Резюме від 22 березня 2023 PRO

Владислава

Администратор, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічний керівника підприємства

з 01.2018 по 02.2019 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Санаторій-профілакторій "Діброва", Белая Церковь (економічна)

— ведення ділового листування;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
— виконання особистих дорученнь керівника;
— робота з кореспонденцією;
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
— виконання доручень керівника та головного бухгалтера;
— ведення електронного документообігу.

Бариста-алминистратор

з 11.2016 по 12.2018 (2 роки 1 місяць)
NY Coffee, Белая Церковь (Готельно-ресторанний бізнес)

— приготування напоїв;
— прийом і розподіл дзвінків;
— участь в організації різних масових заходів;
— проводити навчання новим працівникам,
— робити графіки роботи працівників.

Економіст І категории

з 10.2016 по 01.2017 (3 місяці)
Ощадбанк, Белая Церковь (Фінанси, банки, страхування)

— консультація по продуктам та операціям банку;
— прийом і розподіл дзвінків;
— робити операції з повернення коштів;
— допомога в роботі з терміналом та банкоматом,
— дотримання чистоти у відділенні.

Освіта

Білоцерківський Національний Аграрний університет

Економічний, фінанси, банківська діяльність та страхування, Белая Церковь
Вища, з 2016 по 2018 (1 рік 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Internet Explorer Adobe Photoshop Opera Mozilla Firefox Робота з оргтехнікою MS Access Графічні редактори Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом WordPad Графічний дизайн

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Снігур Владислава Сергіївна


Дата народження: 12.12.1995
Місто: Біла Церква
Моб. Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: Заміщення вакантної посади секретаря, особистого помічника керівника, адміністратора, діловода.
Освіта:
2011 р. – 202014 р., Технолого-економічний коледж, факультет «Економіка», спеціальність «фінанси та кредит», диплом молодшого спеціаліста (денна форма навчання).
2014 р. - 2016 р., Білоцерківський Національний Аграрний університет,факультет «Економіка», спеціальність «фінанси та кредит», диплом бакалавра (денна форма навчання).
2014 р. - 2016 р., Білоцерківський Національний Аграрний університет,факультет «Економіка», спеціальність «фінанси, банківська діяльніть та страхування», диплом магістра (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Бариста
2016 р. – 2018 р. NY Coffee.
Функціональні обов’язки:
— приготування напоїв;
— прийом і розподіл дзвінків;
— участь в організації різних масових заходів;
— проводити навчання новим працівникам,
— робити графіки роботи працівників.
Економіст І категорії (хол-менеджер)
07.11.2016 р. – 31.01.2016 р. Ощадбанк.
Функціональні обов’язки:
— консультація по продуктам та операціям банку;
— прийом і розподіл дзвінків;
— робити операції з повернення коштів;
— допомога в роботі з терміналом та банкоматом,
— дотримання чистоти у відділенні.
Секретар
2018 р. – квітень 2019 р. ТОВ «Санаторій-профілакторій “Діброва”».
Функціональні обов’язки:
— ведення ділового листування;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
— виконання особистих дорученнь керівника;
— робота з кореспонденцією;
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
— виконання доручень керівника та головного бухгалтера;
— ведення електронного документообігу.
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad);
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— Досвід підготовки та організація відряджень;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: немає.
Можливість відряджень: так.
Шкідливих звичок немає.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Адміністратор
Біла Церква, Дистанційно

Продавець, адміністратор, бариста
20000 грн, Біла Церква

Адміністратор
Біла Церква

Адміністратор, консультант, товарознавець, продавець
15000 грн, Біла Церква, Київ

Адміністратор
18000 грн, Біла Церква

Керівник середньої ланки
15000 грн, Біла Церква

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: