Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Наталія

Менеджер з персоналу, помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Асистентка з адміністративних питань проєкту «SHELTER» (проєктна робота)

з 11.2023 по 01.2024 (2 місяці)
БФ «Право на захист», Хмельницький (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

-Робота з документацією та матеріалами напрямку Шелтер;
-Робота у системі обліку CRM;
-Адміністративна та матеріально-технічна підтримка;
-Збір фінансової документації;
-Контроль та оформлення проектної документації;
-Звітування щодо діяльності даного проекту;
-Участь в організації зустрічей та заходів в рамках напрямку Шелтер;
-Організація процесу архівації проєктних документів, сканування та завантаження в систему;

Заступник комерційного директора

з 06.2011 по 06.2020 (9 років)
ВАТ Текстерно, Хмельницький (Легка промисловість)

Заступник комерційного директора по Хмельницькому регіоні:
- Організація діяльності персоналу;
- Своєчасне виконання планових показників по реалізації товарів;
- Організація та проведення маркетингових досліджень;

Менеджер по персоналу

з 09.2005 по 07.2011 (5 років 10 місяців)
ТОВ "Агро-Союз-Хмельницький", Хмельницький (Сільське господарство, агробізнес)

- Розвиток цінової стратегії (збір, обробка та аналіз інформації про ціни, асортимент товару, спосіб просування товарів місцевими конкурентами; встановлення конкурентоспроможних цін; розробка та моніторинг ефективності системи знижок;
проведення акцій);
- Організація зустрічей та ділових поїздок;
- Діловодство (прийом, реєстрація, оформлення, контроль, формування, зберігання документів та інше);
- Управління персоналом та кадровий облік (підбір персоналу; проведення початкового інтерв'ю з потенційними кандидатами; створення кадрового резерву; атестація працівників, адаптація, оформлення кадрової документації введення штатного розкладу, табелю робочого часу; тощо);

Освіта

Львівська Комерційна Академія

"Менеджмент організацій",, Львів
Вища, з 2005 по 2009 (3 роки 9 місяців)

Менеджер/економіст

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Email Internet Explorer Робота з оргтехнікою Діловодство Кадровий облік Законодавство України Пошукові системи Трудове законодавство

Знання мов

Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: