• PRO

Анастасія

Акаунт-менеджер

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто проживання:
Любешів
Готовий працювати:
Дистанційно, Любешів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з питань виробництва

з 07.2019 по 10.2020 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Ла-Кондітерра", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Прийом дзвінків.
Формування щотижневих звітів.
Контроль залишків та періодичне поповнення товарних запасів згідно проведених аналізів продажу.
Робота з нормативами і планами виробництва. Прорахунок і видача необхідної кількості матеріалу для роботи.
Обробка запитів від клієнтів, введення нових товарних позицій в асортимент, ціноутворення.
Робота з постачальниками.
Взаємодія з типографією.
Проведення інвентаризації на основному складі.
Тестування нових видів матеріалів.
Організація і участь у виставках (на етапах: від оформлення документації для монтажу стенду та підготовки списків продукції до вивозу конструкції стенду з виставкової зони)

Зараз мама в декретній відпустці

Офіс-менеджер

з 01.2019 по 07.2019 (6 місяців)
Ла-Кондітерра, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Прийом дзвінків, зустріч відвідувачів офісу;
Відправлення / отримання кореспонденції.
Формування заявок на закупівлю канцелярії.
Формування звітів щоденних, щотижневих, місячних, сезонних та річних
Збір документів по відрядженнях у співробітників підприємства, оформлення заявок на готівку.
Внесення в 1С рахунків на оплату.
Купівля квитків, пошук та бронювання житла для співробітників у відрядженні;
Допомога в організації майстер класів.
Організація розірвання договорів оренди.
Формування в 1С переміщень.
Організація виготовлення візиток.
Формування в 1С заявок на перевезення.
Ведення табелю робочого часу.
Подання списань.
Контроль транспортних звітів.
Проведення інвентаризації в шоу-румі.

Офіс-менеджер

з 07.2017 по 10.2018 (1 рік 3 місяці)
Київський завод ПТО, Київ (Машинобудування)

Прийом дзвінків, зустріч відвідувачів офісу;
Відправлення / отримання та реєстрація всіх видів кореспонденції;
Забезпечення підприємства канцелярськими і господарськими товарами.
Підготовка необхідних документів за запитом менеджера, юриста, бухгалтера;
Збір і архівація документів;
Збір документів по відрядженнях у співробітників підприємства
Купівля квитків, пошук житла для співробітників у відрядженні;
Підготовка тендерної документації, довідок, листів, запитів;
Копіювання, сканування документів;
Виконання адміністративних доручень співробітників;
Оплата комунальних послуг;
Ведення офісних витрат.

Помічник адмінестратора системи

з 03.2017 по 06.2017 (3 місяці)
ТОВ "Хімагромаркетинг", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Видача співробітникам сім-карт (активація і прив'язка до них номера)
Деталізація дзвінків (підключення тарифів, установка лімітів, розрахунок переліміту співробітників компанії з корпоративної мобільного зв'язку)
Оптимізація витрат на корпоративний мобільний зв'язок
Робота з рахунками за корпоративний зв'язок

Освіта

Київський національний торговельно-еканомічний університет

Факультет міжнародної торгівлі та права, спеціальність "Менеджмент ЗЕД", Київ
Незакінчена вища, з 2014 по 2018 (3 роки 9 місяців)

Знання і навички

  • Пользователь Internet
  • MS Office
  • Користувач Internet

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вище середнього
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати