Резюме від 19 січня 2023

Владислава

Помічник бухгалтера, офіс-менеджер, адміністратор, 19 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Полішко Владислава Володимирівна

м. Київ, тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Відомості про себе:

Рік та місце народження: 21.11.1985 р., Київська обл., Яготинський р-н з Ничипорівка пров., Квітневий 1 будинок
Місце проживання: м. Київ, просп. Леся Курбаса 10 кв 43
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає

Ціль:
отримати досвід роботи в успішній та перспективній компанії, можливість навчатися та розвиватися, працювати в команді професіоналів. Бажаний рівень сплати від 19 500 грн.
Готова також розглянути роботу на неповний робочий день або в нічні зміни.

Досвід роботи:
10.05.2017 - 24.02.2022 ВИДАВНИЧИЙ ДІМ "НОВА ІНФОРМАЦІЯ"

Посада : Менеджер з продажу та передплати

Функціональні обов'язки:

збільшення продажів, у роздріб;
збільшення передплатного тиражу;
пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, вихідні дзвінки);
зустріч клієнтів, проведення угод;
щотижнева звітність щодо роботи з поточними клієнтами та вихідним відправленням;
консультування з асортименту та технічних параметрів товару;
робота із первинними документами;
складання табеля обліку робочого дня;
виконання завдань головного редактора;
забезпечення офісу всім необхідним

1.06.2015 - 25.04.2017 - Автосалон «АвтоАссист»

Посада: Старший менеджер відділу обслуговування клієнтів автосалону

Функціональні обов'язки:
здійснення ефективних телефонних переговорів із власниками автомобілів з метою продажу послуг компанії;
консультування щодо послуг підприємства;
консультація клієнтів з питань купівлі автомобілів та їх сервісного обслуговування;
виконання завдань керівника;
контроль за роботою інших спеціалістів;
фіксація клієнтів в обліковій системі.

15. 12. 2010 – 29.05.2015 – компанія «IMP» (поширення енциклопедій)

Посада: Старший спеціаліст відділу обслуговування клієнтів

Функціональні обов'язки:
прийом вхідних розмов;
виявлення цікавості споживача, щодо послуг компанії;
обробка баз даних;
виконання завдань керівника;
обробка кореспонденції, що надійшла;
обробка електронної пошти;
навчання нових спеціалістів;
аналіз роботи працівників віділу;
щотижневий звіт про виконану роботу, та аналіз ефективності кожного працівника відділу;
обробка платежів;
робота з VIP-клієнтами.

грудень 2009 – 1.09.2012 – компанія «IMP» (поширення енциклопедій)

Посада: Спеціаліст відділу обслуговування клієнтів

Функціональні обов'язки:
прийом вхідних дзвінків;
надання консультацій споживачам щодо послуг компанії;
обробка баз даних;
обробка кореспонденції, що надійшла;
обробка e-mail звернень;
заповнення щоденного звіту про виконувану роботу.


20.01.2010 – 02.11.2010 – комунальне підприємство «Київреклама»

Посада: бухгалтер

Функціональні обов'язки:
оформляла та видавала (близько 3000 за місяць) акти виконаних робіт;
робота із первинними документами;
видавала податкові накладні та рахунки,
Упорядкування табеля обліку робочого дня;
внесено зміни до бази 1С
Працювала з програмою «Документообіг»,
працюю у Word, Exell.

Освіта:
– вересень 2010 – червень 2013 – Переяслав – Хмельницький Державний Педагогічний Університет ім. Г.С. Сковороди. Факультет післядипломної освіти (диплом фахівця)

Спеціальність: Економіка та підприємство. Облік і аудит.

Кваліфікація: спеціаліст з обліку та аудиту

вересень 2003 – червень 2009 – Переяслав – Хмельницький Державний Педагогічний Університет ім. Г.С. Сковороди. Факультет біології (диплом бакалавра, спеціаліста, магістр)

Спеціальність: Педагогіка та методика середньої освіти. Біологія
Кваліфікація: викладач біологічних дисциплін.

Додаткові знання та навички:
Знання мов: російська, українська – вільно.
Знання ПК: впевнений користувач (володіння MS Word, Excel, Power Point), навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) та електронною поштою (Outlook Express), Документообіг, робота в білінговій програмі Cops, Бітрікс24.
Оволодіння офісною технікою (принтер, сканер, ксерокс, факс, міні-АТС).

Інше:
є права водія категорії «В».
Особисті якості:

Відповідальна, працьовита, пунктуальна, вмію працювати в колективі, легко навчаюсь, комунікабельна, стресостійка, чесна, цілеспрямована, неконфліктна, без шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: