Резюме від 10 травня 2024 PRO

Світлана

Керівник відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник контакт центру (відділу продажів)

з 08.2023 по нині (9 місяців)
Stylus, Київ (Роздрібна торгівля)

Досягнення:


1. Ефективне управління командою контакт-центру, що призвело до підвищення продуктивності та досягнення ключових показників продажів.

2. Запроваджено програми підвищення кваліфікації персоналу, що покращило навички комунікації та зниження часу очікування відповідей в контакт-центрі.

3. Розроблено та впроваджено системи звітності, що дозволила отримувати чіткі та зрозумілі звіти щодо результатів роботи відділу продажу, а також визначення ключових метрик продажу.

4.Розроблено інструкції та методології для стандартизації робочих процесів у відділі продажу, що призвело до зменшення помилок та покращення продуктивності.

5. Створено чітку структуру відділу , що сприяє ефективній комунікації, здорові конкуренції та оптимальному розподілу завдань між співробітниками.

Обов'язки:

1. Створення нових бізнес процесів, скриптів, що покращують конверсію продажів.

2. Організація та контроль ефективності роботи 2-х віддалених контакт центрів менеджерів продажу.

3. Підготовка регулярної звітності щодо результатів продажів та їх аналіз для прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

4. Визначення та відстеження ключових показників ефективності продажів.

5. Запуск та вдосконалення ініціатив щодо підвищення ефективності та інновацій в контакт-центрі.

6.Розробка та впровадження стратегій крос-продажів, спрямованих на збільшення середнього чека та розширення кошика покупок клієнтів.

7. Впровадження та управління сучасними технологічними рішеннями для підтримки роботи контакт-центру.

8.Створення системи заохочення для персоналу щодо активного використання можливостей крос-продажів та надання додаткових послуг клієнтам.

Заступник директора, керівник відділу верифікації

з 12.2020 по 10.2022 (1 рік 10 місяців)
Інкасо Фінанс, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов‘язки:
-підбір персоналу на посаду верифікатора/оператора зі стягнення заборгованості з нуля;
-розробка програми навчання, тренінгів, тестових завдань, оціночних листів, скриптів з нуля;
-організація роботи верифікаторів у 2-Х офісах (м.Рівне/м.Чернігів);
-розробка методології мотивації, заохочення працівників;
-ведення звітності по роботі підрозділу;
-моніторинг конкурентів;
-участь в розробці скорингової системи, стоп факторів для видачі кредиту;
-розробка кредитного продукту;
-співпраця із зовнішніми контрагентами (УБКІ, НБУ, платіжними системами);
-ведення комунікацій із СРА компаніями (контроль показників СR, EPC);
-проведення акцій;
-аналіз ефективності
відмовного трафіку;
-постановка та контроль виконання ТЗ розробнику платформи, дизайнеру, копірайтеру;
-розробка шаблонів/графіків розсилки маркетингових смс/email;
-ведення сторінки Instagram;
-прогнозування бюджету на поточний місяць;
-забезпечення трафіку на додаткові вітрині компанії.

Досягнення:
-сформована команда з нуля, що включає верифікаторів, ризик менеджерів, керівника групи(<20 працівників);
-налагоджений процес онлайн кредитування від подачі заявки клієнтом до отримання коштів;
-якісне консультування клієнта верифікаторами на усіх стадіях заявки;
-виконання КРІ показників відділом.

Керівник контакт центру

з 01.2020 по 12.2020 (11 місяців)
КК "Вердикт", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки:
- постановка щоденних/щотижневих/місячних планів для керівників груп, рекрутера, тренера;
-контроль роботи тренера, рекрутера, керівників груп;
-участь в розробці навчальних програм, тренінгів, тестових завдань відповідно до потреб КЦ;
-формування звітності щодо роботи КЦ;
-забезпечення переходу на дистанційну роботу КЦ під час карантину;
-інвентаризація ОЗ.

Досягнення:
-створено 2 команди операторів чисельністю <40 осіб;
-щомісячні виконання КРІ

Директор

з 08.2019 по 11.2019 (3 місяці)
Центр нерухомості "Проспект Рівне", Рівне (Нерухомість)

Обов'язки:
- проведення підбору персоналу (розміщення вакансій на сайтах, проведення співбесід, аналіз можливих кандидатів, вибір стажерів);
- розроблення системи навчання агентів з продажу нерухомості (презентаційні матеріали, розробка скрипту розмови стажера із клієнтами);
- контроль за роботою стажерів, супровід від нуля до першого продажу;
- розробка посадових інструкцій та мотиваційних систем для персоналу;
- формування щомісячного фінансового звіту за результатами роботи агенства;
- оновлення та адаптація до сучасного ринку стратегії розвитку центру нерухомості;
- введення сторінок в соціальних мережах ( Facebook, Instagram, сайт агенства);
- власні продажі об'єктів нерухомості ( закриття оренди комерційних приміщень).

Супервайзер (в.о. керівника контакт центру)

з 06.2018 по 07.2019 (1 рік 1 місяць)
КК "Вердикт", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:

- розроблення щотижневих графіків роботи КЦ згідно планового об'єму роботи;
- щоденний контроль за виконанням групою KPI показників (проведення F2F, SbyS зустрічей);
- розроблення систем мотивації для працівників;
- планування та розробка прогнозів діяльності КЦ на тиждень, місяць;
- контроль набору персоналу КЦ (розміщення вакансій, проведення співбесід за потреби, розроблення анкетувань для кандидатів);
- навчання працівників (розробка і проведення тренінгів, розробка тестових програм для перевірки теоретичних знань);
- щоденна, щотижнева та щомісячна підготовка звітності;
- формування статистики роботи КЦ;
- забезпечення повноцінної роботи КЦ (забезпечення працівників робочими місцями та необхідною технікою);
- впровадження організаційної та корпоративної культури (організація заходів з приводу державних свят та досягнень компанії, нагородження кращих працівників).

Досягнення:

- сформовано молоду команду професіоналів (25 менеджерів із збору заборгованості, 2 рекрутери, 1 тренер);
- регулярне виконання поставленених KPI's показників;
- досягнення планів по набору персоналу;
- реалізація прогнозів роботи КЦ на тиждень, місяць;
- зменшення плинності кадрів з 15% до 7%;
- виведення філії на прибуток за 5 місяців роботи на посаді.

Менеджер по збору заборгованості

з 06.2017 по 06.2018 (1 рік)
КК "Вердикт", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- спілкування з клієнтами банків з приводу погашення простроченої заборгованості;
- консультація клієнтів з приводу діючих кредитних договорів;
- пошук найбільш вигідних шляхів закриття кредиту.
Досягнення:
- виконання щомісячних планів повернення заборгованостей;
- кар'єрний ріст до тім-лідера;
- успішне виконання основних показників роботи.

Освіта

Національний університет водного господарства та природокористування

Підприємництво, торгівля, біржова діяльність, Рівне
Вища, з 2018 по 2019 (1 рік 3 місяці)

Отримала диплом магістра.

Національний університет водного господарства та природокористування

Економіка підприємства, Рівне
Вища, з 2014 по 2018 (3 роки 9 місяців)

Завершила навчання отримавши диплом бакалавра з відзнакою.

Додаткова освіта та сертифікати

Prometheus " Економіка для всіх"

6 тижнів

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint MS Outlook MS Office Бітрікс24 CRM Jira Trello Google Sheets SQL Google Notion

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Характеристики:
- проактивна;
- амбіційна;
- креативна;
- аналітичний склад розуму;
- швидко навчаюсь новому;
- націлена на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: