Людмила
Помічник керівника, інспектор відділу кадрів, HR-менеджер, бухгалтер, фахівець із соц. роботи, 20 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5611109/
Досвід роботи
Головний спеціаліст (декретне місце)
з 02.2025 по 08.2025
(7 місяців)
Відділ культури Малинської міської ради, Малин (Державні організації)
- кадрова робота в повному обсязі (в т.ч. оцифрування трудових книжок)
+ військовий облік;
- діловодство (листування, звітність відділу культури)
Фахівець з кадрового адміністрування з обов'язками бухгалтера по з/пл.
з 08.2024 по 12.2024
(5 місяців)
Агрофірма Малинівська, ТОВ, Малин (Сільське господарство, агробізнес)
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі: прийом, звільнення, переведення, відпустки, відрядження, особові справи, трудові книжки, посадові інструкції, штатний розклад, лікарняні, графіки відпусток, пошук та первинна співбесіда з кандидатами, довідки, звітність, подання про прийняття на роботу, військовий облік, бронювання через Дію.
Нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, компенсацій при звільненні в 1С: 8.3, ВАS
Досвід роботи:
1С: 8.3, ВАS;
М.Е.Doc;
Електронний кабінет ПДС, ПФУ, Дія;
Клієнт-Банк;
Бітрикс 24;
CRM;
Телефонія.
HR-менеджер
з 10.2023 по 08.2024
(11 місяців)
Добро людям, Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)
Онлайн підбір доглядальниць, для надання послуг по догляду за хворими та людьми похилого віку по Україні та частково за кордоном.
Директор СТК ТСОУ
з 08.2019 по 08.2023
(4 роки)
Спортивно - технічний клуб ТСО України, Малин (Освіта, наука)
Керування та організація
роботи СТК ТСОУ, що призвело до виведення СТК зі збиткового до прибуткового (єдиний податок 3 група по ставці 5%), акредитація навчального закладу, підбір та атестування викладачів ПДР та інструкторів з навчання водінню.
Особисте ведення :
1.Кадрової роботи: накази з основної діяльності, відрядження, особового складу(прийняття, звільнення, переведення), надання відпусток (ведення відповідного обліку, формування графіку відпусток працівників на рік) , ведення особових справ, записи та подання сканкопій трудових книжок до ПФУ, пошук та підбір персоналу, проведення співбесід, оформлення і контроль ведення штатного розпису, підготовка посадових інструкцій, підготовка та здача кадрової звітності, моніторинг законодавчої бази, ведення військового обліку;
2.Секретарської роботи:
вхідна, вихідна, вся необхідна кореспонденція;
3. Бухгалтерська робота:
нарахування та виплата з/пл, відпускних, лікарняних, Клієнт-Банк, сплата податків, сплата за послуги, подача звітності до податкової за допомогою електроного кабінету та програми Медок;
4. Ведення необхідної документації з охорони праці.
5. Організація навчального процесу автошколи:
прийом документів,
реєстрація, введення навчання в програму АРМ "АВТОШКОЛА" та закриття навчальних груп,
оформлення всіх необхідних документів для формування справи щодо закінчення навчального процесу.
Провідний спеціаліст
з 02.2013 по 03.2015
(2 роки 2 місяці)
Малинський районний центр соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді, Малин (Державні організації)
виявлення, реєстрація та обслуговування сімей, окремих громадян, підлітків та дітей, які потребують соціальної, медичної, психологічної, матеріальної та іншої допомоги, охорони і захисту їх морального, фізичного та психічного здоров’я і виконання завдань та обов’язків щодо організації піклування, опікування та догляду;
встановлення причини конфліктних ситуацій та відхилень, які спричинили асоціальні явища;
планування і реалізація заходів щодо запобігання травматизму та правопорушень у соціальній сфері;
надання допомоги громадянам, особливо молоді, у працевлаштуванні;
проведення психологічних та педагогічних консультацій, надання юридичних порад;
ведення кадрового діловодства.
Інспектор з кадрів, касир
з 07.2008 по 06.2011
(3 роки)
Територіальний центр соціального обслуговування(надання соціальних послуг) Малинського району, Малин (Державні організації)
організація ведення кадрового діловодства: прийняття, звільнення, переведення, надання відпустки, оформлення лікарняного;
підготовка та здача кадрової звітності;
оформлення і контроль ведення штатного розпису;
моніторинг законодавчої бази;
ведення облікових документів щодо кадрів, трудових книжок;
пошук кандидатів на відкриті вакансії;
проведення співбесід;
підготовка посадових інструкцій;
прийом-видача грошових коштів;
оформлення прибуткових і витратних документів;
заповнення касової книги;
уміння заповнювати документи і вести звітність відповідно до законодавства та нормативних актів.
Освіта
Чернігівський державний інститут права, соціальних технологій та праці ,Чернігівський державний технологічний університет
Соціолог, соціальна робота, Чернігів
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)
В 2006р. вступила до Чернігівського державного інституту права, соціальних технологій та праці (колишній юридичний технікум) на заочне відділення. В 2011р. отримала диплом бакалавра(соціолог) та продовжила навчання в Чернігівському державному технологічному університеті ( до якого був приєднанний Чернігівський державний інститут права, соціальних технологій та праці). Влітку 2012р. отримала диплом спеціаліста (соціальна робота)
Малинське СПТУ №36
Бухгалтерія, Малин
Середня спеціальна, з 1989 по 1990 (1 рік)
Додаткова освіта та сертифікати
консалтингова компанія "Територія Бізнесу" -тренінгове навчання "Як залучити та втримати цінних працівників"
1 день
Знання і навички
- Користувач ПК
- MS Office
- Користувач Internet
- Робота зі сканером
- Робота з принтером
- Робота з ксероксом
- Практичний стаж на посаді єдиного інспектора з кадрів
- Електронний кабінет ПДС
- Бітрикс 24
- M.E.Doc
- Клієнт-Банк
- MS Excel
- Ведення CRM та телефонія
- Користувач BAS
- Електронний кабінет ПФУ
- 1С:8.3 BAS
Знання мов
Українська — просунутий
Інвалідність
Третя група.
протипоказана важка фізична праця
Додаткова інформація
Маю ноутбук, навушники з мікрофоном.
Альтернативне живлення під час відключення світла.
Організована, швидко вчуся новому, вмію тримати під контролем декілька справ одночасно, люблю цікаві тренінги, вмію спілкуватися з людьми та вести переговори, відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна
Схожі кандидати
-
Менеджер, спеціаліст, фахівець тендерного відділу
Житомир, Вінниця , ще 8 міст -
Інспектор відділу кадрів
50000 грн, Київ, Харків -
Асистент менеджера по роботі з документами
Київ, Дистанційно -
Асистент керівника
Дистанційно -
HR-ассистент, рекрутер
Київ, Дистанційно