Резюме від 18 квітня 2023 PRO

Олеся

Офіс-менеджер, інспектор відділу кадрів, діловод, адміністративний секретар, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Покров
Готовий працювати:
Нікополь, Покров

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер, бухгалтер, HR, менеджер з закупівель, комірник

з 03.2016 по 05.2021 (5 років 2 місяці)
ФОП, Покров (Надання послуг з ремонту побутової техніки)

- здійснення вхідних/вихідних дзвінків;
- оформлення замовлення від клієнтів;
- контроль та корегування роботи персоналу;
- проведення розрахункових операцій (готівковий та безготівковий розрахунок);
- моніторинг ринку конкуренції та цінового диапазону;
- забезпечення майстрів необхідними зап.частинами згідно замовлень;
- ведення складського обліку, інвентаризація ТМЦ;
- обробка бухгалтерської документації (рахунки, видаткові накладні, акти виконаних послуг тощо.);
- ведення фінансової та податкової звітності ФОП ІІ гр.

Офіс-менеджер (секретар адміністративний)

з 03.2012 по 12.2015 (3 роки 9 місяців)
ТОВ "Резинопласт", Покров (Виробництво та торгівля)

- пильний контроль робочого плану керівництва;
- підготовку документації для ділових зустрічей та проведення нарад;
- фіксація та складання протоколу засідання;
- організація та документальна підготовка персоналу підприємства до відряджень, у тому числі і закордонних;
- ведення номенклатури справ підприємства;
- ведення кадрової документації в повному обсязі враховуючи рекрутинг;
- розробка посадових інструкцій згідно вимог специфіки підприємства;
- обробка вхідної/вихідної документації та листування;
- здійснення та прийом вхідних/вихідних дзвінків;
- забезпечення необхідною канцелярією офісу та інші функціональні обов'язки секретаріату.

Освіта

Міжнародний Університет розвитку людини "Україна"

Діловодство та інформаційна діяльність, Нікополь
Незакінчена вища, з 2007 по 2010 (3 роки)

Данна освіта передбачає освоєння таких професій, як: секретар адміністративний; інспектор відділу кадрів; діловод; офіс-менеджер; працівник статистичного відділу; інженер з адміністративних питань; організатор; комірник та інш.

Додаткова освіта та сертифікати

АТ Альфа-Банк Україна

2019, 1 рік

Знання і навички

MS Office Робота з оргтехнікою MS Excel MS Word Користувач Internet Знання офісних програм Internet Explorer Email Opera Mozilla Firefox Google Chrome Google Володіння комп'ютерною та офісною технікою Комунікативність в роботі з персоналом Моніторинг ринку цін Ведення переговорів та заключення господарських договорів Аналіз складських залишків та їх поповнення Робота з первинною документацією

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

За натурою, я людина, яка постійно потребує розвитку, тому крім турбот про сім'ю захоплююся написанням різноманітних робіт для студентів понад 10 років. Легко знаходжу спільну мову з різними верствами населення у будь-якій віковій категорії. Люблю бути в постійному русі, займаю активну громадську позицію, дуже вимоглива до себе та оточуючих щодо пунктуальності, відповідальності, надійності. У людях ціную чесність і справедливість, якою й сама є.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: