Резюме від 1 квітня 2024 PRO

Ірина

Помічник керівника, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника компанії, асистент менеджера з продажу

з 05.2019 по 11.2023 (4 роки 6 місяців)
ТОВ Хеві Метал, ТОВ Метіпол, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

Мої обов'язки:
- планування робочого графіка керівника, координація зустрічей, виконання поставлених завдань;
- організація нарад та переговорів, ведення протоколів нарад;
- моніторинг українського та міжнародного інформаційного простору, пошук інформації;
- ведення документообігу, переклад документів;
- ділове листування з іноземними партнерами та клієнтами;
- організація поїздок/відряджень: купівля квитків, бронювання готелів, забезпечення трансферу, персональний супровід;
- організація тимбілдингу, корпоративів;
- оформлення та замовлення виробництва брендової продукції компанії;
- присутність 24/7 на зв'язку з керівником;
- організація логістики постачання товарів «завод-контрагент»;
- робота в 1С та офісних програмах, оформлення міжнародної відправки документації та зразків продукції компанії;
- частково обов'язки офіс-менеджера.

Адміністратор

з 11.2018 по 04.2019 (5 місяців)
Девелоперська компанія "ЕНСО", Київ (Архітектура і будівництво)

Мої обов'язки:
- зустріч гостей/клієнтів офісу;
- прийом та розподіл дзвінків та вхідних повідомлень електронної пошти;
- прийом та відправлення кореспонденції;
- організація діловодства;
- робота у CRM;
- консультування потенційних клієнтів компанії щодо проектів компанії;
- організація зустрічей, брифінгів;
- забезпечення всім необхідним працівникам офісу.

Офіс-менеджер

з 09.2017 по 01.2018 (4 місяці)
ТОВ «Лекснавігатор», Кие (Юридичні і нотаріальні послуги)

Мої обов'язки:
⎯ зустріч відвідувачів офісу;
⎯ переклад документації;
⎯ організація нарад;
⎯ забезпечення співробітників офісу всім необхідним для їхньої роботи;
⎯ контроль витрат на офісні потреби;
⎯ прийом дзвінків, реєстрація кореспонденції;
⎯ робота з поштою та документацією.

Майстер студії, адміністратор

з 09.2015 по 08.2017 (1 рік 11 місяців)
Lash Studio, Новоград-Волинський (Косметологія, б‘юті сфера)

Мої обов'язки:
- розрахунок клієнтів;
- зустріч та консультація клієнтів;
- виконання всіх видів професійного макіяжу, нарощення вій та оформлення брів;
- ведення бази клієнтів;
- підтримання порядку та чистоти студії;
Ця робота була першою в моїй професійній кар'єрі і мені вдалося збільшити базу клієнтів на 55%, підвищити проф. кваліфікацію, придбати нові навички, підвищуючи кваліфікацію в даній сфері діяльності, організувати та провести навчальні курси з візажу, тим самим збільшити прибуток салону на 45%.

Освіта

ВТЕІ КНТЕУ

Економіки, маркетингу та менеджменту, Вінниця
Вища, з 2011 по 2016 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Шкоді англійської мови "English Prime"

2019-2020, 6 місяців

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Вітаю,
Додам кілька слів про себе.
Хочу відзначити, що я достатньо цілеспрямована, відповідальна, пунктуальна людина і вважаю це своїми сильними сторонами. Найбільшим свій «плюс» – це готовність та бажання працювати в режимі багатозадачності та вчитися новому, рости та підніматися кар'єрними сходами! Є бажання постійно вдосконалюватись! З нетерпінням чекаю на зворотній зв'язок!
З повагою,
Коржовська Ірина.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: