Олеся
Комірник, асистент бухгалтера, HR-менеджер, секретар-референт, 12 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 43 роки
- Місто проживання:
- Покров
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Покров
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5649842
Досвід роботи
Фахівець відділу продажів банківського продукту
з 05.2019 по 06.2020
(1 рік 1 місяць)
Альфа-Банк Україна, Покров (Фінанси, банки, страхування)
- консультування юридичних та фізичних осіб, щодо банковських послуг та умов кредитування, дипозитних вкладів, страхування тощо.;
- продаж банківських продуктів;
- перевірка реквізитів та касове обслуговування клієнтів;
- допомога клієнту у підборі вигідної пропозиції серед продуктів банку;
- ведення звітності згідно вимог Головного офісу та стандартів НБУ.
Комірник, асистент бухгалтера, HR-менеджер, секретарь-референт, інженер з ОП
з 02.2006 по 05.2019
(13 років 3 місяці)
ТОВ "Резинопласт", Покров (Металургійна промисловість, металообробка)
На посаді КОМІРНИКА займалась:
- ведення складського обліку у 1С бухгалтерії;
- поповнення складських запасів згідно потреб виробництва, а саме:
формування переліку необхідних матеріалів;
пошук та замовлення переліку необхідних матеріалів;
прийом відповідно до видаткових накладних;
видача матеріалів по запиту на виробничі ділянки.
на посаді АСИСТЕНТА БУХГАЛТЕРА займалась:
- формуванням первинної документації в 1С бухгалтерії, а саме:
створення рахунків-фактур, видаткових накладних, специфікацій, розрахунково-касових ордерів, доручень на отримання ТМЦ;
- формуванням банківських виписок;
- веденням податкової звітності по ФОП;
- ведення розрахунково-кассових операцій: готівковий та безготівковий розрахунок.
На посадах HR-МЕНЕДЖЕР, СЕКРЕТАР-РЕФЕРЕНТ, ІНЖЕНЕР З ОП займалась:
- підбором та навчанням персоналу (адміністративного та виробничого);
- веденням особових справ;
- розробкої посадових інструкцій згідно умов праці та охорони здоров'я;
- інструктажем та перевіркою знань працівників, щодо всіх необхідних інструкцій на підприємстві;
- веденням діловодства на підприємстві (крім стандатрної документації розробка та впровадження документації відповідно до специфіки підприємства);
- організацією роботи керівника (враховуючи міжнародні відрядження: оформлення віз, закупівля квитків та бронювання готелів);
- організацією роботи адміністративного аппарату (проведення нарад та забезпечення необхідними матеріалами для повноцінної роботи офісу);
- здійснення контролюючої функції у разі відсутності керівника.
Освіта
МУРЛ "Україна"
Діловодство та інформаційна діяльність, секретар адміністративний, Нікополь
Незакінчена вища, з 2006 по 2010 (4 роки)
Дана освіта передбачає ведення ділової документації, навички комп'ютерної та офісної техніки, зайняття керівних посад адміністрації.
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
За натурою, я людина, яка постійно потребує розвитку, тому крім турбот про сім'ю захоплююся написанням різноманітних робіт для студентів понад 10 років. Легко знаходжу спільну мову з різними верствами населення у будь-якій віковій категорії. Люблю бути в постійному русі, займаю активну громадську позицію, дуже вимоглива до себе та оточуючих щодо пунктуальності, відповідальності, надійності. У людях ціную чесність і справедливість, якою й сама є.
Інші резюме цього кандидата
10 000 грн
Дистанційно
Незакінчена вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Менеджер з закупівель, ТОВ "Стандартсталь", 5 місяців
- Менеджер з закупівель, ФОП Онофрейчук Т.О., 1 рік 9 місяців
10 000 грн
Нікополь, Покров
Незакінчена вища освіта · Повна зайнятість
- Офіс-менеджер, бухгалтер, HR, менеджер з закупівель, комірник, ФОП, 5 років 2 місяці
- Офіс-менеджер (секретар адміністративний), ТОВ "Резинопласт", 3 роки 9 місяців
Схожі кандидати
Помощник по кадрам, бухгалтер, администратор, офис-менеджер
15000 грн, Дистанційно, Київ
Перекладач, офісний працівник, офіс-менеджер
3000 грн, Дистанційно, Івано-Франківськ
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Дистанційно, Київ
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Дистанційно, Львів
Адміністратор, офісний працівник
9000 грн, Дистанційно, Рівне
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар
18000 грн, Дистанційно, Бровари