Резюме від 28 квітня 2024

Ольга

Фахівець з контролю якості товару (адміністративний відділ)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з контролю якості товару. Адмінімтративний відділ

з 09.2019 по 12.2021 (2 роки 3 місяці)
«Helen Marlen Group», Київ (Роздрібна торгівля)

• розгляд претензій від покупців із питань якості. Органолептика.
• організація та контроль гарантійних ремонтів.
• контроль якості одягу, взуття, аксесуарів
• підготовка заявок-претензій постачальникам з питань недоліків
• облік усієї продукції з виявленими вадами з детальною класифікацією недоліків
• контроль та проведення планових переобліків у магазинах
• контроль витрат
• замовлення уніформи
• пошук підрядників, студій з реставрації та ремонту, студій хімчистки
• організація процесів, облік та контроль ремонтів, хімчистки товару
• складання бюджету за статтями витрат
• документи на дозвіл
• подання та отримання документів у регламентуючих та контролюючих органів (договори, дозволи, акти виконаних робіт, рахунки від КП, контроль оплат)
• планові перевірки магазинів на наявність правовстановлюючих документів

Додаткова освіта та сертифікати

Oskar Dry Clean Studio

2021

Знання мов

  • Німецька — середній
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Скрипник Ольга Ігорівна
м.т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
е[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

О собі : 46 років

Діти: дочь 21 лет

Опыт работы:

Сентябрь 2019. ООО «Хелен Марлен Групп»
Специалист отдела контроля качества/ Административный отдел.

Обязанности:

• разрешительные документы
• подача и получение документов у регламентирующих и контролирующих органов
( договора, разрешения, акты выполненных работ, счета от КП, контроль оплат)
• плановые проверки магазинов на наличие правоустанавливающих документов
• рассмотрение претензий от покупателей
• контроль качества одежды, обуви, аксессуаров
• подготовка заявок-претензий поставщикам по вопросам браков
• учёт продукции с выявленными недостатками с подробной классификацией браков
• контроль и проведение переучетов в магазинах
• контроль затрат
• заказ униформы
• поиск подрядчиков, студий зимчтстки, студий по ремонту и реставрации обуви, кожгалантереи, меха, кожа, ювелир
• организация процессов, учёт и , контроль ремонтов и химчистки
• составление бюджета

Сентябрь 2018 Интернет-магазин «MD Fashion»
Июнь 2019
Администратор



Июнь 2017. ООО «Хелен Марлен Групп»
Декабрь 2017 бутик «Линжери “Boudoir”»
Продавец


Май 2016- ООО «Little House»
Май 2017 бутик «Falke»
Старший продавец-кассир



Май 2011- ООО «Хелен Марлен Групп»
Апрель 2015 гг. Административный отдел
Менеджер

Обязанности:

• подготовка разрешительных документов
• рассмотрение претензий от покупателей
• контроль качества обуви, одежды, аксессуаров
• составление письменных заявок - претензий
поставщикам по вопросам браков
• контроль и проведение переучётов
• учёт товарно-материальных ценностей


Сентябрь 2007- ООО «Корсо» - «Хелен Марлен Групп»
Май 2011 гг. магазин «Backstage»
Продавец-консультант,кассир,товаровед

Обязанности:

• выполнение стандартов обслуживания покупателей, соблюдение стандартов выкладки товара
• локальный мерчандайзинг
• обслуживание клиентов на кассе, подсчёт денег и сдача их в
установленном порядке
• сверка суммы реализации, ведение кассовой
книги и составление кассового отчёта- кассовая дисциплина.
• контроль и проведение переучётов
• организация и осуществление приёма, выдачи, перемещения,
• хранения и сортировки товарно- материальных ценностей
• ведение складской документации(первичные документы, учётные
документы, товарно- сопроводительные документы и др.)


Уверенный пользователь ПК, Word, Excel, Power Point,
программа 1С 8, знание оргтехники.

Трудолюбие, порядочность, инициативность, внимательность к деталям, ответственность, умение добиваться результпта , пунктуальность, коммуникабельность, стрессоустойчивость, активность,
легко обучаюсь. Без вредных привычек.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: