Резюме від 11 березня 2021 PRO

Раїса

Менеджер з адміністративної діяльності, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший спеціаліст адміністративно-господарського департаменту дирекції підтримки бізнесу

з 10.2020 по нині (3 роки 7 місяців)
ПАТ Укртелеком, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

Взємодія на договірній основі з конрагентами по обслуговуванню будівель та прилеглим територіям (загальна площа понад 25000 м2 ) за такими напрямками, як: клінінг, флористика, вивіз сміття, макулатура, ПЕТ, б/п килими і т.п.
Безпосередня участь у розробці і впровадженні тендерної документації (за такими видами послуг: вантажники, клінінг, перевезення) по всім макрорегіонам, проведення кваліфікаційного аналізу.
Опрацювання всіх нормативних і бухгалтерських документів в CRM, здача звітності по закінченню періоду.
Розрорбка, узгодження і підписання договорів.
Виконання прямих функціональних обов’язків.

Менеджер-адміністратор

з 06.2018 по 03.2020 (1 рік 9 місяців)
Інтернет-магазин (сувенірна продукція, більше 5000 найменувань), Киев (Канцелярські товари)

⦁ Прийом і обробка замовлень по телефону і на сайті;
⦁ Консультування з асортименту та наявності товару;
⦁ Оформлення замовлення та узгодження часу і місця доставки;
⦁ Підготовка звітів
⦁ Обробка замовлень в CRM, ведення складського обліку
⦁ Робота з постачальниками
⦁ Оформлення відправки в кабінеті НП і Укрпошта

Менеджер по адміністративно-господарській роботі (клінінг та тех.сервіс)

з 09.2010 по 06.2018 (7 років 9 місяців)
Апарт-агентство, Киев (Подобова оренда)

⦁ Планування, організація, спрямування і координація адміністративної діяльності підприємства;
⦁ Керівництво підбором, підготовкою і розстановкою персоналу; табелювання.
⦁ Постановка завдань і контроль їх виконання
⦁ Замовлення і облік витратних матеріалів (проф.хімія і т.п.)
⦁ Контроль графіка комунальних платежів.
⦁ Комунікації з технічним персоналом (сантехнік, електрик і т.д)
⦁ Інвентаризація.

Освіта

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Автоматизовані системи управління, інженер-економіст, Київ
Вища, з 1990 по 1995 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Інструменти коучингу в роботі керівника «Golden Staff, Центр Бізнес-навчання»

2019, 1 місяць

ЄШКО, Дистанційний курс "Практична психологія"

2018

Знання і навички

Користувач ПК Знання офісних програм Адміністрування "з нуля"

Знання мов

  • Французька — вище середнього
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Латинь — середній

Додаткова інформація

Досвід адміністративної діяльності більше 15 років. Готельний бізнес, банківська сфера, інтернет- магазин, медична сфера діяльності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: