівництво, кріплення), а також ISO 13485-2011 (медичне виробництво та продаж), валідація;
-Внедріння системи НАССР та його контроль виконення(трав'яні ліки);
-Ввів виробничі технології та бізнес-процеси повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), бережливе виробництво зі стандартами Кайдзен, 5S, TPM, SMED;
-Реалізовано проекти: відкриття 4-х цехів та складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, SAP, WMS, розробка та впровадження нового концепту, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 65 млн. грн (25%);
-Покращено основні показники В2В (продажі) компанії по території України (на 15% за півроку), по закордонних територіях (в середньому на 10% за 6 міс.), маржинальний прибуток збільшився на 5%;
-Управління, навчання та підбір персоналу (близько 1000 осіб).
Операційний директор (СОО)
з 05.2014 по 05.2015
(1 рік)
SPAR Ltd, Київ (Харчова промисловість)
-Локація м. ТБІЛІСІ(ГРУЗІЯ).
-Виробничі, стратегічні, операційні та підтримуючі бізнес-процеси на підприємстві (B&B, FMCG, Food).
-Реалізовано:
Операційне управління Start-Up-ом виробництво безалкогольних напоїв у кейсі 14 SKU;
-Побудова, систематизація, автоматизація, оптимізація виробничих процесів;
-Впровадив Стратегію та тактику компанії (виробництво,фінанси, клієнти, внутрішні бізнес процеси, навчання та розвиток персоналу);
-Впровадив виробничі технології та бізнес процеси виробництва повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), за рахунок чого -Валовий дохід компанії збільшився на 15% та Валовий прибуток на 9%;
-Провів злиття M&A (комерційна нерухомість) 2 об'єктів під нове Виробництво (більше 10000м2);
-Збільшення обсягів виробництва на 30% за 3 місяці;
-Повністю підготував, прорахував та впровадив план "зниження енерговитрат та підвищення енергоефективності виробництва компанії;
-Скоротив витрати та втрати виробництва на 5% та 8% відповідно;
-Управління, підбір та навчання персоналу (до 1400 осіб).
-Зменшилась плинність персоналу на 4%;
-Збільшилась продуктивність (шт-кг/години) на 3,5 %.
Комерційний директор/ССО
з 03.2008 по 12.2014
(6 років 9 місяців)
Корпорация «Укртеплоенерго», Київ (Машинобудування)
*Виробництво систем водоочищення для промислової та обратні осмоси для цивільних напрямкавів;
*Підвищення ефективності виробництва: Впровадження нових технологій та оптимізація процесів дозволили збільшити продуктивність на 20%.
*Зниження собівартості продукції: Оптимізація ланцюга постачання та зменшення відходів виробництва призвели до зниження собівартості одиниці продукції на 15%.
*Покращення якості продукції: Запровадження системи контролю якості на всіх етапах виробництва дозволило знизити кількість дефектів на 25%.
*Скорочення термінів виконання замовлень: Оптимізація планування та логістики виробництва дозволила скоротити середній термін виконання замовлень на 18%.
*Зниження кількості нещасних випадків: Впровадження нових стандартів безпеки та навчання персоналу призвело до зниження рівня травматизму на виробництві на 30%.
*Підвищення рівня задоволеності персоналу: Впровадження програм навчання та мотивації сприяло зростанню рівня задоволеності працівників виробничого цеху на 10% (згідно з внутрішнім опитуванням).
Директор/Director
з 02.2001 по 04.2008
(7 років 2 місяці)
ЗАО "Днепропетровский мясокомбинат" ТМ "Магрок", Дніпро (Харчова промисловість)
*Якісне та ефективне управління виробництвом.
*Start up-запущені дві нові лінії виробництва м'сної продукції.
-На другий місяць відкриття ліній іиробництв зробила продукції на 3,1 млн.грн.
-Впровадження діючої системи збалансованих показників виробництва;
-Використовуючи нову методику, збільшив виробництво на 12%;
-Розробив нову систему, за допомогою якої знизив витрати на 18%;
-Запустив в виробництво 9 SKU нової проукції;
-EBITDA склала 11%
Директор підприємства
з 04.1995 по 07.2000
(5 років 3 місяці)
"Взуття", "Чобиток" "Евровзуття"., Дніпро (Легка промисловість)
*ТМ "Elmira", "Lino Morano", "Geox", "Timberland", "Sprox", "Lloyd", "Keds".
-Більше 50 ТТ та 3 виробництва по Україні.
-Операційне управління групою компаній та цехами з виготовлення взуття,
-Проведення переговорів та підписання контрактів з ТМ «Elmira», «Lino Morano», «Geox», «Timberland», «Sprox», «Lloyd», «Keds»;
-Відкрив 3-и виробничих цехи по пошиву взуття;
-Управління персоналом (більше 200 осіб);
-100% капіталізація підприємства та виробництва за 5 років.
Освіта
Université Jean Moulin Lyon 3 (г. Лион, Франция)
МВА. Руководитель высшего звена, Лион, Франция
Вища, з 1990 по 1992 (2 роки 2 місяці)
Приднепровская Государственная Академия Строительства и Архитектуры
Строительно технологический, Днепр
Вища, з 1989 по 1994 (4 роки 8 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Senior Executive MBA
2014
Траблшутер: Стратегии и тактики продаж, маркетинга и PR Школа Траблшутеров
2015
Период кризиса и перемен. Антикризисное управление
2016
Знання і навички
- MS Excel
- MS Office
- 1С
- Пользователь ПК
- Пользователь Internet
- MS PowerPoint
- Windows
- Internet Explorer
- Битрикс24
- MS Visio
- Организаторские способности
- ФМС
- Qlik
- Oracle APEX
- Моя компетенция Менеджмент, продажи, производство, ВЭД, финансы.
- Трабл-шутинге(продажи,маркетинг,переговоры)
- Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии
- Опыт организации работы предприятия с нуля
- Способность вести самостоятельные проекты независимость в работе
- Сертифицированный специалист по внедрению ст-рта ISO 9001:2008
- Знание американских, европейских стандартов ведения бизнеса
- Умение принимать решения, ответственность за результаты
- Умение ставить цели и контролировать их выполнение
- Умение планировать и анализировать
- Профессиональное владение компьютером
- Опыт работы в режиме многозадачности (пр-ние новой продук.лин.)
- Знания в области работы по координации front офиса
- Опыт в организации работы для получения грантов и финансировани
- Знания в области международного права
- Маркет+
- Грамотное,системное управление и использование знаний управления
- Знание трудового и административного законодательства
- 20 лет опыта в сферах Производства, В2В продажи, Логистики, FMCG
- Опыт внедрения, систематизация, оптимизации бизнес-процессов
- Опыт открытия производств, складов, автозаправочных комплексов
- Навык составления отчётности P&L, ROI, EBIDTA,БДР
- Опыт переговоров внешнеэкономической деятельности
Знання мов
- Англійська — вище середнього
- Французька — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
15 лет управленческого опыта: подбор, адаптации, обучение персонала, координация подразделений, департаментов, филиалов, управление командами в производстве от 15 до 2000 человек. В работе я использую проверенные старые и современные методы управления, прислушиваюсь к мнению сотрудников, нахожу баланс между потребностями руководства и персонала. Являюсь специалистом по антикризисному управлению предприятием. Знаю и умею, как работать над уменьшением затрат и увеличением доходности компании. Имею навыки по организации нового производства, а так же реорганизации и выхода на новый уровень старого, обеспечении внедрения и соблюдения утвержденных стандартов и технических условий. На практике знаю, как обеспечить выполнение плана продаж и производства предприятия на уровне не ниже 102%. Бизнес процессы в производстве и технологические линии по полному циклу (закупки - производство - продажи), бережливое производство. Практический опыт описания, систематизации, оптимизации и внедрение бизнес-процессов Компании и производства , а так же снижение и распределение почасовой нагрузки. Успешный опыт проведения переговоров с ключевыми клиентами, первыми лицами компаний, иностранными инвесторами.
Огромный опыт в сельском хозяйство(растениеводство, лекарственные растения, удобрения, прмиксы и т.д.),теплицы(полный цикл), оборудование, сельхоз.техника и запчасти, европейские технологии, топливо; работа с банком земли 5000га.
-15 лет управленческого опыта: подбор, адаптации, координация подразделений, департаментов, филиалов, управление командами от 15 до 2000 человек, построение системы мотивации;
-практический опыт развития новых направлений бизнеса,
-4 удачный Start Up(2 в Аgro), 8 филиалов и более 25 эффективный проектов в Украине и за рубежом(Европа и Азия);
-практический опыт планирования и внедрения маркетинговых мероприятий, коммерческого отдела, стратегия продаж, логистика, производства, HR стандартов, стратегии развития и клиентоориентированного сервиса;
- на практике знает как обеспечить выполнение плана продаж и производства предприятия на уровне не ниже 102%;
-практическое создание управленческого учёта одной таблицей(баланс, отчет о прибылях и убытках(аналитике счета 92), отчет о движении денежных средств;
-детализированные затраты и грамотное управление просроченной дебиторской и кредиторской задолженностью;
- эффективная система управления задачами в CRMе -Битрикс 24 (качественный регламент заполнения для продажников);
-открытие новых логистических маршрутов -19ть по Украине и 9ть в Европу, с эффективным коэффициентом затрат(8R);
-практический опыт описания, систематизации, оптимизации бизнес-процессов Компании снижение и распределение почасовой нагрузки, итог: снижен розничный ФОТ на 8%, внедрение системы Технической поддержки Back office, Front office, производств и магазинов (IT,интернет магазины и площадки, тех. эксплуатация, SLA 95%);
-практический опыт проведения реорганизации и построение организационной структуры Компании;
-бизнес процессы в производстве, сельском хозяйстве и технологическая линия по полному циклу (закупки - производство - продажи), бережливое производство, стандарты Кайдзен, 5S,TPM,SMED;
- Глубокое знание ВЭД , профессиональный переговорщик, заключение сделок по ВЭДу более чем на 10 млн.$(ЕС, Восточная Европа, Азия, Африка, СНГ);
-успешный опыт проведения переговоров с ключевыми клиентами, первыми лицами компаний, иностранными инвесторами;
- реализовал проекты: открытие 4-е производственных и модернизация складских пространств S < 15000 кв.м., перевнедрение CRM, ERP, SAP,WMS, разработка и внедрение нового B&B концепта, Бюджетирование, P&L, тотальное снижение расходов на аренду и содержание на 19 млн. грн на (25%)
-Имеет достаточно лидерских качеств, чтобы стать стратегическим партнером собственника компании.
Основные три мои кита, это профессиональный персонал, качественный продукт и растущая прибыль.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Операційний директор, спеціаліст з розвитку, проєктів, Операційний менеджер, Керівник продукту
Дніпро
Вища освіта · Повна зайнятість
- Директор підприємства, Автоцех, 3 роки 3 місяці
- Комерційний директор(ССО), М'ясокомбинат МК "РІАЛ", 7 місяців
- PRO
Розглядає посади: Керівник торговельно-роздрібної мережі (супермаркет, ТЦ), Керівник відділу, Управитель АЗК
Дніпро
Вища освіта · Повна зайнятість
- Директор підприємства, АВТОЦЕХ, 3 роки 4 місяці
- Директор(CBO), DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна, 4 роки
- PRO
Дніпро
Вища освіта · Повна зайнятість
- Генеральний директор, Автоцех, 3 роки 3 місяці
- Директор(CBO), DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна, 4 роки
- PRO
Розглядає посади: Директор, Керівник транспортного відділу, Комерційний директор, ще 7 посад
Дніпро
Вища освіта · Повна зайнятість
- Директор (СЕО), Автоцех, 3 роки 2 місяці
- Комерційний директор(ССО), М'ясокомбинат МК "РІАЛ", 7 місяців
Схожі кандидати
-
CEO
Дніпро, Вінниця , ще 4 міста -
Лаборант (відділ контролю якості)
Дніпро -
Операційний директор
100000 грн, Дніпро, Київ , ще 3 міста -
Главный механик, начальник участка
40000 грн, Дніпро -
Директор підприємства
Дніпро, Вінниця , ще 8 міст -
Керівник підприємства
Дніпро, Вінниця , ще 6 міст