• PRO

Надія

Менеджер з адміністративної діяльності, 40 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер з адміністративної діяльності, Адміністратор інтернет-магазину, Менеджер інтернет-магазину, Операційний менеджер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 05.2023 по нині (2 роки 3 місяці)
ТОВ ФЕШН ЛОДЖИСТІК, Київ (Транспорт, логістика)

На даний час виконую обов'язки начальника складу : мої обов'язки включають організацію та керування роботою складу, приймання, зберігання та видачу матеріальних цінностей, ведення облікової документації, забезпечення збереження цінностей та контроль за їх наявністю, а також управління персоналом складу. Територіально місто Львів

Бригадир сектор упаковки

з 04.2015 по 05.2023 (8 років 1 місяць)
Інтернетмагазин "Kasta", Київ (Роздрібна торгівля)

Управління сектором формування ,упаковки та відправлення замовлень . Обробка замовлень на сайтах інтернетмагазинів, комунікація з менеджерами магазинів та клієнтами. Організація робочих процесів сектору пакування та передачі замовлень кур*єрським службам; контроль якості роботи сектору; облік робочого часу. Приймання та обробка клієнтських замовлень; логістичний супровід (робота з КС);фінансовий супровід;робота з постачальниками. Робочі програми:

WMS
EXCEL
HUB
пакет Офіс
інші програми місцевого використання

Бригадир сектор упаковки

з 12.2012 по 04.2015 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "АВК", Київ (Харчова промисловість)

Організація робочих процесів. Ведення документації по внутрішньому переміщенню продукції між секторами складу.

Секретар ради

з 04.2002 по 09.2012 (10 років 5 місяців)
Йосипівська сільська рада, Йосипівка (Державні організації)

В мої обов'язки входило ведення протоколів засідань сесій сільської ради;виконкому с/ р; тимчасових та постійних комісій ; сходів села; організація та проведення зустрічей представників влади з громадою;оформлення справ для подання до УПСЗН на субсиддію та всіх видів державної допомоги згідно звернень громадян;
ведення військового обліку та подання відповідних документів та звітів до райвійськомату;
обліку:
населення на території с/р;
земельних ділянок;
підприємств, що працюють на території с/р;
земельного податку та його збір;
реєстрація актів громадянського стану та видача свідоцтва;

подання статистичної звітностідо районного відділу статистики ;
подання звітів до РАЦС.
Впевнений користувач ПК:
1С, EXEL та інше.

Освіта

Житомирський національний агроекологічний університет

Менеджмент організацій, Житомир
Вища, з 1999 по 2006 (6 років 2 місяці)

Знання і навички

  • Ведення CRM
  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Неконфліктність
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Здатність до навчання
  • Адаптивність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: