Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Nataliia

Керівник проєктів, координатор, виконавчий директор, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Виконавчий директор

з 09.2023 по нині (8 місяців)
Громадська організація, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Основні обов’язки:
- Організація підписання договорів та контроль за фінансовими питаннями, систематизація інформації по оплатах.
- Комунікація з державними органами з питань діяльності громадської організації.
- Збір заяв про приєднання до громадської організації, підготовка інформації для голосування по кандидатурах, комунікація з новими членами громадської організації.
- Анонсування, прийом, збір документів і підготовка для призначень керівників відділень громадської організації, комунікація з керівниками відділень щодо управлінських і організаційних питань.
- Анонсування, прийом, збір документів і підготовка для призначень керівників комітетів громадської організації.
- Ведення реєстру громадських організацій-партнерів, підготовка нових меморандумів і договорів про співпрацю, комунікація з потенційними партнерами.
- Документальний супровід проєктів, збір заявок, перевірка анкет, інші організаційні й управлінські дії, що забезпечують реалізацію проєктів.
- Сприяння та допомога у проведенні форумів, конференцій, марафонів та інших заходів громадської організації.
- Комунікація з питань господарської діяльності громадської організації (укладання господарських договорів, оренда).
- Забезпечення збору первинної документації та підготовка документів для бухгалтерського обліку.
- Прийом та розподіл кореспонденції громадської організації, ведення листування по отриманій кореспонденції.
- Ведення кадрового обліку, внутрішніх адміністративних документів громадської організації.
- Забезпечення документообігу, проведення засідань, організація з'їздів Правління громадської організації.
- Підготовка бюджету громадської організації та контроль за його виконанням.
- Відбір статей та матеріалів для друкованого видання громадської організації, їх редакторське редагування.

Керівник проекту

з 02.2020 по 07.2023 (3 роки 5 місяців)
Освітній проект по підвищенню кваліфікації, Київ (Освіта, наука)

Основні обов’язки:
- Організація та проведення заходів у межах програми;
- Координація діяльності всіх учасників програми та проектів та здійснення контролю за реалізацією програми відповідно до затвердженої стратегії і концепції;
- Розроблення методичних та робочих програми щодо проведення наукового дослідження з відповідного проекту;
- Розробка освітніх програм (ідея, концепція, структура, контент) формування цілей і результатів, яких повинні досягти слухачі в кінці навчання;
- Аналіз ефективності навчання, пропозиція заходів щодо її підвищення;
- Організаційна робота зі слухачами та лекторами, методичне забезпечення запланованих заходів.

Доцент кафедри

з 02.2014 по 07.2023 (9 років 5 місяців)
Університет, Київ (Освіта, наука)

Основні обов’язки:
- Здійснення навчально-виховної роботи, проведення всіх видів навчальних занять (лекцій, семінарських і практичних занять);
- Здійснення планування, організації та контролю навчальної та навчально-методичної роботи з відповідних навчальних дисциплін;
- Організація, керівництво і проведення науково-дослідної роботи за профілем кафедри (факультету);
- Керівництво курсовими і дипломними проектами, а також і науково-дослідною роботою студентів;
- Розробка і виконання робочих програм з навчальних дисциплін;
- Надання методичної допомоги, організація і планування самостійної роботи студентів.

Старший лаборант кафедри, методист навчального відділу

з 12.2010 по 01.2014 (3 роки 1 місяць)
Університет, Київ (Освіта, наука)

Основні обов’язки старшого лаборанта кафедри:
- Документаційний супровід роботи кафедри;
- Інформаційний супровід веб-сайту та акаунтів кафедри в соціальних мережах;
- Робота в автоматизованих системах підтримки навчального процесу;
- Розрахунок і планування навчального навантаження;
- Приймання, розподіл та опрацювання вхідних електронних листів і дзвінків;
- Виконання доручень завідувача кафедри;
- Поточна робота кафедри.
Основні обов’язки методиста навчального відділу:
- Забезпечення складання документації по факультету;
- Облік руху студентів (академічні відпустки, відрахування, поновлення);
- Розробка розкладу навчальних занять, іспитів і заліків;
- Підготовка проектів наказів факультету по студентському контингенту для відділу кадрів;
- Підготовка необхідної документації по запиту бухгалтерії, відділу кадрів, інших підрозділів навчального закладу.

Офіс-менеджер, адміністратор, помічник/асистент керівника

з 06.2005 по 11.2010 (5 років 5 місяців)
Компанії приватної форми власності, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Основні обов’язки офіс-менеджера, адміністратора:
- Контроль роботи всього офісу, координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур’єрів, адміністраторів, водіїв, технічних працівників і т. п.);
- Ведення ділового листування, розподіл дзвінків, зустріч відвідувачів;
- Адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу;
- Ведення діловодства, підготовка різних звітів, ведення офісних витрат,
- Оформлення віз, запрошень, реєстрацій для співробітників.
Основні обов’язки помічника/асистент керівника:
- Тайм-менеджмент керівника. планування ділових зустрічей і поїздок керівника, іноді супровід;
- Ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
- Ведення документації, виконання обов’язків перекладача, написання ділових листів іноземною мовою;
- Контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
- Підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;
- Організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників.

Освіта

Науково-дослідний інститут приватного права і підприємництва імені академіка Ф. Г. Бурчака НАПрН України

Аспірантура, Киев
Вища, з 2016 по 2019 (3 роки)

Кандидат юридичних наук. Дисертація за спеціальністю 12.00.03 - цивільне право та цивільний процес; сімейне право; міжнародне приватне право.

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Юридичний факультет, Киев
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Кваліфікація: спеціаліст права (цивільне та трудове право), диплом спеціаліста з відзнакою

Київський національний лінгвістичний університет

Мова і література (англійська та німецька мови), Киев
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

Кваліфікація: викладач англійської та німецької мови, зарубіжної літератури, диплом спеціаліста

Додаткова освіта та сертифікати

ISMA University of Applied Sciences (Riga, Latvia)

2021, 2 місяці

Знання і навички

Тайм-менеджмент Навички комунікації Навички командної роботи Гнучкість Лідерство Самомотивація Уважність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: