Резюме від 9 серпня 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5577714

Спеціаліст з тендерів, діловод, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника, 14 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Діловод

з 10.2020 по нині (3 роки 7 місяців)
ТОВ «Підприємство «КИЇВ» (Нерухомість)

Функціональні обов’язки:
- здійснення реєстрації вхідної, вихідної документації;
- архівування та оптимізація документів;
- обробка та систематизування інформації (пошта, месенджери);
- відправлення документів: листів, договорів, рахунків та актів Укрпоштою та Новою поштою;
- ведення табеля обліку робочого часу працівників;
- формування особових справ працівників;
- ведення, облік, зберігання та видача трудових книжок;
- оформлення всіх видів відпусток;
- підготовка наказів на прийняття та звільнення працівників;
- допомога в організації свят, закупівля квітів та подарунків для привітань співробітників;
- закупівля канцтоварів, чаю, кави та води;
- контроль за роботою оргтехніки (заправка картриджів);
- допомога керівнику в межах своєї компетентності;
- зустріч клієнтів;
- підготовка конференц залу до зустрічей;
- показ клієнтам нежитлових приміщень, що здаються в оренду на території підприємства.

Діловод-спеціаліст по тендерам

з 11.2019 по 07.2020 (8 місяців)
ТОВ «Центр-буд-Стандарт», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов’язки:
- здійснення реєстрації вхідної, вихідної та внутрішньої документації;
- архівування та оптимізація документів;
- написання ділових, службових та супровідних листів;
- відправлення вихідної документації (Укрпошта, Нова пошта, електронна пошта).
За сумісництвом:
- моніторинг закупівель, підготовка та участь у торгах, відслідковування результатів, строків, ведення переговорів;
- якісне оформлення та підготовка документації для участі тендері, в т.ч. всіх необхідних довідок, банківських гарантій, сертифікатів і т.д.;
- відстеження змін у законодавстві тендерних закупівель, постійне удосконалення знань у цій сфері.

Провідний інспектор відділу організації діловодства

з 06.2016 по 05.2019 (2 роки 11 місяців)
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація, Київ (Адміністравтивна робота)

Обов'язки: реєстрація вхідних та вихідних документів в системі електронного документообігу «АСКОД», ведення реєстру вихідних документів, підготовка звітів, обробка та сортування електронної кореспонденції, формування архівних електронних та паперових справ, надання методичних рекомендацій, контроль та перевірка структурних підрозділів адміністрації щодо дотриманням вимог Інструкції з діловодства

Секретар, діловод сектору обліку та нарахування

з 03.2011 по 05.2016 (5 років 2 місяці)
КП "Житло-сервіс", Київ (Житлово-комунальна система, сфера обслуговування)

Функціональні обов’язки: адміністративна підтримка та забезпечення життєдіяльності роботи офісу, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за термінами виконання документів, прийом та розподіл дзвінків, обробка та сортування електронної кореспонденції, підготовка документів для керівника, організація нарад, ведення та оформлення протоколів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури.

Оператор телефонного центру Секретаріату

з 02.2007 по 12.2008 (1 рік 10 місяців)
ПП "Велика Україна", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Функціональні обов’язки: прийом вхідних дзвінків (звернень) від громадян, опрацювання та внесення їх в базу даних, формування звітів.

Освіта

Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП)

Факультет екноміки та фінансів, спеціальність "Менеджмент", Київ
Незакінчена вища, з 2019 по 2023 (3 роки 6 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Навчальний центр «КОНТАКТ» - курси «Навчальний курс по роботі ПК» «Офіс-менеджер: Word, Excel,Power P

2008, 3 місяці

«ПРОТЕНДЕР»

2020

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Документообіг АСКОД Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel,Word, Po Досвід в організації та проведенні семінарів

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, чесність, готовність допомогти, дисциплінованість, емоційна стабільність, комунікабельність, тактовність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня
Діти: донька 22 роки

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: