Резюме від 21 січня 2020 PRO

Оксана

Менеджер по роботі з клієнтами, офіс-працівник, адміністратор, оператор ПК, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер-управитель з адміністративної діяльності

з 08.2019 по 11.2019 (3 місяці)
ТзОВ"Шпановський Імпорт-Експорт", Рівне (Додаток ФАЙНЕ МІСТО (послуги))

Організація та контроль роботи персоналу згідно завдань. Моніторинг та контроль за веденням документації. Оформлення договорів, звітів. Організація та ведення додатку (модерування).

Менеджер, керівник рекламного відділу

з 09.2004 по 04.2019 (14 років 7 місяців)
РФ "Авізо", Рівне (продаж та реклама друкованої продукції)

Планування та організація роботи співробітників, активне та плідне спілкування з людьми.Ведення клієнта, заключення договорів. Прийом оголошень та реклами, набір текстів, обробка інформації, контроль щодо виконання вимог та стандартів газети, відправка електронної кореспонденції, відправка газети для обробки, здійснення грошових розрахунків,.

Освіта

РІС КіСУ м.Рівне

Факультет "Психологія", спеціальність "Практичний психолог. Викладач психології"., Рівне
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, за напрямом "Комп'ютеризований бухгалтерський облік"

червень-серпень 2019р

Знання і навички

MS Excel Користувач ПК MS Office Користувач Internet Email Windows Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом 1С:Бухгалтерія Текстові редактори Бухгалтерський облік Ведення документації Операційні системи Електронна таблиця

Додаткова інформація

Організована, комунікабельна(вміння спілкуватися з клієнтами), акуратна, компетентна, врівноважена, вмію знайти вихід із складної ситуації, швидко навчаюся новому, без шкідливих звичок, маю організаторські здібності, прагну досягати поставлених цілей, відповідальна.
Вміння планувати та організовувати роботу співробітників, активне та плідне спілкування з людьми, здійснення грошових розрахунків.
Одружена, виховую сина 11 років та доньку 19 років
Хоббі: активний відпочинок, танці.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: