Резюме від 21 березня 2021 PRO

Татьяна

Менеджер по работе с клиентами, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Скадовськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Завідувач канцелярії

з 01.2019 по 04.2019 (3 місяці)
Скадовський морський торговельний порт, Скадовськ (Державна установа, розробка документів для допуску суден.)

Завідувач канцелярією (секретар). Організовувала роботу персоналу. Здійснювала складання, редагування, оформлення службових документів та їх реєстрацію, обробка та контроль виконання. Обробка усної та письмової інформації, прийом відвідувачів, підготовка засідань та нарад, підготовка відряджень та планування часу роботи керівника (своєчасне попередження про зустрічі та наради ). Формування справ і передача на зберігання до архіву, стенографування.

Директор

з 11.2010 по 04.2013 (2 роки 5 місяців)
ПП " Драб Т.О., с. Радгоспное (Готельно-ресторанний бізнес)

Укладання угод з постачальниками, формування заявок , приймання та контроль товару, ведення бухгалтерії, своєчасна здача податкових звітів. Лояльне відношення до людей.

Освіта

«Херсонський державний аграрний університет»

Агрономия, с. Антоновка
Незакінчена вища, з 2019 по 2022 (2 роки 7 місяців)

Студентка – Скадовський технікум Державного вищого навчального закладу «Херсонський державний аграрний університет»

Додаткова освіта та сертифікати

Херсонский Базовий Медичний Коледж

2009, 18 місяців

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Робота з паперами, людьми та оргтехнікою.

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Професійний досвід та навички .

ПП «Драб Т.О.» - укладання угод з постачальниками, своєчасна здача податкових звітів. Лояльне відношення до людей.

ДП «МТП» - Завідувач канцелярією (секретар). Організовувала роботу персоналу. Здійснювала складання, редагування, оформлення службових документів та їх реєстрацію, обробка та контроль виконання. Обробка усної та письмової інформації, прийом відвідувачів, підготовка засідань та нарад, підготовка відряджень та планування часу роботи керівника (своєчасне попередження про зустрічі та наради ). Формування справ і передача на зберігання до архіву, стенографування.
Освіта
Студентка – Скадовський технікум Державного вищого навчального закладу «Херсонський державний аграрний університет»
Спеціальність - Агрономія
Додаткова інформація
-Комунікабельна, емоційно стійка ;
-Володію українською та російською мовами ;
-Працюю в Word, Excel, Microsoft Office ;
-Працюю з факсом та іншою оргтехнікою.
-Водій з 10-річним стажом , категорії B , C, з власним авто.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: