Резюме від 3 серпня 2022 PRO

Наталія

Рекрутер, менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, 14 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Голова ОСББ

з 07.2019 по нині (4 роки 10 місяців)
ОСББ"Озерна 10/1", Хмельницький (Сфера послуг)

Організація роботи в ОСББ

Інспектор відділу кадрів

з 06.2019 по 06.2020 (1 рік)
Либідь Плаза, Хмельницький (Сфера послуг)

Підбір персоналу, прийняття,звільнення,відпустки,лікарняні,ведення кадрового діловодства

Інспектор з кадрів

з 09.2018 по 11.2018 (2 місяці)
ТОВ"Т-Стиль", Хмельницький (Легка промисловість)

Набуття досвіду

Менеджер з персоналу

з 02.2018 по 09.2018 (7 місяців)
ТОВ"АГАС", Хмельницький (Торгівля продуктами харчування)

Ведення кадрового діловодства

Бухгалтер з 01.09.2003 по 02.01.2008 р.Керівник підрозділу по кадрах і трудових відносинах по 29.09.2012 р.

з 09.2003 по 09.2012 (9 років)
ПМП"Принцип", Хмельницький (Торгівля продуктами харчування)

Набуття досвіду в кадровому діловодстві

Освіта

Технологічний університет Поділля

Інженерно-економічний,Облік і аудит, Хмельницький
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 9 місяців)

Базова освіта за напрямком "Економіка і підприємництво" здобула кваліфікацію бакалавра економіки і підприємництва. Повна вища освіта за спеціальністю "Облік і аудит" та здобула кваліфікацію економіста.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet 1С ЗУП

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Проценко Наталія Анатоліївна
Дата народження:23.11.1980 р. Місце проживання: 29000
м.Хмельницький вул.Озерна 10/1В кв.170
тел.моб.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: одружена
Діти:Проценко Владислав Олександрович 08.03.2004р.н.
Проценко Анна Олександрівна 12.06.2008 р.н.

Досвід роботи: Приватне мале підприємство"Принцип"
З 01.09.2003 р.прийнята на посаду бухгалтера фінансово економічного відділу;
- звірка і заведення надходження товару в базу;
-контроль за реалізацією товару;
-звітність.

З 02.01.2008 р. переведена на посаду керівника підрозділу по кадрах і трудових відносинах;
- Керівництво кадровим діловодством(розробка посадових інструкцій,функціональних обов'язків співробітників підприємства,штатного розкладу,інструкцій по охороні праці,наказів,розпоряджень,ведення і контроль за видання кадрових наказів(прийняття,переміщеня,переведення,звільнення співробітників,накладення дисциплінарних стягнень,преміювання і тд.),контроль за нарахуванням заробітньої плати (графіки,табеля) і тд.;
-Підбір персоналу;
-Статистична звітність;
-Аналіз кадрів;
-Формування кадрового резерву;
-Знання 1 С: Підприємства"Кадри" версія 7.7
З 29.09.2012 р.звільнена за угодою сторін п.1 ст.36 КЗпП України.

З 01.10.2012 р. займалась підприємницькою діяльністю (торгівля на речовому ринку)

З 06.02.2018 р.менеджер з персоналу ТОВ "АГАС"(мережа продуктових магазинів хлібосол)
-Ведення кадрового діловодства:
*розробка посадових інструкцій, штатного розкладу;
* контроль за обліком складу підприємства;
*оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства;
*формування і ведення особистих справ працівників, внесення змін пов'язаних з трудовою діяльністю;
*заповнення та ведення обліку та зберігання трудових книжок,визначення трудового та страхового стажу;
*видача довідок про теперішню та минулу трудову діяльність;
*ведення обліку надання відпусток, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
*заповнення лікарняних листів їх реєстрація та оформлення протоколу;
*ведення табелів робочого часу працівників;
*пошук та підбір персоналу;
*робота з програмами 1:С 7.8, 1:С 8.2 "Підприємство",ЗУП.
З 07.09.2018 р.звільнена за власним бажанням ст.38 КЗпП України.

З 14.09.2018 р. інспектор з кадрів ТОВ "Т-Стиль"(швейне виробництво)
-Прийняття, звільненння, переведення (видача наказів,оформлення трудових книжок згідно до чинного законодавства)
-Видача довідок з місця роботи;
-Надання чергових відпусток та відпусток без збереження ЗП;
-Пошук та підбір персоналу;
-Реєстрація лікарняних листів;
-Оформлення та відправлення почти;
-Ведення журналів з охорони праці;
- Робота з програмою 1:С 8.3 "Підприємство"
З 08.11.2018 р.звільнена за угодою сторін п.1 ст.36 КЗпП України.

Освіта
Навчання в Деражнянській ЗОШ № 3 01.09.1987р.-25.06.1998р.

1.09.1998 р.-1.07.2002р.Навчання в Технологічному університеті Поділля і отримала базову вищу освіту за напрямом"Економіка і підприємництво"здобула кваліфікацію бакалавра економіки і підприємництва.

1.09.2002 р.-27.06.2003р.Навчання в Технологічному університеті Поділля і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Облік і аудит" та здобула кваліфікацію економіста.

Додаткова інформація про себе:Вільно володію українською та російською мовами.Вмілий користувач ПК (Word, Exsel, Internet).

Характеристика:
Наділена такими якостями як:спокійна,урівноважена, впевнена в собі, комунікабельна, маю лідерський характер і організаторські здібності , не боюсь труднощів і одноманітної роботи,не маю шкідливих звичок.

15.02.2021 р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: