Резюме від 7 листопада 2022 PRO

Никита

Управляющий магазином, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 06.2021 по 09.2022 (1 рік 3 місяці)
ЧП, Харьков (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

У цей період займався різними будівельними роботами:

У цьому у мене багатий досвід як в матеріалах, обладнаннях та у різних напрямах будівництва, це усі внутрішні роботи і також наружні.( окрім електрики, сантехники та покрівлі.)

- А також займався просуванням фірми у соц мережах , налаштування реклами , написання текстів, обробітку фотографій , монтажем відео та багато іншого. Також додаю сторінку: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Керуючий магазину

з 08.2019 по 06.2021 (1 рік 10 місяців)
Мамин дом, Харьков (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки:


- Виконання планів продажу магазину, надання звітності та аналітика показників на регулярній основі.
- Контроль та аналіз товарних залишків, щільна співпраця з категорійними менеджерами для безперебійних поставок, переміщення термінових товарів постачальникам.
- Спілкування на пряму з постачальниками (якщо потрібно)
- Проведення планових інвентаризації
- Контроль роботи персоналу магазину, навчання. Щоденні завдання, а також їх контроль. Мотивація персоналу підтримує приємний настрій усередині колективу.
- Контроль, дотримання стандартів компанії
- Збільшення клієнтської бази за рахунок злагодженого та кваліфікованого персоналу.
- Ведення всієї документа-обороту магазину
- Здійснення операцій (у тому числі в обліковій програмі) щодо прийому, обліку, видачі та зберігання товару та матеріальних цінностей магазину.

Набуті навички: -
Знання інформації про всі групи товару, що надається для вагітних та дітей до 6 років.
- Вміння навчання персоналу нових груп товару.
- Вміння Ставити завдання та контролювати їх
- Вміння працювати з постачальниками на пряму

Продавец-консультант

з 08.2017 по 12.2017 (4 місяці)
Арбер, Харьков (Продажи)

Функціональні обов'язки : - Консультування покупців (робота з запереченнями, з'ясування потреби покупця, підбір зовнішнього образу) - Прийом та викладення товару.
Проведення інвентаризації.
Ведення звітності.
Робота на касі
Касова звітність
Робота з 1С
Набуті навички:

Вміння з'ясовувати потребу клієнта
Знання інформації про товар, що продається
Вміння презентувати товар
Уміння спілкується з клієнтом
Вміння працювати з 1С

Директор магазина

з 07.2017 по 05.2019 (1 рік 10 місяців)
Арбер, Харків (Продажа Одежды для Мужчин и Женщин)

Функціональні обов'язки:



Виконання планів продажу магазину, здійснення та супровід процесуторгівлі, збільшення клієнтської бази.
- Ведення розрахунково-касових операцій, ведення всієї необхідної касової документації.

- Здійснення операцій (у тому числі в обліковій програмі) щодо прийому, обліку, видачі та зберігання товару та матеріальних цінностей магазину.
- Проведення інкасації та ревізії каси.
- Робота з первинною документацією та організація ефективного документообігу. торгового зала.

Набуті навички:
- Уміння Керувати магазином, дотримання стандартів компанії.
- Забезпечення рентабельності магазину
- Вміння з'ясувати і підібрати товар, що цікавить іноземним клієнтам.
- Досвід у підборі персоналу та навчанні його.
- Вміння вирішувати адміністративні та організаційні питання, пов'язані з роботою магазину.
- Вміння технік та принципів візуального оформлення.
- Вміння працювати в програмах (MS Word, Excel, Access, Power Point, Internet Explorer, 1С.
Планування та контроль роботи персоналу магазину, навчання та постановка завдань, підтримання трудової дисципліни.

- Консультування та обслуговування покупців, допомога у виборі товару, формування персонального стилю.

- Збільшення клієнтської бази.

- Аналіз товарних залишків, проведення інвентаризації складу та торгового залу.

Бармен

з 10.2015 по 05.2017 (1 рік 7 місяців)
Кинг Фитнес, Харків (Обслуживание клиентов)

Функціональні обов'язки:

Прийом замовлень клієнтів.
Спілкування з клієнтами (живий або відкритий бар).
Реалізація готової продукції.
Приготування різних коктейлів.
приготування напоїв на професійній кавомашині.
Поповнення асортименту на барі.
Оформлення заявок на поставку товару.
ведення обліку запасів та асортименту.
проведення інвентаризації.
Спілкування з постачальниками.
робота з r-keeper.
Прибирання робочого місця.
Набуті навички:

Знання принципів розрахунково-касового обслуговування.
Знання основ та принципів спортивного харчування.
Вміння швидко та якісно обслужити клієнта.
Вміння знаходити підхід людьми переконувати їх
вільне володіння ПК.

Освіта

ХНУГХ

Градостроительный факультет, Харків
Незакінчена вища, з 2014 по 2017 (2 роки 9 місяців)

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості та ділові якості

- Володіння мовами: російська та українська мови вільно, англійська – вище середньої (Intermediate).
- Комунікабельність
- Аналітичний склад розуму
- Стресостійкість
- Висока працездатність
- Гарна пам'ять.
- Активна життєва позиція.
- Гарна фізична форма.
- Приємна зовнішність.
- Бажання розвиватися.
- Відповідальність.
- Уважність.
- Здатність швидко навчатися.
- Почуття смаку

Додаткова Інформація
Сімейне положення: не одружений.
Водійські права. Категорії Б
Можливість відряджена: так.
Діти: ні.
Перебуваю на військовому обліку, маю відстрочку від призову

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: