- PRO
Руслана
Рекрутер, менеджер з персоналу, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 40 років
- Місто проживання:
- Дніпро
- Готовий працювати:
- Вінниця, Дніпро, Кам'янське, Кропивницький, Новомосковськ, Одеса, Полтава, Черкаси, Чернівці
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5428014/
Досвід роботи
Менеджер з персоналу в одній особі в декількох компаніях
з 11.2017 по 11.2024
(7 років)
ТОВ " Укрвторснаб", ТОВ " Еко Віжен" та ще декілька, Дніпро (Хімічна промисловість, фармацевтика)
З 2017 року працювала менеджером з персоналу в одній особі. Залишаюся співпрацювати з компаніями на 10-20% по мірі потреби в Мені, враховуючи воєнний час і всі складності, цінуючи і поважаючи один одного.
Отже я розглядаю варіанти як основного місця роботи ,так і варіанти проектної роботи чи обслуговування підприємств на аутсорсингу. Є досвід роботи по Україні.
Тому прошу приділити більше уваги і ознайомитися з резюме до кінця. Це дасть змогу Вам сформувати свою думку про Мене та сформулювати пропозицію стосовно співпраці чи роботи на постійній основі, оскільки я пропоную різні варіанти і завжди налаштована на діалог для вибору найбільш зручного формату, що влаштує обидві сторони.
Декілька виробничих підприємств, вела повний цикл роботи з персоналом, крім кадрового діловодства. Полімерна галузь зі складною специфікою роботи, розташування виробництв за межами міста не в самих зручних локаціях, замкнутий цикл виробництва на декількох ТОВ.
Додатково в різні періоди вела проектну діяльність та співпрацю з декількома компаніями: ресторанно-готельний комплекс, виробництво паперового посуду, транспортно-експедиційна діяльність, хлібзавод, кондитерська галузь, медицина, торгівельна компанія.
Основні досягнення- закриття більшої частини вакансій в срок, враховуючи можливості двох сторін. Формування цілих відділів з нуля.
Компанії кожна з досить складною специфікою, розташуванням та особливостями роботи, а враховуючи ці фактори, закриття вакансій в максимально стислий термін з залученням мінімальних бюджетів на рекламу, налагодження плідної співпраці з питань роботи з персоналом на рівні керівників підрозділів як на основному місті роботи, так і в компаніях, які вела на умовах проектної роботи, взаємний вплив на плинність персоналу, оптимізація умов та організаційної структури компанії відповідно до реалій воєнного часу та можливостей роботодавців. Приведу приклад того, що Я вела досить складні проекти: декілька виробництв знаходяться на території виправних колоній, а це своя атмосфера і специфіка роботи, туди не кожний піде працювати, а тим більше добиратися за межі міста. Інша компанія на аутсорсингу пережила не одну реорганізацію, скорочення штату, була на межі закриття, змінилося 3 генеральних за період роботи, зараз 4-й ( до слова, всіх приводили власники), до кожного треба знайти підхід і зрозуміти стратегію роботи. Ще одна компанія має специфіку набору максимальної кількості працівників в літній період і скорочення в зимовий. Це робота, коли вночі та зранку Ти отримуєш по кілька десятків повідомлень, кого треба замінити, яка потреба і скільки потрібно в резерв, масовий пошук майже 24/ 7.
Компанії можуть мене рекомендувати.
Hr-менеджер
з 02.2013 по 10.2017
(4 роки 8 місяців)
ТОВ " Рем-Бут-Техніка", Дніпро (Енергетика)
Повний цикл кадрової роботи+ залучення до продажів та договірної роботи. Підбір, адаптація персоналу з написанням програм адаптації, навчання персоналу, проведення всіх інструктажів, тренінгів, контроль випробувального терміну, оцінка персоналу, розробка програм мотивації, проведення корпоративних заходів. З нуля підбір команди менеджерів з продажу, адміністраторів, диспетчерів, майстрів з ремонту, сервісних спеціалістів, монтажних бригад, пошук та залучення підприємців на субпідряд. Додатково участь в договірній роботі з виходом до Замовників та погодження умов, підписання Договорів та додаткових умов до діючих зобов'язань. Участь у створенні сайтів в частині написання текстів та оригінального контенту, розміщення реклами, співпраця з торговельними майданчиками в сфері продажів послуг компанії, започаткування тендерної діяльності.
Власники можуть мене рекомендувати.
Менеджер з персоналу в одній особі
з 02.2011 по 05.2012
(1 рік 3 місяці)
ВП "Август", Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)
Ресторанний бізнес: ресторани "Август", "Акварель", "Ямато", боулінг-клуб "Цивілізація", ресторан "Августин", кофейня "Шерлок Холмс", магазин кожі " Меха", кондитерський цех.
Повний цикл підбору персоналу, адаптація, участь у створенні програм мотивації, прописання стандартів роботи персоналу, обслуговування відвідувачів, корпоративної культури, створення положень, інструкцій, правил розпорядку по закладах, участь в оптимізації штатної чисельності з урахуванням сезонності та роботи літніх майданчиків, локацій виносної торгівлі. Кадровий облік в повному обсязі, частину ставила з нуля. Позиціонування компанії, створення рекламних матеріалів, прайсів, флаєрів, реклами щодо набору кадрів.
Звідти пішла в декрет. Саме в період декрету вперше почала практикувати аутсорсинг по Україні та співпрацювати в сфері підбору персоналу, закритті складних позицій. Почала займатися набором домашнього персоналу, нянь, викладачів, репетиторів.
Освіта
Дніпропетровська державна фінансова академія
Економічний. Управління персоналом та економіка праці. Магістр з управління персоналом. Спеціалізація "Менеджмент персоналу", два диплома з відзнакою, Дніпро
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)
Повна вища профільна освіта за фахом. Спеціалізація " Менеджмент персоналу". Вчилася на денній формі навчання, почала стажуватися за фахом з 2-го курсу, з 3-го починала поступово працювати. З 2006 року працюю за фахом.
Активна життєва позиція. Починала як староста групи та кореспондент, редактор студгазети. Життєве кредо-це доводити всі справи до кінця.
Додаткова освіта та сертифікати
Інфопост Консалтинг
2009-2010, декілька тренінгів за фахом
Знання і навички
- Підбір персоналу
- Масовий рекрутинг
- Організація адаптації персоналу
- Розробка мотиваційних профілів
- Оцінка персоналу
- Оптимізація оргструктури
- Ведення договірної роботи
- Розробка кадрової документації
- Написання Корпоративної книги
- Написання тематичних статей
- Кадровий консалтинг
- Могіторинг кон'юнктури ринку
- Закриття Топ-вакансій
- Підбір лінійного персоналу
- Досвід віддаленої роботи
- Активний досвід на утсорсингу
- Кадровий аудит
- Чесність
- Порядність
- Організованість
- Робота на результат
- Права рука власника/ директора
Рекомендації
-
Поль К.В.
Директор підприємства, Рем-Буд-Техніка
Контактні дані приховані -
Новіков В. В.
Власник/ директор, ТОВ " Укрвторснаб"
Контактні дані приховані -
Борохович А. Д.
Директор управляючої компанії, " Фуд корп"
Контактні дані приховані
Додаткова інформація
Шановні Власники, Директора та Роботодавці, запрошую до співпраці!
Проживаю в Дніпрі. З компаніями в інших регіонах працюю віддалено. Досвід проектної роботи та роботи на аутсорсингу з 2012 року.
В 90% своєї діяльності працюю в одній особі. Вмію організувати роботу, раціонально використовую час, зацікавлена в результаті, вибудовую співпрацю з підприємством на рівні від генерального до керівників на місцях, включаючи рівень найменшого керівника відділу чи цеху/ дільниці. 10%- це досвід взаємодії з компаніями, в яких є служби персоналу.
Вмію співпрацювати з відділами по персоналу, допомогаю вирішувати складні питання або закривати вакансії, які вони не встигають охоплювати чи є проблеми з закриттям.
То ж раджу hr-спеціалістам не боятися показувати моє резюме керівникам. Я не прагну Вас підсидити чи скомпрометувати.
Маю досить системні знання та практичний досвід в кадровий сфері в повному обсязі. Фактично це повноцінний рівень і функціонал директора з персоналу, тільки я працюю в одній особі і ніколи не гналася за гучною назвою. Більше цікавить стабільність відносин, оплата та взаємна довіра.
З 2012 року відійшла від ведення кадрового діловодства в частині виконання поточної операційної роботи ( прийом/ звільнення, табеля, звітність). Займалася створенням нормативної кадрової документації: положення, інструкції, корпоративні книги, частково прописання бізнес-процесів.
З 2019 року ( період ковіду) поступово акцент в компаніях став переміщуватися на підбір персоналу. З початком війни ситуація з кадрами погіршилася ще більше і підбір став становити левову частину роботи. Зараз ця проблематика в більшій частині компаній по Україні.
Готова ділитися досвідом та використовувати свої знання та навики в повній мірі пропорційно поставленим завданням по мірі складності. Єдине, що не беру в роботу-це кадровий та воєнний облік ( там є своя специфіка).
Резюме досить коротке, щоб не втомлювати Вас. Детальніше про компанії, в яких працювала та з якими співпрацюю по мірі потреби в Мені, розповім в ході знайомства.
В кадровий сфері працюю з 2006 року.
Активний досвід роботи з різними компаніями в Дніпропетровській області та по Україні.
В моїй практиці досвід ведення виробничих підприємств, ресторанно-готельної сферы, медицини, сферы послуг, торговельні компанії ( опт та роздрібна торгівля), кадрово-рекрутингова агенція, підбір домашнього персоналу, викладачів та нянь. Серед виробничих компаній представники харчової, хімічної, полімерної, деревообробної, будівельної, меблевої, фармацептичної сфер, метелообробки, металургії та інших більш дрібних галузей. Ресторанного-готельний бізнес- досвід ведення декількох ресторанів та кондитерського цеху будучи в штаті та активний досвід ведення на аутсорсингу з урахуванням фактору сезонності. Досвід підбору персоналу для салонів, аптек, стоматології, клінік, магазинів та бутиків. Досвід створення відділів продажів, тендерного відділу, відділу прийому замовлень з нуля. Досвід скритого пошуку працівників без афішування компанії та її вакансій. Досвід оцінки персоналу по методиці " таємного покупця" особисто.
Спектр та обсяги моєї роботи залежать від потреб компанії , того, наскільки системний підхід до вирішення завдань та наскільки глибоко мене готові впустити в компанію, довірити вирішення питань, хто саме, окрім Мене та Власників зацікавлені в їх вирішенні, хто буде сприяти та залучатися до системної роботи, а хто буде заважати їх вирішенню в силу відсутності зацікавленості або лобіювання власного зиску. В практиці доводилося знаходити винних всередині компанії в ситуації, яка склалася і вказувати на вузькі місця.
Досвід проведення кадрового аудиту в довоєнні часи.
Я -людина, яка не залишає своїх в складні моменти і щиро радіє досягненням, працює на благо та зацікавлена в гарному результаті та розвитку компаній, з ким працюю. З моїм останнім офіційним Роботодавцем мы працюємо давно.
В компанії за основним місцем роботи я залишаюся працювати на 10-20% по мірі потреби в моїй роботі, я їх люблю і поважаю. Інший час я готова присвятити новій компанії на постійній основі або як проект чи на умовах аутсорсингу. Відкрита для пропозицій.
На зв'язку без вихідних з 9.00 до 20.00. Всі деталі готова обговорити особисто. Дипломи та рекомендації готова надати в разі необхідності (як усні, так і письмові).
Якщо великий обсяг робіт або складна ситуація, то для її вирішення практикою формат повної зайнятості 7 днів на тиждень. Такий досвід є в ході масового підбору, запуску виробництв з нуля, передислокації компаній, тощо.
В резюме стоїть умовна зарплата. Заробітну плату чи оплату за певний фронт робіт обговорюємо індивідуально, виходячи з обсягу та складності завдань. За роки роботи склався алгоритм роботи, зручний для власників компанії та доступний для розуміння з обох сторін. Готова вислухати Ваші особисті пропозиції.
Дякую за увагу. Бажаю миру, добра Вам та процвітання Вашій компанії!
Схожі кандидати
-
Менеджер по персоналу, інспектор відділу кадрів, рекрутер (HR)
Вінниця -
Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу, спеціаліст з в/о
Одеса, Черкаси, Золотоноша -
HR-generalist, менеджер з персоналу, інспектор з кадрів
30000 грн, Дніпро -
HR-менеджер, асистент HR-менеджера
20000 грн, Одеса, Дистанційно -
Інспектор з кадрів, HR-менеджер, фахівець з персоналу
20000 грн, Вінниця, Калинівка (Вінницька обл.) -
Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу
Черкаси