Резюме від 17 квітня 2023 PRO

Марія

Менеджер з продажу, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Location Director/Marketing manager/Sales Director

з 04.2021 по 08.2022 (1 рік 4 місяці)
Coworking Platforma, Київ (Commercial real estate)

Маючи вже досвід на данній посаді в цій же компанії, додались також обовязки з керуванні макркетинг задач компанії маючи аутсорсингову компанію для роботи та імплементації планів:
- затвердження стратегій ведення соц мереж
- затвердження всіх постів
- надання доп завдань по постингу не запланованних постів
- робота з таргетологом (план рекламних компаній, затвердження рекламних креативів, щотиждневий аналіз реклами для подальшого його розвитку)
- тісна співпраця з відділом продажів для аналітики реклами

Також виконування функцій керівника відділу продажів:
- Щотиждневий аналіз ситуації по наявності лідів
- Аналіз та оцінка ефективності роботи відділу; аналіз ключових показників; пошук відхилень у роботі відділу; підготовка пропозицій та прийняття рішень щодо оптимізації роботи відділу;
- Контроль виконання планів продажу.
- Розробка та реалізація планів, спрямованих на збільшення продажу та зростання прибутку.
- Використання стандартів, KPI, системи мотивації.
- Управління командами менеджерів із продажу;
- Формування здорового клімату в колективі та підвищення продуктивності

З початку повномасшатбної війни в України, також доводилось працювати дистанційно, вести постійну коммунікацію з клієнтами, розуміти де вони і чи потрібна допомога, дистанційно виводи з роботу локації з травня місяця та максимально вберегти клієнтів.

COO

з 03.2020 по 11.2020 (8 місяців)
Mo.Lab, Київ (IT)

Була ідея від співзасновника компанії створити власну маленьку веб-студію та моїм завдання, яке було відкрити студію. На початку це була лише я, і мені доводилося робити все з нуля і без будь-яких знань у веб-розробці та дизайні.
Розробити та виконати інтегрований план виходу компанії на ринок, включаючи розгортання функціоналу, позиціонування компанії та шляхи виходу на ринок.
Керувати діяльністю компанії для досягнення бюджетних планів та інших фінансових цілей.
Контролювати всі адміністративні функції, забезпечуючи безперебійну щоденну роботу.
Найм команди, проводити співбесіди, шукайти кандидатів. Контролювати переговори щодо укладення контрактів та юридичну діяльність: клієнтські контракти, угоди про партнерство, контракти з постачальниками та інші юридичні документи.
Керувати щоденною продуктивністю команди. Використовуйте хороші практики планування зустрічей і проектів, щоб зосередити увагу на отримуванні результатів.

Senior Sales Manager

з 01.2020 по 04.2020 (3 місяці)
Coworking Platforma, Київ (Продажі коммерційної нерухомості)

- Пошук потенційних орендарів та підписання з ними договорів оренди;
- Ведення документації з орендарями (договори, заявки, рахунки, акти);
- Оформлення додаткових угод на зміну умов договору;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Аналізувати відвідуваність орендарів і відвідувачів коворкінгу;
- Контроль термінів закінчення договорів, продовження, переукладання договорів;
- Ведення щоденної та щомісячної статистичної звітності;

Location Manager (Community Manager)

з 04.2019 по 01.2020 (9 місяців)
Coworking Platforma, Київ (Commercial Real Estate)

- Manage all operations to ensure the highest level of members satisfaction;
- Update and maintain all the relevant primary documents;
- Manage community networking;
- Cooperate with other departments and offices;
- Conduct site inspections;
- Maintain ERP and CRM;
- Lead the team of 7+.

Management Trainee Rooms Division

з 01.2015 по 02.2016 (1 рік 1 місяць)
Hyatt Regency Greenwich, Old Greenwich, USA (Готельно-ресторанний бізнес)

Протягом року я мала можливість і практику одразу керувати кількома відділами готелю, взявши на себе роль начальника відділу Housekeeping так як йшли довготривалі пошуки нового менеджера. Я змогла вивчити усі вспекти керування таких відділів як Housekeeping, Front Office, Reservations, Guest services.

Агент резервацій / Reservation Agent

з 08.2013 по 12.2013 (4 місяці)
Hyatt Regency Kiev, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Практика у відділі бронювання: прийняття бронювань поштою, телефоном, факсом, онлайн; відповідь на внутрішні дзвінки, дзвінки пробудження; робота з онлайн-туристичними агентствами та великими клієнтами по всьому світу.

Портьє

з 04.2012 по 08.2012 (4 місяці)
Готель "Україна", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Бронювання, реєстрація заїзду та виїзду гостей, надання гостям необхідної інформації про місто. Я мала нагоду побачити різницю між готелем нижчого класу та вищим. Також побачити та попрацювати за старою системою реєстрації, зробивши для кожного гостя свої карти з персональною інформацією та ведення книжок відвідувачів.

Бармен

з 02.2012 по 08.2012 (6 місяців)
5* Resort Hotel "Royal", Crans-Montana, Switzerland (Готельно-ресторанний бізнес)

Проведення всіх обов'язків на барі, подача напоїв і закусок, обслуговування номерів протягом ночі, обслуговування банкетів і ділових зустрічей. У квітні я мала великий досвід роботи на музичному фестивалі Кран-Монтана. Це дало мені знання про те, як більш ретельно піклуватися про VIP гостей, обслуговуючи всесвітньо відомих зірок, розуміння їхні потреб та працювання у графіку понаднормової роботи.

Освіта

Hotel Institute Montreux / Northwood University

Готельний менеджмент, Montreux, Switzerland
Вища, з 2011 по 2014 (3 роки)

Перший рік - Вивчення менеджменту продуктів харчування, напоїв і розподілу номерів; після стажування 4-6 місяців. По закінченні видається швейцарський диплом в галузі готельного операційного менеджменту
Другий рік - присвячений прикладному менеджменту і спеціалізації; після стажування протягом 4-6 місяців. По закінченні - швейцарський диплом про вищу освіту зі спеціалізацією «міжнародний готельний менеджмент».
Третій рік - присвячений готельному менеджменту і міжнародному бізнесу. По закінченні - присвоюється швейцарський ступінь (Hotel Institute of Montreux) Бакалавр бізнес адміністрування зі спеціалізацією «готельний менеджмент», а також американський ступінь (Northwood University, США) Бакалавр бізнес адміністрування зі спеціалізацією «готельний менеджмент».

Знання і навички

MS Excel MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Windows Opera MacOS Дизайн Adobe Dreamweaver BASIC

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Французька — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

Leroy Gee

Leroy Gee

Director of Engineering, Hyatt Regency Greenwich

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Останні 4 роки життя я прожила в США і взяла цей час як можливість впізнати глибше американську культуру, а також їх сторону світу гостинності і інтегрувати ці знання в свої навики як кращого фахівця гостинності та туризму.
Також брала участь у волонтерських програмах в містах Нью Йорк та Чикаго по прибиранню навколишнього середовища та муніципальних парках, що дало можливість познайомитися з людьми з різних робочих галузів і поспілкуватися з людьми для розширення кругозору.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: