• PRO

Руслана

Рекрутер, менеджер з персоналу, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Вінниця, Дніпро, Кам'янське, Кропивницький, Новомосковськ, Одеса, Полтава, Черкаси, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу в одній особі в декількох компаніях

з 11.2017 по 11.2024 (7 років)
ТОВ " Укрвторснаб", ТОВ " Еко Віжен" та ще декілька, Дніпро (Хімічна промисловість, фармацевтика)

З 2017 року працювала менеджером з персоналу в одній особі. Залишаюся співпрацювати з компаніями на 10-20% по мірі потреби в Мені, враховуючи воєнний час і всі складності, цінуючи і поважаючи один одного.

Отже я розглядаю варіанти як основного місця роботи ,так і варіанти проектної роботи чи обслуговування підприємств на аутсорсингу. Є досвід роботи по Україні.
Тому прошу приділити більше уваги і ознайомитися з резюме до кінця. Це дасть змогу Вам сформувати свою думку про Мене та сформулювати пропозицію стосовно співпраці чи роботи на постійній основі, оскільки я пропоную різні варіанти і завжди налаштована на діалог для вибору найбільш зручного формату, що влаштує обидві сторони.

Декілька виробничих підприємств, вела повний цикл роботи з персоналом, крім кадрового діловодства. Полімерна галузь зі складною специфікою роботи, розташування виробництв за межами міста не в самих зручних локаціях, замкнутий цикл виробництва на декількох ТОВ.
Додатково в різні періоди вела проектну діяльність та співпрацю з декількома компаніями: ресторанно-готельний комплекс, виробництво паперового посуду, транспортно-експедиційна діяльність, хлібзавод, кондитерська галузь, медицина, торгівельна компанія.
Основні досягнення- закриття більшої частини вакансій в срок, враховуючи можливості двох сторін. Формування цілих відділів з нуля.
Компанії кожна з досить складною специфікою, розташуванням та особливостями роботи, а враховуючи ці фактори, закриття вакансій в максимально стислий термін з залученням мінімальних бюджетів на рекламу, налагодження плідної співпраці з питань роботи з персоналом на рівні керівників підрозділів як на основному місті роботи, так і в компаніях, які вела на умовах проектної роботи, взаємний вплив на плинність персоналу, оптимізація умов та організаційної структури компанії відповідно до реалій воєнного часу та можливостей роботодавців. Приведу приклад того, що Я вела досить складні проекти: декілька виробництв знаходяться на території виправних колоній, а це своя атмосфера і специфіка роботи, туди не кожний піде працювати, а тим більше добиратися за межі міста. Інша компанія на аутсорсингу пережила не одну реорганізацію, скорочення штату, була на межі закриття, змінилося 3 генеральних за період роботи, зараз 4-й ( до слова, всіх приводили власники), до кожного треба знайти підхід і зрозуміти стратегію роботи. Ще одна компанія має специфіку набору максимальної кількості працівників в літній період і скорочення в зимовий. Це робота, коли вночі та зранку Ти отримуєш по кілька десятків повідомлень, кого треба замінити, яка потреба і скільки потрібно в резерв, масовий пошук майже 24/ 7.
Компанії можуть мене рекомендувати.

Hr-менеджер

з 02.2013 по 10.2017 (4 роки 8 місяців)
ТОВ " Рем-Бут-Техніка", Дніпро (Енергетика)

Повний цикл кадрової роботи+ залучення до продажів та договірної роботи. Підбір, адаптація персоналу з написанням програм адаптації, навчання персоналу, проведення всіх інструктажів, тренінгів, контроль випробувального терміну, оцінка персоналу, розробка програм мотивації, проведення корпоративних заходів. З нуля підбір команди менеджерів з продажу, адміністраторів, диспетчерів, майстрів з ремонту, сервісних спеціалістів, монтажних бригад, пошук та залучення підприємців на субпідряд. Додатково участь в договірній роботі з виходом до Замовників та погодження умов, підписання Договорів та додаткових умов до діючих зобов'язань. Участь у створенні сайтів в частині написання текстів та оригінального контенту, розміщення реклами, співпраця з торговельними майданчиками в сфері продажів послуг компанії, започаткування тендерної діяльності.
Власники можуть мене рекомендувати.

Менеджер з персоналу в одній особі

з 02.2011 по 05.2012 (1 рік 3 місяці)
ВП "Август", Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Ресторанний бізнес: ресторани "Август", "Акварель", "Ямато", боулінг-клуб "Цивілізація", ресторан "Августин", кофейня "Шерлок Холмс", магазин кожі " Меха", кондитерський цех.
Повний цикл підбору персоналу, адаптація, участь у створенні програм мотивації, прописання стандартів роботи персоналу, обслуговування відвідувачів, корпоративної культури, створення положень, інструкцій, правил розпорядку по закладах, участь в оптимізації штатної чисельності з урахуванням сезонності та роботи літніх майданчиків, локацій виносної торгівлі. Кадровий облік в повному обсязі, частину ставила з нуля. Позиціонування компанії, створення рекламних матеріалів, прайсів, флаєрів, реклами щодо набору кадрів.

Звідти пішла в декрет. Саме в період декрету вперше почала практикувати аутсорсинг по Україні та співпрацювати в сфері підбору персоналу, закритті складних позицій. Почала займатися набором домашнього персоналу, нянь, викладачів, репетиторів.

Освіта

Дніпропетровська державна фінансова академія

Економічний. Управління персоналом та економіка праці. Магістр з управління персоналом. Спеціалізація "Менеджмент персоналу", два диплома з відзнакою, Дніпро
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Повна вища профільна освіта за фахом. Спеціалізація " Менеджмент персоналу". Вчилася на денній формі навчання, почала стажуватися за фахом з 2-го курсу, з 3-го починала поступово працювати. З 2006 року працюю за фахом.
Активна життєва позиція. Починала як староста групи та кореспондент, редактор студгазети. Життєве кредо-це доводити всі справи до кінця.

Додаткова освіта та сертифікати

Інфопост Консалтинг

2009-2010, декілька тренінгів за фахом

Знання і навички

  • Підбір персоналу
  • Масовий рекрутинг
  • Організація адаптації персоналу
  • Розробка мотиваційних профілів
  • Оцінка персоналу
  • Оптимізація оргструктури
  • Ведення договірної роботи
  • Розробка кадрової документації
  • Написання Корпоративної книги
  • Написання тематичних статей
  • Кадровий консалтинг
  • Могіторинг кон'юнктури ринку
  • Закриття Топ-вакансій
  • Підбір лінійного персоналу
  • Досвід віддаленої роботи
  • Активний досвід на утсорсингу
  • Кадровий аудит
  • Чесність
  • Порядність
  • Організованість
  • Робота на результат
  • Права рука власника/ директора

Рекомендації

  • Поль К.В.

    Поль К.В.

    Директор підприємства, Рем-Буд-Техніка

    Контактні дані приховані
  • Новіков В. В.

    Новіков В. В.

    Власник/ директор, ТОВ " Укрвторснаб"

    Контактні дані приховані
  • Борохович А. Д.

    Борохович А. Д.

    Директор управляючої компанії, " Фуд корп"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Шановні Власники, Директора та Роботодавці, запрошую до співпраці!
Проживаю в Дніпрі. З компаніями в інших регіонах працюю віддалено. Досвід проектної роботи та роботи на аутсорсингу з 2012 року.
В 90% своєї діяльності працюю в одній особі. Вмію організувати роботу, раціонально використовую час, зацікавлена в результаті, вибудовую співпрацю з підприємством на рівні від генерального до керівників на місцях, включаючи рівень найменшого керівника відділу чи цеху/ дільниці. 10%- це досвід взаємодії з компаніями, в яких є служби персоналу.
Вмію співпрацювати з відділами по персоналу, допомогаю вирішувати складні питання або закривати вакансії, які вони не встигають охоплювати чи є проблеми з закриттям.

То ж раджу hr-спеціалістам не боятися показувати моє резюме керівникам. Я не прагну Вас підсидити чи скомпрометувати.

Маю досить системні знання та практичний досвід в кадровий сфері в повному обсязі. Фактично це повноцінний рівень і функціонал директора з персоналу, тільки я працюю в одній особі і ніколи не гналася за гучною назвою. Більше цікавить стабільність відносин, оплата та взаємна довіра.
З 2012 року відійшла від ведення кадрового діловодства в частині виконання поточної операційної роботи ( прийом/ звільнення, табеля, звітність). Займалася створенням нормативної кадрової документації: положення, інструкції, корпоративні книги, частково прописання бізнес-процесів.
З 2019 року ( період ковіду) поступово акцент в компаніях став переміщуватися на підбір персоналу. З початком війни ситуація з кадрами погіршилася ще більше і підбір став становити левову частину роботи. Зараз ця проблематика в більшій частині компаній по Україні.
Готова ділитися досвідом та використовувати свої знання та навики в повній мірі пропорційно поставленим завданням по мірі складності. Єдине, що не беру в роботу-це кадровий та воєнний облік ( там є своя специфіка).


Резюме досить коротке, щоб не втомлювати Вас. Детальніше про компанії, в яких працювала та з якими співпрацюю по мірі потреби в Мені, розповім в ході знайомства.

В кадровий сфері працюю з 2006 року.
Активний досвід роботи з різними компаніями в Дніпропетровській області та по Україні.
В моїй практиці досвід ведення виробничих підприємств, ресторанно-готельної сферы, медицини, сферы послуг, торговельні компанії ( опт та роздрібна торгівля), кадрово-рекрутингова агенція, підбір домашнього персоналу, викладачів та нянь. Серед виробничих компаній представники харчової, хімічної, полімерної, деревообробної, будівельної, меблевої, фармацептичної сфер, метелообробки, металургії та інших більш дрібних галузей. Ресторанного-готельний бізнес- досвід ведення декількох ресторанів та кондитерського цеху будучи в штаті та активний досвід ведення на аутсорсингу з урахуванням фактору сезонності. Досвід підбору персоналу для салонів, аптек, стоматології, клінік, магазинів та бутиків. Досвід створення відділів продажів, тендерного відділу, відділу прийому замовлень з нуля. Досвід скритого пошуку працівників без афішування компанії та її вакансій. Досвід оцінки персоналу по методиці " таємного покупця" особисто.
Спектр та обсяги моєї роботи залежать від потреб компанії , того, наскільки системний підхід до вирішення завдань та наскільки глибоко мене готові впустити в компанію, довірити вирішення питань, хто саме, окрім Мене та Власників зацікавлені в їх вирішенні, хто буде сприяти та залучатися до системної роботи, а хто буде заважати їх вирішенню в силу відсутності зацікавленості або лобіювання власного зиску. В практиці доводилося знаходити винних всередині компанії в ситуації, яка склалася і вказувати на вузькі місця.
Досвід проведення кадрового аудиту в довоєнні часи.

Я -людина, яка не залишає своїх в складні моменти і щиро радіє досягненням, працює на благо та зацікавлена в гарному результаті та розвитку компаній, з ким працюю. З моїм останнім офіційним Роботодавцем мы працюємо давно.
В компанії за основним місцем роботи я залишаюся працювати на 10-20% по мірі потреби в моїй роботі, я їх люблю і поважаю. Інший час я готова присвятити новій компанії на постійній основі або як проект чи на умовах аутсорсингу. Відкрита для пропозицій.
На зв'язку без вихідних з 9.00 до 20.00. Всі деталі готова обговорити особисто. Дипломи та рекомендації готова надати в разі необхідності (як усні, так і письмові).
Якщо великий обсяг робіт або складна ситуація, то для її вирішення практикою формат повної зайнятості 7 днів на тиждень. Такий досвід є в ході масового підбору, запуску виробництв з нуля, передислокації компаній, тощо.

В резюме стоїть умовна зарплата. Заробітну плату чи оплату за певний фронт робіт обговорюємо індивідуально, виходячи з обсягу та складності завдань. За роки роботи склався алгоритм роботи, зручний для власників компанії та доступний для розуміння з обох сторін. Готова вислухати Ваші особисті пропозиції.

Дякую за увагу. Бажаю миру, добра Вам та процвітання Вашій компанії!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: