Резюме від 4 квітня 2024 PRO

Яна

Бізнес-аналітик (впровадження), технічний письменник, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бізнес-аналітик (технічний письменник)

з 01.2023 по 01.2024 (1 рік)
Експертус, цифрове видавництво, Київ (ЗМІ, медіа)

- Постановка завдань на розробку (опис ТЗ),
- Тестування реалізації виконання таких завдань,
- Розробка технічної документації (опис БП),

Консультант/Аналітик BAS ERP (Фінанси)

з 12.2020 по нині (3 роки 5 місяців)
DC Link Group, Харків (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- з 05.2022 Технічний спеціаліст Фін департаменту (не за профілем)
- до 03.2022 Виявлення (формалізація) вимог користувачів до системи,
- Постановка завдань на розробку,
- Тестування реалізації виконання таких завдань,
- Навчання/Супровід користувачів,
- Розробка технічної документації з ПП (стандарти даних, інструкції),
- З 05.2021 РМ (інтеграція ПП)

Керівник проектів ERP FinHealth

з 02.2020 по 12.2020 (10 місяців)
Advanter Health, Київ (IT)

Обов'язки:
- Проведення вебінарів/презентацій,
- Формалізація вимог користувачів до ПЗ,
- Адміністрування при впровадженні,
- People менеджмент (вирішення конфліктних ситуацій)

Керівник відділу впровадження ПЗ/Бізнес-аналітик

з 09.2016 по 02.2020 (3 роки 5 місяців)
ТОВ "Медстар Солюшенс", Харків (IT)

Обов'язки:
- Проведення вебінарів/демонстрацій/презентацій на міському/районному/обласному рівнях,
- Узгодження та складання документації щодо впровадження,
- Впровадження ПЗ на платформі «Python»(з 04.2017),
- Формалізація вимог користувачів до системи,
- Передача завдань БА, контроль реалізації виконання таких завдань,
- Навчання нових співробітників ПЗ,
- Впровадження на базі ПЗ 1С (до 04.2017),
- Супровід користувачів,
- Розробка технічної документації з ПЗ.

Прийшла в компанію на посаду Бізнес-аналітика 1С, оскільки штат компанії, на той момент, був невеликий, паралельно займалася і впровадженням ПЗ і його тестуванням після реалізації функціоналу.
Через деякий час, штат компанії збільшився, і оскільки я більшу частину часу приділяла впровадженню ПЗ, з січня 2019 року, отримала посаду "Керівник відділу впровадження ПЗ".

Аналітик/Бухгалтер-консультант

з 04.2011 по 08.2016 (5 років 4 місяці)
ТОВ "1С Теллур", Харків (IT)

Аналітик/ Керівник проекту
січень 2016 – серпень 2016
Відділ "Project management office".
Обов'язки:
- Формалізація вимог користувачів до системи,
- Видача завдань розробникам та контроль реалізації виконання таких завдань,
- Розробка технічної документації щодо проектів,
- Супровід користувачів,
- Адміністрування проектів.
Бухгалтер – консультант
квітень 2011 – грудень 2015
Відділ "Лінія консультації".
Обов'язки:
- Супровід користувачів на лінії консультації.
- Участь у проектах із впровадження на базі ПЗ 1С;
- Виїзні роботи до клієнта (встановлення та налаштування ПЗ, навчання, виправлення помилок).


Сертифікати «1С»:
• 1С: Професіонал. Прикладне рішення 1С: Зарплата Управління персоналом (Україна)
• 1С:Спеціаліст-консультант. Прикладне рішення 1С: Бухгалтерія 8

Бухгалтер

з 02.2010 по 03.2011 (1 рік 1 місяць)
Аудиторська компанія «Слов'янська», Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Обов'язки:
Ведення первинної документації, нарахування зп, купівля/продаж цінних паперів, формування та складання податкової/фінансової звітності.

Освіта

Харківський інститут управління

Економічний. Облік та аудит, Харків
Вища, з 2005 по 2009 (4 роки)

Знання і навички

Бітрікс24 CRM Google Docs Google Jira MS Office Slack Уміння аналізувати Аудит Робота в команді Комунікабельність Управлінські навички

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Переважно отримати роботу в проекті "з нуля" та залишитися до переможного у проекті. Завжди цікавіше будувати, ніж добудовувати чи перебудовувати.
Прагну до розвитку та нових можливостей, навичок.
Швидко освоюю нову інформацію, чому свідчить зміна сфери діяльності (з бухгалтерії до медицини, фінансів та в ЗМІ).
Моє коротке портфоліо можна переглянути в linkedin або за посиланням:
https://drive.google.com/drive/folders/1KZJp6xjNzs63iawgS_HZiQ06YTFdd0t1?usp=sharing

З особистих якостей хочу виділити:
Аналітичне мислення, стресостійкість, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: