- PRO
Лариса
Топменеджер
- Розглядає посади:
- Топменеджер, Технічний директор, менеджер проєктів, Керівник філії, Директор з розвитку, Керівник будівельного проєкту, Операційний менеджер, Інженер з експлуатації
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Івано-Франківськ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5639836/?puid=3141374
Досвід роботи
Керівник проєкту
з 08.2010 по нині
(15 років)
ТОВ «Мед-сервіс Львів» по Західному регіону (8 обл.), Івано-Франківськ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
-Керівництво та координація будівництвом нових об’єктів з боку служби замовника (оформлення дозвільної документації, відведення землі, проектування і узгодження проекту, отримання дозволу на будівництво, ведення будівництва, введення в експлуатацію, отримання права власності, та ін.).
-Пошук підрядної організації, підписання договорів та інше.
-Контроль за якістю та термінами виконання БМР при реконструкціях нових об’єктів та при технічному обслуговуванні існуючих об’єктів.
-Контроль за використанням коштів в межах затверджених бюджетів.
-Керівництво експлуатацією існуючих об’єктів у регіоні, проведення поточних та капітальних ремонтів.
-Ведення та оформлення звітної фінансової документації та контроль за дебіторською заборгованістю.
-Повна координація та організація процесу підготовки до відкриття об’єктів будівництва;
-Розробка і здійснення заходів щодо поліпшення показників рентабельності об’єктів, збільшення їх прибутковості;
-Організація, координація та контроль за безперебійною роботою всіх служб (експлуатація, бухгалтерській облік, звітність);
-Підбір Орендарів, ведення переговорів, узгодження та підписання договорів оренди;
-Розробка бюджету експлуатації і управління об'єктами;
-Керівництво персоналом нашої мережі, постановка і розподіл завдань, контроль їх виконання;
-Дотримання правових аспектів, що регулюють відносини з контролюючими, та комунальними службами міста;
-Контроль, дотримання умов договорів оренди та фінансових зобов'язань орендарів;
-Робота з технічною та проектною документаціями;
-Узгодження та підписання договорів з постачальниками комунальних послуг;
-Надання звітності засновнику;
-Ведення та оформлення звітів по матеріально-технічним цінностям та інше.
Освіта
Івано-Франківський Технічний Державний університет нафти і газу
"Електропостачання промислових підприємст", Івано-Франківськ
Вища, з 1988 по 1993 (4 роки 8 місяців)
Знання і навички
- Управлінські навички
- Стратегічне планування
- Користувач 1С
- MS Excel
- Адаптивність
- MS Office
- Управління будівельною компанією
Додаткова інформація
• Успішний досвід проведення переговорів (в тому числі і з «якірними» представниками).
• Успішний досвід співпраці із органами державної влади та контролюючими органами.
• Сильні управлінські навички та організаторські здібності.
• Активна життєва позиція, мобільність і креативність.
• Високий рівень самоорганізації та контролю.
• Орієнтація на результат, чесність і амбітність.
Додаткові відомості: обізнана з законодавством, орієнтуюсь в бухгалтерії, швидко і легко навчаюсь, вимоглива до себе та інших, присутнє почуття гумору.
Права категорії В. Знання ПК.
Схожі кандидати
-
Керівник департаменту з персоналу, HRD, HRBP, виконавчий директор
Івано-Франківськ, Вінниця , ще 8 міст -
Директор підприємства
50000 грн, Івано-Франківськ, Дистанційно -
Операційний директор
Івано-Франківськ, Вінниця , ще 5 міст -
Операційний директор
Івано-Франківськ, Львів, Тернопіль -
Директор підприємства
Івано-Франківськ, Дніпро , ще 8 міст -
Керівник підприємства
Івано-Франківськ, Київ , ще 2 міста